chokke Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 At jeg ikke er profesjonell spiller i noe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg var profesjonell pro gamer i WoW, og jeg må si deg at det er ikke bare bare. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg var profesjonell pro gamer i WoW, og jeg må si deg at det er ikke bare bare. WoW suger. Og det sårer meg at folk faktisk bruker penger på dritten. 8 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 * Å skjære opp høyre pekefinger på fiskesnøre * Mygg * Sti som bare plutselig forsvinner * Når det skjer samtidig som det er tåke aka grøt * Store steinblokker i bratt terreng som ser trygge ut, men når man har all vekt på de velter de * Å måtte på dass langt inne på fjellet uten dasspapir * En rev som står i ro når jeg ikke har kameraet klart, og så springer unna når det er klart Kort fortalt; en kjip fisketur. + Tape penger på fotballbetting. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg var profesjonell pro gamer i WoW, og jeg må si deg at det er ikke bare bare. Jeg er pro gamer i ET, og det er da så absolutt kos. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Folk som går inn på dass rett før jeg hadde tenkt å gjøre det, bruker 10 minutter, og etterlater en grusom stank. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 At hamburgerdressingen på Statoil ikke står sammen med ketchupen så man kan ta på selv, men han i kassa tar på en liten dert. I svarte helvete heller. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Skulle liksom ta det rolig i går kveld. Yeah right.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Folk som stiller for mange spørsmål Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Irriterende ting? Dette kan ta litt tid, men here goes... - Gamle folk som stiller seg der de blokkerer så mye som overholdet mulig ved en "tilfeldighet" og blir stående der. Gjerne i en matbutikk, og gjerne rett før jeg går forbi. (unge folk gjør dette også av og til, men gamle er kroniske på det. Skulle tro de har trent i noen år...) - Ordlister som insisterer på å rette ting som ikke er feil. Kort sagt jobbet jeg på en skole og skrev et referat om utedassen til fjerdeklassen. Skulle jo være utedagen. - Idioter som "alltid" vet hva de snakker om og gjerne forklarer alt i detalje, selv om det er åpenbart at de ikke har peiling. Enda verre når jeg kan langt mer enn de noensinne vil kunne om emnet. (nei, fatter'n. Visual Basic, Java og C++ er ikke stort sett det samme...) - Hater folk som ikke tør si hva de mener. Hvis du ikke liker meg, hvorfor er det da så viktig at jeg liker deg? Tulling. - Grunnet helsen må jeg kjøre til sykehuset tre ganger i uken, noe som gjør at jeg har møtt godt over tyve forskjellige sjåfører på to, tre måneder. Er det rart jeg foretrekker å holde kjeft i stedet for å skravle om nøyaktig samme ting til hver jævla en av dem? Det fører oss lett over til... - Bare fordi du kjeder deg betyr det ikke at jeg gjør det. Verden kretser ikke rundt deg. Det er faktisk folk som ikke liker deg engang. - Ja, jeg er 33, leser tegneserier og spiller dataspill. Hva så? Vær glad jeg ikke driver med narko eller politikk. Jeg maser ikke over hva du gjør, så ikke mas over hva jeg gjør. - Hva fanken skjedde med BigOne pizzaen egentlig? Den nye bunnen smaker dynge. Grandis er noe møl, og de andre bare dårlige erstatninger. - Xbox360? PS3? Wii U? Hvem bryr seg hvilken som er "best"? Alle har fordeler og ulemper, så kjøp den du foretrekker. Du blir ikke lykkeligere av å kjøpe en konsoll du ikke vil ha bare fordi andre mener den er best. - Noe må gjøres med alkohol-lovene her i Norge. Grunnen til hvorfor vi har så ræva alkoholkultur er fordi vi ikke får lov til å utvikle den til noe bra. Her er det full panikk om en femtenåring får et glass vin til maten eller en fyr sitter utendørs og tar en øl og en unge kan gå forbi. Stakkars ungen får jo traumer for livet av den styggdomen... - Hvorfor har vi ikke lov til å pimpe bilene våre? Er det virkelig så farlig om jeg setter på et ekstra lys her og der? - Hvorfor koster det nærmere to hundre spenn for en film på DVD? 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Mistet en tånegl på mystisk vis i går kveld, etter et par snapser. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg liker ikke negeren på avataret til Kammizez. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Big One Tripple Cheese. To ganger har jeg gått i fella ved å stole på 14-17 min i ovnen, som det står på esken. Var svidd etter 15 min. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) - Hvorfor har vi ikke lov til å pimpe bilene våre? Er det virkelig så farlig om jeg setter på et ekstra lys her og der? Jotakk, lurer på akkurat det samme... Jeg har lyst å plassere et par ekstra langlys på bilen, slik at dem lyser OVER brøytekanten om vinteren, men det kan jeg nok ikke, fordi, det etter hva jeg har fått med meg, ikke er lov å montere slike bak forreste aksel... og for å få dem høyt nok, må dem på taket! Endret 31. juli 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Folk som tror de er noe, men egentlig ikke er det... Alle er noe... Joda, men folk som tror de er sååå mye bedre enn alle andre, men til syvende og sist bare er som alle andre... Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 - Hvorfor har vi ikke lov til å pimpe bilene våre? Er det virkelig så farlig om jeg setter på et ekstra lys her og der? Jotakk, lurer på akkurat det samme... Jeg har lyst å plassere et par ekstra langlys på bilen, slik at dem lyser OVER brøytekanten om vinteren, men det kan jeg nok ikke, fordi, det etter hva jeg har fått med meg, ikke er lov å montere slike bak forreste aksel... og for å få dem høyt nok, må dem på taket! Det er vel ikkje lov pga du ikkje har lov å ha lys så høgt oppe? Trur eg Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 - Hvorfor har vi ikke lov til å pimpe bilene våre? Er det virkelig så farlig om jeg setter på et ekstra lys her og der? Jotakk, lurer på akkurat det samme... Jeg har lyst å plassere et par ekstra langlys på bilen, slik at dem lyser OVER brøytekanten om vinteren, men det kan jeg nok ikke, fordi, det etter hva jeg har fått med meg, ikke er lov å montere slike bak forreste aksel... og for å få dem høyt nok, må dem på taket! Det er vel ikkje lov pga du ikkje har lov å ha lys så høgt oppe? Trur eg Sikkert, men irriterer meg uansett... HVA MED Å SE ELGEN FØR DEN ER PÅ VEIEN? Argh, klart liksom ikke finne ut av det heller...... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er jo utrolig mange pickuper som har lamper på taket.. Kanskje de merker bryteren med arbeidslys? :-) Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 At 80% av alle leger( som jeg har møtt til nå) har downs. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det irriterar meg at eg må bruke mi fritid på å rydde opp i off-topic-inlegg frå brukarar som ikkje ser ut til å bry seg om retningslinjene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå