Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det aller meste er helt ufarlig. Vi har også et immunforsvar. Calm down, sissies. Det aller meste er faktisk potensielt farlig ja. Selv et lite papirkutt kan pådra seg infeksjon og ende opp som en eller annen forferdelig kjøttspisende infeksjon. Sjansen er liten, men den er der! Frykt for livet, du kan dø! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Fyren har med seg en pen jente hjem, de skal spise middag og se en film. Kroppsvæsken som blir utvekslet av å dobbeldippe vil være minimal iforhold til kroppsvæsken som vil bli utvekslet senere på kvelden... Endret 2. august 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du antar at han fikk seg noe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du antar at han fikk seg noe. Du sier noe der. Han hadde vel kanskje ikke sittet her kl. 2 om natta og klaget over dobbeldipping om han hadde fått seg noe... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Regner med han dobbeldippa henne senere på kvelden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Regner med han dobbeldippa henne senere på kvelden. Jeg lo! tenkte noe i samme baner Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg regner med at han ikke fikk dobbeldippe, og derfor måtte klage på hennes "dobbeldipping"... --------------- Jeg glemte forresten å uttrykke min frustrasjon over Steam. Brenn, faenskap, brenn. Endret 2. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 At jeg ikke har gjort noe produktivt i sommerferien. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fjortiser og blonde bimboer. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Folk som berre skal en kjapp tur inn på bensinstasjonen, og parkerer slik at det ikkje går an å komme seg fram til bensinpumpene.. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Faen ass, hvem blir solbrent første dagen de er i Tyrkia? JEG BLIR! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Folk som berre skal en kjapp tur inn på bensinstasjonen, og parkerer slik at det ikkje går an å komme seg fram til bensinpumpene.. Har funnet ut at med få unntak er all trafikk irriterende. Jeg vil ha egne veier. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Regner med han dobbeldippa henne senere på kvelden. Det er bare dobbeldipping om man dipper samme sted to ganger... Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Folk som berre skal en kjapp tur inn på bensinstasjonen, og parkerer slik at det ikkje går an å komme seg fram til bensinpumpene.. Har funnet ut at med få unntak er all trafikk irriterende. Jeg vil ha egne veier. Hehe, sant det. Men folk må jo skjønne at det er totalt unødvendig å parkere rett foran bensinpumpene.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Idiotiske TV og radio reklamer..... Blir galen når jeg ser og hører hvor elendig det går ann å gjøre det.... JEG SPYR!!!!! Det verste er at jeg enten må lage/kjøpe en haug med CDer til å ha på jobben eller så blir der radio og det er kun NRK P3 jeg får inn som ikke har reklame.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 At kroppen min nekter å gi meg tilbake min normale døgnrytme. Trodde jeg hadde det klart nå, la meg før elleve i går og sovna før 12, sto opp til normal tid (kl 0715) i dag, så presterer jeg å sovne på sofaen etter middag og sove fra kl 1830-2200. Fuck yeah. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7734694 Omg Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) At kroppen min nekter å gi meg tilbake min normale døgnrytme. Trodde jeg hadde det klart nå, la meg før elleve i går og sovna før 12, sto opp til normal tid (kl 0715) i dag, så presterer jeg å sovne på sofaen etter middag og sove fra kl 1830-2200. Fuck yeah. Tja, du kan prøve å bli oppe til imorgen klokka 22.00 (eller når du skal legge deg). Den linken over på forrige side irriterer meg og. Endret 2. august 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå