Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Å skjære opp høyre pekefinger på fiskesnøre

* Mygg

* Sti som bare plutselig forsvinner

* Når det skjer samtidig som det er tåke aka grøt

* Store steinblokker i bratt terreng som ser trygge ut, men når man har all vekt på de velter de

* Å måtte på dass langt inne på fjellet uten dasspapir

* En rev som står i ro når jeg ikke har kameraet klart, og så springer unna når det er klart

Kort fortalt; en kjip fisketur.

+ Tape penger på fotballbetting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterende ting? Dette kan ta litt tid, men here goes...

- Gamle folk som stiller seg der de blokkerer så mye som overholdet mulig ved en "tilfeldighet" og blir stående der. Gjerne i en matbutikk, og gjerne rett før jeg går forbi. (unge folk gjør dette også av og til, men gamle er kroniske på det. Skulle tro de har trent i noen år...)

- Ordlister som insisterer på å rette ting som ikke er feil. Kort sagt jobbet jeg på en skole og skrev et referat om utedassen til fjerdeklassen. :p Skulle jo være utedagen.

- Idioter som "alltid" vet hva de snakker om og gjerne forklarer alt i detalje, selv om det er åpenbart at de ikke har peiling. Enda verre når jeg kan langt mer enn de noensinne vil kunne om emnet. (nei, fatter'n. Visual Basic, Java og C++ er ikke stort sett det samme...)

- Hater folk som ikke tør si hva de mener. Hvis du ikke liker meg, hvorfor er det da så viktig at jeg liker deg? Tulling.

- Grunnet helsen må jeg kjøre til sykehuset tre ganger i uken, noe som gjør at jeg har møtt godt over tyve forskjellige sjåfører på to, tre måneder. Er det rart jeg foretrekker å holde kjeft i stedet for å skravle om nøyaktig samme ting til hver jævla en av dem? Det fører oss lett over til...

- Bare fordi du kjeder deg betyr det ikke at jeg gjør det. Verden kretser ikke rundt deg. Det er faktisk folk som ikke liker deg engang.

- Ja, jeg er 33, leser tegneserier og spiller dataspill. Hva så? Vær glad jeg ikke driver med narko eller politikk. Jeg maser ikke over hva du gjør, så ikke mas over hva jeg gjør.

- Hva fanken skjedde med BigOne pizzaen egentlig? Den nye bunnen smaker dynge. Grandis er noe møl, og de andre bare dårlige erstatninger.

- Xbox360? PS3? Wii U? Hvem bryr seg hvilken som er "best"? Alle har fordeler og ulemper, så kjøp den du foretrekker. Du blir ikke lykkeligere av å kjøpe en konsoll du ikke vil ha bare fordi andre mener den er best.

- Noe må gjøres med alkohol-lovene her i Norge. Grunnen til hvorfor vi har så ræva alkoholkultur er fordi vi ikke får lov til å utvikle den til noe bra. Her er det full panikk om en femtenåring får et glass vin til maten eller en fyr sitter utendørs og tar en øl og en unge kan gå forbi. Stakkars ungen får jo traumer for livet av den styggdomen... :ermm:

- Hvorfor har vi ikke lov til å pimpe bilene våre? Er det virkelig så farlig om jeg setter på et ekstra lys her og der?

- Hvorfor koster det nærmere to hundre spenn for en film på DVD?

• Liker 3
Lenke til kommentar

- Hvorfor har vi ikke lov til å pimpe bilene våre? Er det virkelig så farlig om jeg setter på et ekstra lys her og der?

Jotakk, lurer på akkurat det samme... Jeg har lyst å plassere et par ekstra langlys på bilen, slik at dem lyser OVER brøytekanten om vinteren, men det kan jeg nok ikke, fordi, det etter hva jeg har fått med meg, ikke er lov å montere slike bak forreste aksel... og for å få dem høyt nok, må dem på taket!

Endret av Puke Nukem
Lenke til kommentar

Jotakk, lurer på akkurat det samme... Jeg har lyst å plassere et par ekstra langlys på bilen, slik at dem lyser OVER brøytekanten om vinteren, men det kan jeg nok ikke, fordi, det etter hva jeg har fått med meg, ikke er lov å montere slike bak forreste aksel... og for å få dem høyt nok, må dem på taket!

Det er vel ikkje lov pga du ikkje har lov å ha lys så høgt oppe? Trur eg :)

Lenke til kommentar

Det er vel ikkje lov pga du ikkje har lov å ha lys så høgt oppe? Trur eg :)

Sikkert, men irriterer meg uansett... HVA MED Å SE ELGEN FØR DEN ER PÅ VEIEN?

Argh, klart liksom ikke finne ut av det heller......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...