Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At venner blir sure og unnvikende når jeg spør om bensinpenger.

Når jeg kjører dem mil på mil på mil så er det da å forlange at vi deler på bensin!

Skulle vi tatt bussen så hadde det jo blitt det samme som om jeg hadde betalt bussbilletten deres hver eneste gang...

Det er billigere for meg å ta buss til byen enn å kjøre så jeg foreslår det gang på gang, og da kan også JEG drikke litt. Men buss vil de ikke ta, det er så mye mer behagelig med bil sier de. Ja, men da får de faen meg se å betale for det også! For jeg er ingen gratis drosjesjåfør!

Endret av Mislykket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At venner blir sure og unnvikende når jeg spør om bensinpenger.

Når jeg kjører dem mil på mil på mil så er det da å forlange at vi deler på bensin!

Skulle vi tatt bussen så hadde det jo blitt det samme som om jeg hadde betalt bussbilletten deres hver eneste gang...

Det er billigere for meg å ta buss til byen enn å kjøre så jeg foreslår det gang på gang, og da kan også JEG drikke litt. Men buss vil de ikke ta, det er så mye mer behagelig med bil sier de. Ja, men da får de faen meg se å betale for det også! For jeg er ingen gratis drosjesjåfør!

 

Høres ut som noen dårlige venner!

Lenke til kommentar

Dopaminkurven min er fucked up.

Får masse godfølelser når jeg starter på et nytt prosjekt, men så slutter det plutselig. Om jeg mot all formodning skulle fullføre noe som tar lenger enn en dag, får jeg ikke noe utav det, fordi alt dopaminet ble oppbrukt når jeg først fikk den kreative visjonen.

 

Har helt sinnsyke drømmer og visjoner. Men det er ikke givende å sette dem til livs.

Jeg synker i en spiral av depresjon som gjør drømmene enda sterkere, fordi jeg vil ut av den depressive smørja. Får mye ny energi og jobber hardt for å få ting under kontroll. Men når jeg er ute av smørja bare stagnerer jeg.

 

Må ut av Norge, for jeg vet at hvis jeg failer her så lander jeg på en silkepute som heter NAV. Hvorfor jobbe hardt da? Er som å være udødelig i Mario.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...