FrankBjarne Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 NAV har vel en tidsramme man kan logge inn og legge igjen meldekort, etc. Et automatisert system kan så klart ikke jobbe overtid. Det er jo ulovlig i Norge. I tillegg får ikke dette automatiserte systemet hele trygda si om den jobber for mye. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Folk som ikke har nøkkeøl på dassen irriterer meg.. Jeg foretrekker å være i fred på dass, liker ikke tanken på at noen skal buse inn mens jeg står å pisser... Syns det er gøy jeg, spesielt uttrykket på den som raser inn når jeg sier "Javel, hva skjer?". 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 NAV har vel en tidsramme man kan logge inn og legge igjen meldekort, etc. Et automatisert system kan så klart ikke jobbe overtid. Det er jo ulovlig i Norge. I tillegg får ikke dette automatiserte systemet hele trygda si om den jobber for mye. Også må du ikke glemme plutselig vedlikehold, som alltid gjøres lørdag til mandag. Og når trenger folk å sende meldekort? Jo, lørdag og søndag. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Heisen på jobb, dere. På gamlejobben min, der jeg jobba i fjerde etasje, sto heisen minst en gang i uka (inntil de skifta heiser uka etter at jeg slutta). Her på den nye jobben jobber jeg i sjette etasje, men heisen har aldri hatt noen problemer. Så, på onsdag var den plutselig out of order. "Faen i svarte helvete", tenkte jeg. Jeg jobber i techsupport og er ikke spesielt sprek. Dessuten røyker jeg. Å ta trappen 6 etasjer opp og ned er mer trening enn jeg har hatt siden jeg dimitterte fra Forsvaret (jeg går til og fra jobb, 25 min hver vei, da). Velvel, er heisen i ustand, så er den i ustand. Man får gjøre det beste utav det. I går ettermiddag, når jeg måtte ned etter posten, passerte jeg imidlertid vaktmesteren på bygget. Han forklarte at "Nei, selve heisen funker fint, det er bare det at vi hadde kontrollør på besøk i går, og han fant ut at alarmlinja ut fra heisen ikke funker. Dermed har vi kjøreforbud. Men hvis dere får noen tunge pakker, eller vareleveranser eller noe sånt, kan dere bare ringe meg, så skal jeg komme å låse den opp for dere". What? WHAT? WWWWWWWWWHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTT? ]img]http://postlr.net/wp-content/uploads/2011/03/rage-face-in-real-life.png[/img] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Så du måtte gå opp og ned noen etasjer for å røyke? Good for you. Hadde faktisk vært fuu-verdig om du hadde fått tunge varer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 http://www.google.no/search?hl=no&cp=6&gs_id=j&xhr=t&q=chuck+norris&safe=off&biw=1366&bih=618&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi Femte bildet. Det er Chuck Norris. Samme bildet som bildet av "kollegaen" hans. Her prøver jeg å støtte deg, og så kommer du og tror jeg har motsagt deg? Det gjorde jeg aldri. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bakgrunns-lyset på laptopskjermen lever sitt eget liv. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 EVERYTHING. EVERYWHERE. EVERYONE. Bortsett fra sjokolade Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Uansett hvor mange uker jeg seeder en jævla torrent, så får jeg ikke bedre ratio siden ingen er interessert i å laste ned torrenten jeg seeder. -_- Folk må få seg interesser mer som mine. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Mamma har en dårlig dag idag, går som vanelig utover meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Mamma har en dårlig dag idag, går som vanelig utover meg. "without screwed up kids, there would be no need for psychiatry" Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Morsom du, her er det vel egentlig omvendt :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Folk som bruker eldgamle spøker. "Get back in the kitchen" osv. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) I have a business transaction for you of$65.5m from a late client who died in Iraq with his family.I am ready to share 50/50 with you if interested. I have to contact you via this means for security, but send your response to me via this email: ***@k**o.com Yours Truly, Mr. KOH Beng Seng, Independent Non-Executive Director Chairman of the Risk Committee, Hong Kong. Jaa! Jeg har vunnet 65 millioner! Endret 6. august 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 I have a business transaction for you of$65.5m from a late client who died in Iraq with his family.I am ready to share 50/50 with you if interested. I have to contact you via this means for security, but send your response to me via this email: ***@k**o.com Yours Truly, Mr. KOH Beng Seng, Independent Non-Executive Director Chairman of the Risk Committee, Hong Kong. Jaa! Jeg har vunnet 65 millioner! Ja, det må jo være ekte, han kommer jo ikke fra Afrika. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Høyttalerkabler uten plugger / spader. :| Så evig pes å koble til forsterkeren. Drive og knote med pinsett og what not for å få pølsefingrene mine til å operere baki der. :| Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Invandrare! Jag såg en invandrare idag. Det gjorde mig förbannad. Låt det runga från gator och torgen, över landen som nordbor har fått.Du är vårt, du är vårt, gamla norden, vi vill klä dig i invandrarblod! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Svensker, fult av disse invandrende på jobb. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 At så mange går rundt og hater folk som ikke kommer fra samme land som seg selv. Så mye hat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå