Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er igrunn ikke gleden deres jeg reagerer på... Synes bare det blir litt mye når man sier noe som ikke er ment for å være morsomt, for så å få trommehinnene blåst ut av den psykotiske latteren som kommer fra vedkommende... :roll:

EDIT: Hmmm, nå som det nevnes så misunner jeg faktisk mennesker som går rundt og er glade og positive absolutt hele veien, hvordan kan dette gå an?

Endret av Olimaen
Lenke til kommentar

EDIT: Hmmm, nå som det nevnes så misunner jeg faktisk mennesker som går rundt og er glade og positive absolutt hele veien, hvordan kan dette gå an?

Mer eller mindre hva NothinDoin sa. Slutt å fokuser på det negative, og kos deg heller med det positive. Regner det ute? So what! Det er deilig å løpe i regnet! Skinner sola på PC-skjermen din? So what! Det er fint vær og sola er varm!

For å sitere en kjent britisk komiker: Always Look on the Bright Side of Life. ;)

Lenke til kommentar

At jeg tok en CT-skan som skulle forklare hvorfor jeg har hatt vondt i ansiktet i 10 mnd, tar den, og så ikke legen til avtalt tid for å gi meg resultatene etter å ha gått igjennom resultatene av scannen, og jeg får dermed heller ikke smertestillende og må være sliten enda en helg. Får bestille mer kratom da ^-^

+ at jeg ikke for sove pga smertens art og sovetablettene jeg fikk gjør meg sløv mange timer etter jeg står opp... go 20 timers halvveringstid! D:

Endret av reversfaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...