Coa Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) * Endret 1. august 2011 av Coa Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 At min stemme i lokalvalget i år nå er fullstendig bortkastet. Etter tragedien 22.07 kommer nå AP til å få sympatistemmer og dermed er det null sjanse for at vi får fjerna de fra makta. Før 22.07 var det en ganske høy andel folk her i byen som var klare til å stemme andre partier enn AP, nå er det nesten ingen. ITS A CONSPIRACY!!1 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 At det er så jævla varmt når jeg skal sove for den satans arkitekten plasserte rommet mitt i sola fra klokken ~16 til solnedgang klokken 21 ish... Og vinduet her lufter ikke nok! Det er så varmt at vifta funker som hårføner.. Savner vinteren Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 At jeg må/bør legge meg nå så jeg kommer opp grytidlig pgr. av jeg skal rekke en ferge, men jeg får aldri sove før utpå natta så om jeg legger meg nå ligger jeg bare og vrir meg i timesvis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg savner våren og høsten. 15-20c om dagen, 0-5c om natta. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 September er jo en jævlig nice måned da. Passe varmt, ikke noen insekter, bedre luft. Pluss masse mer. Gi meg september. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er så deilig og bo i et gammelt tømmerhus og ha soverom med 2 vinduer i hver sin side av rommet. Har ikke hatt det for varmt en eneste dag/natt. Andre folk irriterer meg. Folk. Er faen meg dritlei av folk. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 September er jo en jævlig nice måned da. Passe varmt, ikke noen insekter, bedre luft. Pluss masse mer. Gi meg september. Jaaa måneden som jeg har bursdag i! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 30C inne og 80-90% luftfuktighet.. fuuuu Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Folk som kjører under fartsgrensen. Spessielt da campingbiler og biled med campingvogn som ikke skjønner at det går ann å svinge av på et busstopp for å slippe forbi den laaange køen bak den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Andre folk irriterer meg. Folk. Er faen meg dritlei av folk. I Bannetråden? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Folk som kjører under fartsgrensen. Spessielt da campingbiler og biled med campingvogn som ikke skjønner at det går ann å svinge av på et busstopp for å slippe forbi den laaange køen bak den Det er de som heller ikke ser i speilene, så det er more like "hæææ, hvilken kø?" Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 I Bannetråden? Nei, såklart ikke! Tenkte mer på ekte folk. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er de som heller ikke ser i speilene, så det er more like "hæææ, hvilken kø?" Ikke noe mindre irriterende av den grunn Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) September er jo en jævlig nice måned da. Passe varmt, ikke noen insekter, bedre luft. Pluss masse mer. Gi meg september. Amen. September = Hjortejakt. Wihu! Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg ikke har kommet inn på den skolen jeg ønsket. Endret 1. august 2011 av Quote Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=EPTRXCujPFA Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hadde middagsdate med ei nydelig jente i aften. Middagsmaten ble skrytt av, og vi hygget oss med film etterpå. Men... hun er DOBBELDIPPER! HUN DIPPA FLERE GANGER I DIPPEN. Du kan være så pen du bare orker, men ikke kom her og DIPP DIPP DIPP. 9 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Priceless Amberlamps, PRICELESS! Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Skrudde på SNES-en i går natt og var klar for en ny runde på Super Mario World. Hadde under forrige økt fullført 75 prosent av spillet. Da jeg skrudde på var hele savingen blitt slettet ... nå vet jeg ikke om jeg har motivasjon for å starte helt på nytt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hadde middagsdate med ei nydelig jente i aften. Middagsmaten ble skrytt av, og vi hygget oss med film etterpå. Men... hun er DOBBELDIPPER! HUN DIPPA FLERE GANGER I DIPPEN. Du kan være så pen du bare orker, men ikke kom her og DIPP DIPP DIPP. Nattens latter Men, kan ikke helt se problemet jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå