Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det aller meste er helt ufarlig. Vi har også et immunforsvar. Calm down, sissies.

Det aller meste er faktisk potensielt farlig ja. Selv et lite papirkutt kan pådra seg infeksjon og ende opp som en eller annen forferdelig kjøttspisende infeksjon.

 

Sjansen er liten, men den er der! Frykt for livet, du kan dø! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som berre skal en kjapp tur inn på bensinstasjonen, og parkerer slik at det ikkje går an å komme seg fram til bensinpumpene..

Har funnet ut at med få unntak er all trafikk irriterende. Jeg vil ha egne veier.

 

Hehe, sant det. Men folk må jo skjønne at det er totalt unødvendig å parkere rett foran bensinpumpene..

Lenke til kommentar

Idiotiske TV og radio reklamer..... Blir galen når jeg ser og hører hvor elendig det går ann å gjøre det.... JEG SPYR!!!!! :p

 

Det verste er at jeg enten må lage/kjøpe en haug med CDer til å ha på jobben eller så blir der radio og det er kun NRK P3 jeg får inn som ikke har reklame....

Lenke til kommentar

At kroppen min nekter å gi meg tilbake min normale døgnrytme. Trodde jeg hadde det klart nå, la meg før elleve i går og sovna før 12, sto opp til normal tid (kl 0715) i dag, så presterer jeg å sovne på sofaen etter middag og sove fra kl 1830-2200. Fuck yeah.

 

Tja, du kan prøve å bli oppe til imorgen klokka 22.00 (eller når du skal legge deg).

 

Den linken over på forrige side irriterer meg og.

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...