Diskutant Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Og nei det er ikke chuck norris.. Jo, det er det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Diskutant has spoken! EVERYONE STFU! Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) At venner blir sure og unnvikende når jeg spør om bensinpenger. Når jeg kjører dem mil på mil på mil så er det da å forlange at vi deler på bensin! Skulle vi tatt bussen så hadde det jo blitt det samme som om jeg hadde betalt bussbilletten deres hver eneste gang... Det er billigere for meg å ta buss til byen enn å kjøre så jeg foreslår det gang på gang, og da kan også JEG drikke litt. Men buss vil de ikke ta, det er så mye mer behagelig med bil sier de. Ja, men da får de faen meg se å betale for det også! For jeg er ingen gratis drosjesjåfør! Endret 4. august 2011 av Mislykket 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det der hørtes ut som lokesnakk, hvor har du det fra? En eller anna mobilreklame, husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 At venner blir sure og unnvikende når jeg spør om bensinpenger. Når jeg kjører dem mil på mil på mil så er det da å forlange at vi deler på bensin! Skulle vi tatt bussen så hadde det jo blitt det samme som om jeg hadde betalt bussbilletten deres hver eneste gang... Det er billigere for meg å ta buss til byen enn å kjøre så jeg foreslår det gang på gang, og da kan også JEG drikke litt. Men buss vil de ikke ta, det er så mye mer behagelig med bil sier de. Ja, men da får de faen meg se å betale for det også! For jeg er ingen gratis drosjesjåfør! Høres ut som noen dårlige venner! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Diskutant has spoken! EVERYONE STFU! http://www.google.no/search?hl=no&cp=6&gs_id=j&xhr=t&q=chuck+norris&safe=off&biw=1366&bih=618&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi Femte bildet. Det er Chuck Norris. Samme bildet som bildet av "kollegaen" hans. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bittesmå, nesten usynlige fluer som faen meg skal opp i trynet på deg og bli der samme hvor fiendtlig du er. Helvete så sint jeg blir! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Like før jeg tilter på det folk skriver på facebook her. GAAAWED. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bruker du virkelig yo l33t eller hva søren det heter?.. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bruker nesten ikke facebook. Ser heller ikke grunnen til å bruke tid på og bytte. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg våkna nå og rakk ikke bussen, og må derfor kjøre moped.... i kulda Hæ? Hvor bor du, kjørte moped i t-skjorta klokka 7 på mårran idag, var varmt det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Var nok kjøligere i oktober i fjor. 3 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 What the helllll. Haha Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Folk som ikke har nøkkeøl på dassen irriterer meg.. Jeg foretrekker å være i fred på dass, liker ikke tanken på at noen skal buse inn mens jeg står å pisser... 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 I finland hadde netthastigheten min vært ulovlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 I finland hadde netthastigheten min vært ulovlig. Forklar nærmere. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Dopaminkurven min er fucked up. Får masse godfølelser når jeg starter på et nytt prosjekt, men så slutter det plutselig. Om jeg mot all formodning skulle fullføre noe som tar lenger enn en dag, får jeg ikke noe utav det, fordi alt dopaminet ble oppbrukt når jeg først fikk den kreative visjonen. Har helt sinnsyke drømmer og visjoner. Men det er ikke givende å sette dem til livs. Jeg synker i en spiral av depresjon som gjør drømmene enda sterkere, fordi jeg vil ut av den depressive smørja. Får mye ny energi og jobber hardt for å få ting under kontroll. Men når jeg er ute av smørja bare stagnerer jeg. Må ut av Norge, for jeg vet at hvis jeg failer her så lander jeg på en silkepute som heter NAV. Hvorfor jobbe hardt da? Er som å være udødelig i Mario. Endret 4. august 2011 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 I finland hadde netthastigheten min vært ulovlig. Forklar nærmere. http://news.cnet.com/8301-17939_109-10374831-2.html Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Alt som blir tatt opp i denne artikkelen fordi det er så sant. Digger Cracked.com da http://www.cracked.com/blog/5-things-i-cant-believe-websites-are-still-doing/?utm_source=facebook&utm_medium=fanpage&utm_campaign=new%2Barticle&wa_ibsrc=fanpage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå