Kammizez Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg er nesten en premenstruell kvinne, så jeg har lov til å syte. Og jeg sa ifra når jeg merket at den begynte å bli dårlig, og de sa de skulle kjøpe en ny så fort det lot seg gjøre. Men hater å mase om sånt, siden en komfyr ikke er nødvendig. Vaskemaskina som plutselig tok kvelden et par dager før, derimot, er et stort problem. Men med verdens beste mamma så er det jo ikke verdens undergang det heller. Du er ikke en kvinne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Men herregud da, tør du ikke si i fra eller? Mann deg opp mann, du har faktisk krav på både vaskemaskin og komfyr. Og jo, mat og rene klær er faktisk ganske greit og ha. Har selv en varmvannstank som har klikket, skal si i fra i morgen om det. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hva slags idiot er det som plukker opp en hundebæsj med en svart plastikkpose for å så legge den langs veien!? For noen idioter. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Tør ikke å si ifra? Er du full, kvinnemenneske? Sa jo i forrige post at jeg hadde sagt ifra når komfyren ble shabby, så de vet jo om det. Men nevner selvfølgelig det når jeg skal opp og nevne vaskemaskinen i morgen. Hadde selvfølgelig sagt ifra om det med en gang det skjedde, om de bare ikke hadde vært på ferie utenlands, og at jeg ble borte noeogtjue dager mer en forventet. Men skal ikke se bort ifra at jeg har en fungerende vaskemaskin i løpet av neste uke. Heia heia! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10081059 Hahaha. Det er forøvrig litt irriterende at visse folk kan ha så på trynet tanker. EDIT: Føler for å utdype hva jeg mente. Det står i artikkelen at de gjør det for å utrykke respekt for ofrene, noe jeg ikke har noe imot. Problemet mitt ligger i at dette er ikke å vise respekt, og det vil på ingen måte gjøre ting bedre for ofrene. Jeg er sikker på at mange på Utøya spilte feks. CoD, CS osv. Det er med andre ord ett PR-stunt (no shit ), og er ren skitten markedsføring med hensikt til ofrene. Det er langt ifra å vise respekt. De sluttet forresten ikke så selge spillene, de trakk de bare ned fra hyllene. EDIT2: Jeg venter i spenning på å se hvor dårlig Fox News sin rapport om dette er. Jeg forventer en lang, utdypende diskusjon om hvordan man kan plassere bomber i WoW, og hvordan Al Qaida bruker WoW som ett treningspill siden Anders spilte WoW i ett år. Endret 30. juli 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvem bryr seg? Hva skal de utrette? Gjøre spill ulovlig i Norge? Det gir meg bare en grunn til å piratkopiere. De kan sutre, smelle og saksøke så mye de vil. Spillindustrien vil aldri forsvinne. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Breivik spilte på samme server som meg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Breivik spilte på samme server som meg Sammen med 10 000 andre. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Var det ikke 12k på Silvermoon da? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvem bryr seg? Hva skal de utrette? Gjøre spill ulovlig i Norge? Det gir meg bare en grunn til å piratkopiere. De kan sutre, smelle og saksøke så mye de vil. Spillindustrien vil aldri forsvinne. Helt i bunnen, er vel det som egentlig irriterer er at når de gjør slike ting lar de bare Breivik vinne. Det og at jeg vet en eller annen idiot kommer til å tro de faktisk mener å vise respekt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Komplett har sendt pakken min for 2 dager siden, men Tollpost føler allikevel ikke for å fortelle meg hvor pakken er da jeg søker etter kollinummeret. Den var visst sendt med posten denne gangen. Yay. Dette kan ta tid. Endret 30. juli 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 At det hele tiden den siste uken har vært snakk om hvem som vinner. "Vi skal ikke la ABB vinne", fair enough, men er grenser for hvor mye en skal snakke om det. Gjør meg nesten skremt til å mene noe som står til høyre for AP i politikk pga jeg da "lar han vinne". La samfunnet gå tilbake til relativt normalt og ikke bli sterkt preget av 22.07 vil bety at han ikke vant. Om en hele tiden fokuserer på at han ikke vinner, vil jeg våge å si at han har vunnet på en måte. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Breivik har allerede "vunnet." Han ville fremme sin sak, og han har fått media til å gjøre det for seg. Er forresten ikke første gangen Coop har fjernet spill pga idioti, forrige gang var Expert med på leken. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg tenker det at ingen vet vel egentlig hva hans intensjoner var, så vi kan verken si at noen har vunnet eller tapt. At noen i det hele tatt skal si at vi har "tatt tilbake Norge" eller "Vi har vunnet over Breivik ved å stå sammen", synes jeg blir litt idiotisk. Det er bare å komme seg over alt dette og fortsette livet som normalt, ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Har COOP inndratt kniver, kjevler, stekepanner og spader også? Disse er jo ikke bare våpenlignende, det er jo fullverdige våpen. Jeg tenker de ikke har planer om å gjøre det fordi ledelsen består av folk som innbiller seg at dem skal være pro aktive, når dem i realiteten er noen hysteriske idioter som tar bortforklaringer til voldsmenn ut av kontekst og tilpasser dem sitt eget verdensbilde. Det er faktisk noe som irriterer meg grenseløst, hysteriske folk som tar alt ut av kontekst og tror de gjør noe bra for samfunnet. Det eneste de gjør er å helle mer bensin på "hysteribålet" og samtidig sørger for vi lever i et samfunn bygd på frykt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det er faktisk noe som irriterer meg grenseløst, hysteriske folk som tar alt ut av kontekst og tror de gjør noe bra for samfunnet. Det eneste de gjør er å helle mer bensin på "hysteribålet" og samtidig sørger for vi lever i et samfunn bygd på frykt. Fann eitt fint sitat i går: "Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" — Isaac Asimov Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Bilen ble robba i dag. De brøt opp håndtaket, men hadde ikke iq nok til å finne den lille knappen inni der som åpner døra, så de knuste likså godt vinduet på passasjersiden. Deretter tok de med seg min brors GPS (3000kr) og cdspilleren (1500-2000kr). Wee... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) At det hele tiden den siste uken har vært snakk om hvem som vinner. "Vi skal ikke la ABB vinne", fair enough, men er grenser for hvor mye en skal snakke om det. Gjør meg nesten skremt til å mene noe som står til høyre for AP i politikk pga jeg da "lar han vinne". La samfunnet gå tilbake til relativt normalt og ikke bli sterkt preget av 22.07 vil bety at han ikke vant. Om en hele tiden fokuserer på at han ikke vinner, vil jeg våge å si at han har vunnet på en måte. Helt enig, jeg irriterer meg over overdrivelsen rundt saken. Jeg var klar for at media skulle droppe det dagen etterpå, men jeg visste jo det ikke kom til å se. Breivik har allerede "vunnet." Han ville fremme sin sak, og han har fått media til å gjøre det for seg. Det er ikke vits å gjøre det verre, dette er bare å gni salt i såret for de pårørte, noe som var en av mine originale poeng. Det var akkurat det Breivik var ute etter. Få mediadekning og spre hysteri. Det Coop og Platekompaniet gjør nå er å bruke det som markedsføring samtidig som de sprer mer hysteri. Endret 30. juli 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 VG sitt opplegg "Hold hender". 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå