Getingar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Folk som skrive d istedenfor det og m istedenfor med og alle andre slike eksempler. Er du så fuckings lat at du ikke kan skrive to ekstra bokstaver? Det ender bare med at teksten blir helt stygg. Eks: Hei d var qlt i går ass, hva driver du m a? Spy Enig! De kallas, av några, fjortisar förresten. Hjärndöd är ett annat ord.. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Irriterer at hver gang jeg skal på butikken så er veien lagt om. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Irriterer at hver gang jeg skal på butikken så er veien lagt om. Du går ikke på butikken ofte, gjør du? 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tja er vel noen år siden sist, pleier å la moren min gjøre det men hun blir så sur og sånn og bitcher om at jeg må gjøre noe selv bare fordi jeg er 30 og burde ha fått en kone til å gjøre det liksom. Den generasjonen der forstår bare ikke forever young... 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, ja Cowboy Bob, du ser veldig mye ut som en 30 åring. :!: 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tja er vel noen år siden sist, pleier å la moren min gjøre det men hun blir så sur og sånn og bitcher om at jeg må gjøre noe selv bare fordi jeg er 30 og burde ha fått en kone til å gjøre det liksom. Den generasjonen der forstår bare ikke forever young... WOW, må si dere har kommet langt rundt kvinnens rettigheter. Her hvor jeg bor vurderer vi å la dem komme ut av kjøkkenet. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Getingar Skrevet 9. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 9. november 2010 Kvinnor skall lyda och suga kuk. 12 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Irriterer meg over at naboen har gått til anskaffelse av en hane. Den galer ! Den begynner 08:00 i helgene, det går ikke ann å ignorere .... Noen som har et gevær ? Katten gidder ikke å jakte på hverken hønene eller hanen, selvom de er frittgående Vi bor dessuten i et normalt boligfelt med en del hus rundt, så tror ikke jeg er den eneste som ergrer meg. Og jeg som ikke har forstått hvorfor nordmenn generelt krangler mye med naboen Nå gjør jeg... Endret 9. november 2010 av Verbalo 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Folk som skrive d istedenfor det og m istedenfor med og alle andre slike eksempler. Er du så fuckings lat at du ikke kan skrive to ekstra bokstaver? Det ender bare med at teksten blir helt stygg. Eks: Hei d var qlt i går ass, hva driver du m a? Spy Jeg ble svimmel av eksempelet ditt. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har gevær men låner det ikke vekk, er typisk min flax at det kommer innvandrere i nabolaget akkurat når geværet er bortlånt. 4 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Irriterer meg over at naboen har gått til anskaffelse av en hane. Den galer ! Den begynner 08:00 i helgene, det går ikke ann å ignorere .... Noen som har et gevær ? Katten gidder ikke å jakte på hverken hønene eller hanen, selvom de er frittgående Vi bor dessuten i et normalt boligfelt med en del hus rundt, så tror ikke jeg er den eneste som ergrer meg. Og jeg som ikke har forstått hvorfor nordmenn generelt krangler mye med naboen Nå gjør jeg... Du kødder nå? Bor du på gård eller i boligfelt? EDIT: Aha... Bare få med deg noen andre naboer og klag. Endret 9. november 2010 av Hanske 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har gevær men låner det ikke vekk, er typisk min flax at det kommer innvandrere i nabolaget akkurat når geværet er bortlånt. Opplevd det selv noen ganger. Endte med at jeg låste alle dører og vinduer. Og slo på alle lys, for å forhindre innbrudd. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Godt gjordt! De stikker jo gjerne når det er lys i vinduene så da slipper man at det stinker hvitløk overalt hvis de skulle begynne å se etter åpne vinduer/dører osv. 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 At jeg ikke får til den satans analpulte fitte-faktoriseringen! HELVETTE! Har fått den med teskje 100 ganger av medelever og lærer, men jeg forstår det bare ikke!!!!! 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Primtallsfaktorisering? Enkelt. Du skal bare finne de minste tallene du kan gange for å få et tall. Ta f.eks 16. 2*2*2*2 = 16 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Primtallsfaktorisering? Enkelt. Du skal bare finne de minste tallene du kan gange for å få et tall. Ta f.eks 16. 2*2*2*2 = 16 Neinei! Hadde det bare vært så vel. Her snakker vi hardcore shit med 2x^2 - 8x + 18 liksom 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 42. Hahaha....morsomt. AVATAR irriterer meg! Hva faen er det for slags muggsopp-film? Her har the US maddafakkings goverment masse jagerfly og piss med geværer og shit så klarer de ikke å ta ned noen apekatter med pil og bue på hest? Og han derre hovedpersonen som liksom skfter lag i filmen fordi han lærer å elske naturen og det pisset? Kjøss meg på drite-ringen'a! 5 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Her snakker vi hardcore shit med 2x^2 - 8x + 18 liksom Still simple. Først må du dele opp det som er med tall, og det som er vanlig tall. Altså: 2x^2 - 8x + 18 / \ 2x^2 - 8x 18 / \ / \ 2x^2 8x 9 2 | | / \ x x 4x 2x / \ 2x 2x Du kan forsåvidt dele 8x til 8 og x. Sikkert noen småfeil inni der, men vi har ikke starta med dette på skolen enda.. (Ikke så "avanserte") Endret 9. november 2010 av Sk!ppy 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har en satans naturfagsprøve imorgen. Hvorfor i Haldors hellige rike må jeg kunne vite hvor mange elektronskall en liten drittpartikkel har, og ikke snakk om de jævla reaksjonligningene. Pugger som bare satan sjøl, men alt renner bare ut. It's all french to me! Realfag = 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå