Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At hver gang jeg skal gjøre noe som f. eks. lakkering av div. ting eller rake tørt gress/løv osv. så kan du banne på at det begynner å blåse. Ikke hele tiden, bare at det kommer vindkast akkurat i det jeg skal spraye eller løfte gresset opp i søplesekken.

Lenke til kommentar

At min stemme i lokalvalget i år nå er fullstendig bortkastet. Etter tragedien 22.07 kommer nå AP til å få sympatistemmer og dermed er det null sjanse for at vi får fjerna de fra makta. Før 22.07 var det en ganske høy andel folk her i byen som var klare til å stemme andre partier enn AP, nå er det nesten ingen.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Å helvete. Ettersom jeg må forlenge lærlingtiden så må jeg også justere opp skattekortet. Etter en kjapp beregning hos skatteetaten.no så må jeg skatte over 80%. Tror jeg ringer dem jeg, det kan ikke stemme........

Haha det gjorde det ikke heller heldigvis, jeg hadde glemt å skrive inn skattebeløpet jeg allerede har betalt i år! :lol:

Men jeg må nok satte en del høyere uansett. -.-

Endret av CFM
Lenke til kommentar

FY faen.. Jeg skal passe på å brenne ned hvert jævla bjørketre i nærheten av min framtidige eiendom. Jeg hater de forbanna frøgreiene som faller av treet akkuratt nå, ikke bare nok med at det forsøpler bilene våre, men jaggu meg er hele terrassen dekt av de irriterendes små møkkafrøa. Også blir det dratt innover i hele huset :angry::realmad: :realmad: :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...