Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Håper du skjønte at jeg tullet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Ja det skjønte jeg. Det var et uttalelse på generell basis. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 At så mange går rundt og hater folk som ikke kommer fra samme land som seg selv. Så mye hat. Hat generelt er irriterende.. Det er bortkastet tid og energi. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Folk som lar andre bruke facebook profilen sin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Håper du skjønte at jeg tullet. Vet aldri med deg. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Har veldig mye imot folk som ler veldig, veldig høyt. Mener da folk som regelrett sitter og hyler av ting som egentlig ikke er særlig morsomt... Huff... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Hvorfor det, egentlig? Er en persons glede plagsomt? Misunnelse kanskje? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Ifg. mine foreldre føler de en viss uro når de våkner av den maniske latteren min klokken tre på natten. I alle fall når min far kommer ned og ser at jeg ler i søvne. Eller at jeg sitter og leser tabloidaviser / surfer forum. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Dør litt inni meg hver gang jeg ser så glade mennesker, skulle ønske det var meg. Kansje det er misunnelse, vet ikke Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Er igrunn ikke gleden deres jeg reagerer på... Synes bare det blir litt mye når man sier noe som ikke er ment for å være morsomt, for så å få trommehinnene blåst ut av den psykotiske latteren som kommer fra vedkommende... EDIT: Hmmm, nå som det nevnes så misunner jeg faktisk mennesker som går rundt og er glade og positive absolutt hele veien, hvordan kan dette gå an? Endret 6. august 2011 av Olimaen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Fordi det er så utrolig digg å ikke kaste bort energi på negative folk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 EDIT: Hmmm, nå som det nevnes så misunner jeg faktisk mennesker som går rundt og er glade og positive absolutt hele veien, hvordan kan dette gå an? Mer eller mindre hva NothinDoin sa. Slutt å fokuser på det negative, og kos deg heller med det positive. Regner det ute? So what! Det er deilig å løpe i regnet! Skinner sola på PC-skjermen din? So what! Det er fint vær og sola er varm! For å sitere en kjent britisk komiker: Always Look on the Bright Side of Life. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) At jeg tok en CT-skan som skulle forklare hvorfor jeg har hatt vondt i ansiktet i 10 mnd, tar den, og så ikke legen til avtalt tid for å gi meg resultatene etter å ha gått igjennom resultatene av scannen, og jeg får dermed heller ikke smertestillende og må være sliten enda en helg. Får bestille mer kratom da ^-^ + at jeg ikke for sove pga smertens art og sovetablettene jeg fikk gjør meg sløv mange timer etter jeg står opp... go 20 timers halvveringstid! D: Endret 6. august 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
Populært innlegg Hestejente99 Skrevet 6. august 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) http://youtu.be/DV9HhTyCSGY Endret 6. august 2011 av J0gg1s3n 10 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 http://youtu.be/DV9HhTyCSGY Hahahha! Den videoen gjorde meg glad 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 http://youtu.be/DV9HhTyCSGY Hahahha! Den videoen gjorde meg glad Tja, den gjorde meg mer irritert. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Altså, det var da ikke god oppførsel av noen av dem. Hvem skylder dere egentlig på her? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Må si jeg holder med kvinnfolket og mannen. Makan til respektløse dritt unger. 2 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Usj, ytterst irriterende klipp. Likte virkelig ikke 'holdninga' til de unga der. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Joda, greit nok at ungdommene var provoserende, men de voksne håndterte det jo helt feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå