Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så !kommunist == kapitalist? :--D

 

Så klart! :D

 

Ikke rart du er commie når du kommer fra en lærerfamilie.

 

Hvor sa jeg at jeg var kommunist? ;) Jeg sier bare at teoretisk kunne det funka, men siden det er mennesker involvert funker det ikke. Jeg synes personlig at slik som f.eks Kina styres i dag, og Sovjetunionen for den del, funka særdeles dårlig. Tankegangen her til lands synes jeg er bedre - men ikke perfekt. Av den grunn velger jeg å avstå fra politiske diskusjoner (med unntak av diskusjoner om grunnleggende ideologi, slik som kommunisme vs kapitalisme osv).

 

(Seriøst svar, på flåsete utsagn. Vær så god. Ja, jeg har ingen humor)

Lenke til kommentar

Vel, tankerekken !(ideologiA) == (ideologiB) er det vel ikke bare commiene som driver med.

 

Jeg nevner i fleng:

 

"Liker du ikke Israels politikk på Vestbredden? DIN NAZIST"

 

"Liker du ikke kriminelle innvandrere? DIN RASIST"

 

"Liker du ikke katter? DIN DYREHATER"

 

"Liker du ikke is? DIN VEGANER"

 

Jeg reverterer forøvrig til følgende standardsvar:

 

"En idiot er en idiot, uansett (ideologi)."

Lenke til kommentar
Hvor sa jeg at jeg var kommunist? ;) Jeg sier bare at teoretisk kunne det funka, men siden det er mennesker involvert funker det ikke. Jeg synes personlig at slik som f.eks Kina styres i dag, og Sovjetunionen for den del, funka særdeles dårlig. Tankegangen her til lands synes jeg er bedre - men ikke perfekt. Av den grunn velger jeg å avstå fra politiske diskusjoner (med unntak av diskusjoner om grunnleggende ideologi, slik som kommunisme vs kapitalisme osv).

 

Tenkte på denne. :>

Lenke til kommentar

At jeg må dille med skolesaker idag. Jeg må "hente" studielånet mitt og jeg må sette meg inn i den digitale plattformen til skolen. Jeg må også få kjøpt meg alle bøkene og prøve å få leid meg en billig park.plass hos en privatperson i nærheten av skolen. Har fått et tilbud av et firma som skulle ha 800KR i månenden! Ouch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...