kris98 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Noen ganger liker jeg å hoppe på trampoliner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 What's not to like? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Feil tråd, fucktards (Sagt med en kjærlig tone). Så anyway, døgnrytmen min irriterer meg. Totalt fucked up etter ferien. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 At 80% av alle leger( som jeg har møtt til nå) har downs. Så det er derfor det er så lite downs abort her i landet. Downserene har infiltrert legestanden vår!! Sikkert det som har skjedd med politiet og politikerene våre også! 3 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 At hver gang jeg skal gjøre noe som f. eks. lakkering av div. ting eller rake tørt gress/løv osv. så kan du banne på at det begynner å blåse. Ikke hele tiden, bare at det kommer vindkast akkurat i det jeg skal spraye eller løfte gresset opp i søplesekken. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 At folk skal snakke så hinsides høyt i telefonen, blir helt gal av å høre på sånt skjit Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Folk som kjører under fartsgrensen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det irriterar meg at eg må bruke mi fritid på å rydde opp i off-topic-inlegg frå brukarar som ikkje ser ut til å bry seg om retningslinjene. Hehe, er vel å forvente det når du har påtatt deg Moderator-tittelen på Norges største forum. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Personer som klager på oss som tar imot sammtaler i bedrifter. Joda, selv om personen ikke ser på mailen sin/mobilen så kommer han til å svare fra oss. Så kommer han med frekk komentar itilleg, fytti fy. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 At min stemme i lokalvalget i år nå er fullstendig bortkastet. Etter tragedien 22.07 kommer nå AP til å få sympatistemmer og dermed er det null sjanse for at vi får fjerna de fra makta. Før 22.07 var det en ganske høy andel folk her i byen som var klare til å stemme andre partier enn AP, nå er det nesten ingen. 7 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Heller sympatistemmer til AP enn stemmer til FrP. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er som å si at hvis du blir overfallsvoldtatt så vil du heller bli tatt i ræven for da kan du ikke bli gravid. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Brukere som prøver å være morsomme i alle innleggene de skriver. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Å helvete. Ettersom jeg må forlenge lærlingtiden så må jeg også justere opp skattekortet. Etter en kjapp beregning hos skatteetaten.no så må jeg skatte over 80%. Tror jeg ringer dem jeg, det kan ikke stemme........ Haha det gjorde det ikke heller heldigvis, jeg hadde glemt å skrive inn skattebeløpet jeg allerede har betalt i år! Men jeg må nok satte en del høyere uansett. -.- Endret 1. august 2011 av CFM Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er som å si at hvis du blir overfallsvoldtatt så vil du heller bli tatt i ræven for da kan du ikke bli gravid. Ja, det var jo absolutt en passende sammenligning.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det stemmer captain obvious. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 AAAAAAAAAAARGH! Hadde den perfekte leiligheta midt i sentrum, så får han andre som hadde lyst på den den i stedet... faen! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kanskje fordi du kaller det leiligheta... 2 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 FY faen.. Jeg skal passe på å brenne ned hvert jævla bjørketre i nærheten av min framtidige eiendom. Jeg hater de forbanna frøgreiene som faller av treet akkuratt nå, ikke bare nok med at det forsøpler bilene våre, men jaggu meg er hele terrassen dekt av de irriterendes små møkkafrøa. Også blir det dratt innover i hele huset :realmad: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Med en gang det er en dag med sol og varme så bryter allergien ut som bare det. Det er godt det går mot høst og vinter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå