Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7734694 Omg Akkurat den slår alle mine irritasjoner nå. Skulle skutt heile den gjengen... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 http://www.nrk.no/ny...erden/1.7734694 Omg Syke, syke folk... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kaller seg kristne og skriver ting som "God hates you" og "you're going to hell". Tåpelig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det å si at Gud elsker deg er også sprøtt spør du meg. Det å følge en bok som har blitt skrevet som følge av å spise for mye sopp virker for meg litt fjernt. Jeg mener ikke noe disrespekt for kristne eller religiøse generelt sett. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7734694 Omg Dei som ikkje har sett dokumentaren om Westboro Baptist Church, burde gjere det både underholdande og provoserande. Heile gjengen er brødhaud, og det er skremmande å sjå ungane som blir prikk lik foreldra, og spesielt mora. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 At Marvel drepte Ultimate Spider-Man og restarter tittelen med en blacktino guttunge i Spider-Man-drakta. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 At det tydeligvis skal ta to måneder å få en mobil man bestiller fra djuice. Står fremdeles "på lager" på nettbutikken deres. Lies. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7734694 Omg Dei som ikkje har sett dokumentaren om Westboro Baptist Church, burde gjere det både underholdande og provoserande. Heile gjengen er brødhaud, og det er skremmande å sjå ungane som blir prikk lik foreldra, og spesielt mora. Noen andre bra dokkumentarer man burde se: Fahrenhein 9/11 - Michael Moore(sannhet eller ikke) Food Inc. An Inconvenient Truth - Al Goore Det er noen ganske syke dokkumentarer. Der ser du at Verden/USA(!!!!) er et sykt sted. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Joda, men jeg stoler ikke helt på Goebbels videoer heller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Alle sånne videoer har en agenda. Det finnes svært få 100% objektive dokumentarer. Alle blir farget av dokumentskaperens egen overbevisning/tolkning av det empiriske materialet. Men at Westboro-gjengen er klin gærne, er det vel liten tvil om. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tignen er at Gore/Moore ikke bare "farger". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Dro inn på kvinneguiden for moro skyld. Fikk følelsen av å bade i en premenstruell suppe. *grøss* Så mye østrogen på et sted kan umulig være bra. EDIT: Det har med de kvinnene som samles der å gjøre, ikke selve kjønnet. Endret 3. august 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tignen er at Gore/Moore ikke bare "farger". Forklar deg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vel, godguttene vrir bevisst både statistikk, intervjuer etc. for å lage propaganda i større grad enn å opplyse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Om noen lager en dokumentar, har de noe de vil fortelle deg. Du må klare å ta det som kommer ut av dokumentaren på en nøytral måte, fordøye det og dobbelsjekke det. Hvis Al Gore er så redd for havets økning, hvorfor har han bygget en millionvilla rett ved stranda? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Yeeeeez diskutere penger med mamma irriterer meg. Betale 600kr mnd for at jeg skal kunne trene styrke 3 ganger i uken og trene kickboxing 2 ganger i uken er for mye, men hun kan faen meg kjøpe ny tv benk, lenestol noe vi absolutt ikke trenger også ta seg en tur til Kos på kredittkortet. Gjerrige dritt kjerring. (Kan legge til at jeg ikke er en bortkjemt drittunge, alle de store tingene jeg eier har jeg spinket og spart for, jeg har ikke Iphone, men en gammel Sony Erricsson og alle klærene mine er fra H&M) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvis Al Gore er så redd for havets økning, hvorfor har han bygget en millionvilla rett ved stranda? Har du bilde av det huset? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vel, godguttene vrir bevisst både statistikk, intervjuer etc. for å lage propaganda i større grad enn å opplyse. Kan du fortelle meg om noen som ikke gjør dette? Absolutt alle lager propaganda i større grad enn å opplyse. Ikke bare disse dokumentarregissørene, men alle. Selv staten. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vel, godguttene vrir bevisst både statistikk, intervjuer etc. for å lage propaganda i større grad enn å opplyse. Sett dokumentaren om Westboro då? Ser du den, forstår du kor jævlig dei oppfører seg, og det er ikkje noke forsøk på noken måte frå dei som har laga til å provosere fram uttalelser og slikt. Det kjem av seg sjøl.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Al Gore er gammel og grå, han dør sikkert før havet har reist seg nok til å sluke huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå