Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At min stemme i lokalvalget i år nå er fullstendig bortkastet. Etter tragedien 22.07 kommer nå AP til å få sympatistemmer og dermed er det null sjanse for at vi får fjerna de fra makta. Før 22.07 var det en ganske høy andel folk her i byen som var klare til å stemme andre partier enn AP, nå er det nesten ingen.

ITS A CONSPIRACY!!1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er så deilig og bo i et gammelt tømmerhus og ha soverom med 2 vinduer i hver sin side av rommet. Har ikke hatt det for varmt en eneste dag/natt.

Andre folk irriterer meg. Folk. Er faen meg dritlei av folk.

Lenke til kommentar

Folk som kjører under fartsgrensen.

Spessielt da campingbiler og biled med campingvogn som ikke skjønner at det går ann å svinge av på et busstopp for å slippe forbi den laaange køen bak den :realmad:

Det er de som heller ikke ser i speilene, så det er more like "hæææ, hvilken kø?"

Lenke til kommentar

September er jo en jævlig nice måned da. Passe varmt, ikke noen insekter, bedre luft. Pluss masse mer. Gi meg september.

Amen. September = Hjortejakt. Wihu!

Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg ikke har kommet inn på den skolen jeg ønsket.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Hadde middagsdate med ei nydelig jente i aften. Middagsmaten ble skrytt av, og vi hygget oss med film etterpå.

Men... hun er DOBBELDIPPER! HUN DIPPA FLERE GANGER I DIPPEN.

Du kan være så pen du bare orker, men ikke kom her og DIPP DIPP DIPP.

:omg:

Nattens latter :laugh:

Men, kan ikke helt se problemet jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...