Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir så jævla provosert av sånne folk. Skulle hatt deng hele gjengen...

Anyways, at media driver på og graver og har funnet ut at Breivik liker skytespill og at Dexter er favorittserien hans irriterer meg. Ganske tåpelig at avisene mener at skytespill og tv-serier kan ha påvirket ham... Fyren er helt skrudd i hodet, thats it.

Lenke til kommentar

Det er sykt irriterende, ja... De sier jo han brukte skytespill til å lære seg og skyte etc... men de nevner ikke noe om at han ifølge facebook-profilen sin likte å jakte.. og at han var med i skyteklubb

Lurer på om skytespill gjør deg flinkere med våpen enn jakt og øving på bane.

Lenke til kommentar

Flaut for meg som 16 åring, hvordan går det an å være så most i hauge som disse ungene? Hva er egentlig vitsen? Heldigvis er ikke alle slik ^^.

De burde være glad de ikke traff på en nordlæning inv_biggrin.gif

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Jævla drittunger i den videoen. Faens sopphuer som sloss med gamle folk? Innavla og feiloppdratt fra det øyeblikket de ble født ut av rævva på far'si!

Hva faen får folk til å gjøre noe sånt? Fikk de ikke nok kjærlighet som barn?

EDIT: Og alltid en lort med lav fettprosent som må briefe med musklene sine. Hva er det med sånne folk? Virker som om de automatisk tror de er supermennesker.

Endret av Bordplate
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hater imageshack.us, får en million pop-ups når jeg skal klikke på et bilde. Er et hav av reklame og linker på den siden.

Synd når jeg faktis har lyst å ta en bedre titt på bilder, men når jeg ser hvor de har hostet bildet så gidder jeg ikke :/

• Liker 4
Lenke til kommentar

For å være helt korrekt, det var vel egentlig gamle folk som begynte å sloss med ungdommer.. :p

Jeg sa ingenting om hvem som begynte. Poenget er at man ikke sloss med gamle folk. Du hører tydelig at denne "bodybuilderen" sier 'Å jasså?' når gamlingen griper inn og har tydeligvis ikke noe i mot et aldri så lite slagsmål.

Lenke til kommentar

Jeg sa ingenting om hvem som begynte. Poenget er at man ikke sloss med gamle folk. Du hører tydelig at denne "bodybuilderen" sier 'Å jasså?' når gamlingen griper inn og har tydeligvis ikke noe i mot et aldri så lite slagsmål.

Vel, du skal da heller aldri sloss med folk i det hele tatt.. Uansett om det er damer, barn, eller unge menn.

Mener du at ungdommene heller skulle latt seg bli slått på av de voksne?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hu dama går jo først til angrep, så ser det ut til at hun mister balansen etter at hun blir skubbet vekk etter at hun angrep. Så går dem bortover, og i det gutten og dama på et vis faller i bakken kommer mannen bort. Han får beskjed om å holde seg unna (!!!), og da sparker han til en av gutta. Da blir han lagt i bakken. Hvem er det som faktisk angriper hvem, kanskje? Greit at gutta provoserer, men det er ikke de som begynner basketaket.

Lenke til kommentar

Nei det mener jeg selvfølgelig ikke. Jeg mener at de skulle oppført seg og latt være å oppildne denne damen (og mannen?). Med den uanstendige oppførselen de viser bør de behandles deretter. Sier ikke at de skal sitte der og ta julingen, men at de fortjente noen slag i ballene er det vel ingen tvil om.

Lenke til kommentar

MÅ dere diskutere den dustevideoen?

Nei det må vi alldeles ikke, men er dette virkelig et stort problem for deg?

Såklart, de burde ikke provosert dem, men de voksne skulle da absolutt ikke fortsatt å diskutere med dem, eller latt seg provosere. Begge parter har like stor skyld i det der. Ingen fortjener å få slag i ballene...

I mine øyne gjør de det. Jeg antar at det ikke er det første offeret de har stoppet "tilfeldig" (ja hun er nok bygdetullingen). Dessuten trenger de en avkjøling og nedjekking fra den generelt arrogante, eplekjekke personligheten deres med *litt* for mye ufortjent selvtilitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at vi ikke ser hva som startet kranglingen, og kan derfor ikke konkludere med at de stoppet dem "tilfeldig".

Ja, de trenger nok å jekkes ned et par hakk, men ikke ved hjelp av vold, det løser jo absolutt ingenting. De voksne burde tydelig også jobbe med aggresjonen deres. Det er ikke normal oppførsel å fly på en guttunge fordi han antyder at sykkelen din er stjålet..

Lenke til kommentar

Problemet er at vi ikke ser hva som startet kranglingen, og kan derfor ikke konkludere med at de stoppet dem "tilfeldig".

Ja, de trenger nok å jekkes ned et par hakk, men ikke ved hjelp av vold, det løser jo absolutt ingenting. De voksne burde tydelig også jobbe med aggresjonen deres. Det er ikke normal oppførsel å fly på en guttunge fordi han antyder at sykkelen din er stjålet..

Så du i det hele tatt videoen?

Uansett så leser jeg det du skriver som en provokasjon og dårlig forsøk på trolling og andre burde gjøre det samme.

Forøvrig vil jeg si at det var verbal trakasering fra de barna og hun handlet i selvforsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...