TheNarsissist Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Joa, men nå har de kanskje lært. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvem har kanskje lært? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Begge parter Ungdommene har ikke lært en dritt. Jeg vedder på at de synes det var dritgøy.. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fy faen så mye den videoen irriterer meg, og da tenker jeg mest på ungdommene, ikke enig i alt dama sa og gjorde men ungdommene var utrolig respektløse og barnslige. Jeg fikk egentlig ikke med meg hva krangelen gikk ut på, men jeg hadde ikke stått å kranglet med drittunger, jeg hadde mest sannsynlig trukket meg unna fordi jeg vet jeg ville mistet kontrollen og gjort noe jeg kom til å angre på. Hadde de kasta en colaflaske som landet ved siden av dama og så slo hun etter dem med en kubbe? 1 Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 En ting innenfor musikken som irriterer meg er at den komersielle driiten har tatt over hele greiene.. bare se på rap snoop dogg feks... Hva faen er det fyren driiiver med egentlig?!? (i just wanna make u sweat) offa meg! 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Begge parter Ungdommene har ikke lært en dritt. Jeg vedder på at de synes det var dritgøy.. Joa, kjempe gøy at hele landet kan se at du driter deg maksimalt ut og blir lagt i bakken av en dame :!: Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Må være noen lokalkjente slitere (tenk Per Parker) som ikke vet å bare ignorere unger. Det at hun reagerte såpass når han spurte hvor hun hadde stjålet sykkelen styrker vel bare den teorien. Synd at de av ungdommene som ser betydelig eldre ut ikke ba spjælingene holde kjeft. Hadde de ikke noe bedre å gjøre? Huff. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette er pakk som trenger videre oppdragelse. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Når blei det akseptabelt å ikkje eige verken respekt, sjølvkontroll eller sunn fornuft? Eg blir heilt kvalm av korleis både unge og vaksne i den videoen snakkar til kvarandre. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Triste saker, blir ufattelig provosert! Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Blir passe oppgitt av kvinnelogikk noen ganger Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Blir passe oppgitt av kvinnelogikk noen ganger Blir passe oppgitt av teite forumposter noen ganger. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 En ting innenfor musikken som irriterer meg er at den komersielle driiten har tatt over hele greiene.. bare se på rap snoop dogg feks... Hva faen er det fyren driiiver med egentlig?!? (i just wanna make u sweat) offa meg! Ja, han har virkelig tatt over hele greien. Eller vent...det var for 20 år siden. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://youtu.be/DV9HhTyCSGY Hahahha! Den videoen gjorde meg glad Meg å ^^ 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Når blei det akseptabelt å ikkje eige verken respekt, sjølvkontroll eller sunn fornuft? Eg blir heilt kvalm av korleis både unge og vaksne i den videoen snakkar til kvarandre. Ja, er ikke mye respekt for hverandre der. Skjønner virkelig ikke at dama ikke bare hører på mannen sin og går unna, men hun går på gang på gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://youtu.be/DV9HhTyCSGY 90-kidz azz Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 90-kidz azz Er heldighvis ikke alle som er sånn. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Christ for en gjeng lowlife white trash shitkids. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå