Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dei som ikkje har sett dokumentaren om Westboro Baptist Church, burde gjere det :) både underholdande og provoserande. Heile gjengen er brødhaud, og det er skremmande å sjå ungane som blir prikk lik foreldra, og spesielt mora.

 

Noen andre bra dokkumentarer man burde se:

Fahrenhein 9/11 - Michael Moore(sannhet eller ikke)

Food Inc.

An Inconvenient Truth - Al Goore

 

Det er noen ganske syke dokkumentarer.

Der ser du at Verden/USA(!!!!) er et sykt sted.

Lenke til kommentar

Yeeeeez diskutere penger med mamma irriterer meg. Betale 600kr mnd for at jeg skal kunne trene styrke 3 ganger i uken og trene kickboxing 2 ganger i uken er for mye, men hun kan faen meg kjøpe ny tv benk, lenestol noe vi absolutt ikke trenger også ta seg en tur til Kos på kredittkortet. Gjerrige dritt kjerring.

 

(Kan legge til at jeg ikke er en bortkjemt drittunge, alle de store tingene jeg eier har jeg spinket og spart for, jeg har ikke Iphone, men en gammel Sony Erricsson og alle klærene mine er fra H&M)

Lenke til kommentar

Vel, godguttene vrir bevisst både statistikk, intervjuer etc. for å lage propaganda i større grad enn å opplyse.

 

Sett dokumentaren om Westboro då?

Ser du den, forstår du kor jævlig dei oppfører seg, og det er ikkje noke forsøk på noken måte frå dei som har laga til å provosere fram uttalelser og slikt. Det kjem av seg sjøl..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...