Hestekølle Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Her snakker vi hardcore shit med 2x^2 - 8x + 18 liksom Still simple. Først må du dele opp det som er med tall, og det som er vanlig tall. Altså: 2x^2 - 8x + 18 / \ 2x^2 - 8x 18 / \ / \ 2x^2 8x 9 2 | | / \ x x 4x 2x / \ 2x 2x Du kan forsåvidt dele 8x til 8 og x. Sikkert noen småfeil inni der, men vi har ikke starta med dette på skolen enda.. (Ikke så "avanserte") Nei, jeg skjønner at du ikke går VGS enda Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Filmer med lyd fra sony entertainment noe dritt på youtube som jeg ikke kan se i mitt land... FUUUUUUU youtube Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Her snakker vi hardcore shit med 2x^2 - 8x + 18 liksom Still simple. Først må du dele opp det som er med tall, og det som er vanlig tall. Altså: 2x^2 - 8x + 18 / \ 2x^2 - 8x 18 / \ / \ 2x^2 8x 9 2 | | / \ x x 4x 2x / \ 2x 2x Du kan forsåvidt dele 8x til 8 og x. Sikkert noen småfeil inni der, men vi har ikke starta med dette på skolen enda.. (Ikke så "avanserte") Nei, jeg skjønner at du ikke går VGS enda Ser forsåvidt ikke hva som er feil? Ser riktig ut, i forhold til det vi har lært.. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Primtallsfaktorisering? Enkelt. Du skal bare finne de minste tallene du kan gange for å få et tall. Ta f.eks 16. 2*2*2*2 = 16 Neinei! Hadde det bare vært så vel. Her snakker vi hardcore shit med 2x^2 - 8x + 18 liksom Er jævlig rusten på mattekunnskapene da jeg går TIP Men blir det ikke 2*2*x*x - 2*2*2 + 2*3*3 ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ser forsåvidt ikke hva som er feil? Ser riktig ut, i forhold til det vi har lært.. http://www.purplemath.com/modules/factquad.htm ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ser på det imorra om jeg gidder. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Ikke glem at vi har egne tråder for leksehjelp (matematikk og lignende "morosaker"). ---------- Jeg irriterer meg over logoen til den nye "kanalen" TV2 Bliss. Den er alt for stor! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kjøper en boks med fjordland risgrøt som jeg tenker å kose meg med i frokosten på jobb, hiver den i mikroen, ferdig varmet, skal finne sukker, neida tedrikkerene har brukt opp det som er i spiserommet.. Går på lageret, ikke et jævla sukkerkorn der heller... Så da ble fjordlanden søppel og jeg er sulten enda.. Helvetes drittbedrift. Heldigvis skal jeg bare jobbe her til 30. november............. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg tror jeg har ødelagt hælene på skoene mine elns, for nå er det drittkjipt å gå igjen. Tror jeg bare kjøper noen skikkelige sko neste gang :/ Og så siden jeg har vært syk så lenge så reagerer kroppen min jævlig rart når jeg går litt (f.eks på vei til skolen) sånn at jeg blir dritvarm i føttene pga mye høyere blodomløp enn hva jeg er vant med nå for tiden så da begynner sårene på føttene å klø som bare faen. Og det mens jeg lixm prøver å venne meg av antikløepiller og sånn. Endret 10. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg irriterer meg over et visst troll her på forumet faktisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Irriterer at jeg var den eneste på kontoret i dag. De kunne sagt i fra så jeg kunne jobbet hjemmefra. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 De sa antagligvis i fra når du var den eneste som ikke visste det. Følg med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei... Det var et par stk som jeg visste skulle på kurs, så var det noen (ganske mange) som var syke, så var det noen som var på ferie osv. Alt i alt: Alle var borte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 At forumet døde, atter en gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Forumet har vært fucka i hele dag. Har han inderen som holder forumet i gang ved hjelp av ergometersykkel blitt syk? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Økonomiske problemer irriterer. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Youtubeshow. Er jo tusen stk av de hvor de snakker om hverdagslige ting, videoer som dukker opp og generelt 'humour of the week'.... Og alle er redigert på akkurat samme, irriterende og masete måte. RayWilliamJohnson HalfcastGermany Og mange andre som dukker opp på forsiden min. Blergh. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spill som kræsjer uten at jeg har fått savet :/ 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 at ALLE meldingene mine på desiren min har blitt slettet GAAAAAAHHH!!!! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spill som kræsjer uten at jeg har fått savet :/ Knights of the Old Republic II anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå