Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei denne tragedien nå. Er kun Breivik, sport og andre dødsfall i nyhetsbildet. Har verden virkelig stått stille i en uke? Har ingenting skjedd internasjonalt?

Svært lite. Barna i Afrika sulter og dør i hopetall, vi kan risikere en nye finanskrise og det er uro i midtøsten. Stort sett det samme gamle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så lei denne tragedien nå. Er kun Breivik, sport og andre dødsfall i nyhetsbildet. Har verden virkelig stått stille i en uke? Har ingenting skjedd internasjonalt?

Amy Winehouse er dau, så en liten notis på VG om det.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?

Det mest sjokkerende dødsfallet sør for nordpolen! Er du seriøs?

Hvem hadde trodd? :( :( :(

Lenke til kommentar

Svært lite. Barna i Afrika sulter og dør i hopetall, vi kan risikere en nye finanskrise og det er uro i midtøsten. Stort sett det samme gamle.

Vi er da fortsatt i en finanskrise?

Lenke til kommentar

For en tragedie, jeg føler med deg. :no:

Best for deg, altså! Komfyren min har gått til helvete, vætt, så kan jo ikke lage masse god mat i helgene nå. Hos han bror, derimot, så er det bare god mat. Litt skuff!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Best for deg, altså! Komfyren min har gått til helvete, vætt, så kan jo ikke lage masse god mat i helgene nå. Hos han bror, derimot, så er det bare god mat. Litt skuff!

Få deg ny komfyr da, imellomtiden kan du få levert pizza og sånt på døra. :yes: Eventuelt hent det selv eller gå ut å spis, hvis du orker.

Lenke til kommentar

Få deg ny komfyr da, imellomtiden kan du få levert pizza og sånt på døra. :yes: Eventuelt hent det selv eller gå ut å spis, hvis du orker.

Leier, så det er huseier som skal stå for komfyr. Men driver og leter etter et nytt sted og bo så gidder ikke å mase på dem om det. Det ville, i mine øyne, vært slemt og kjipt. Levert pizza og astæsj er så dyrt, samt at det ikke finnes steder meg virkelig god pizza i området her. Kjipt!

Samt at jeg ikke orker å stikke ut. Eller, gjør jo det. Men er dyrt, og jeg er gjerrig som faen. Ehe! DET BLIR BRØD OG HVITOST TIL KRAMPA TAR MEG!!! Overlever nok, vøtt.

Lenke til kommentar

Trodde USA holder på å drukne i gjeld jeg.. Venter bare på at hele landet skal gå konkurs, så blir vi kvitt hele dritten. Tviler på at det funker sånn, men wth.

USAs økonomi er enda i dass ja. Skjønner ikke hvorfor du vil bli kvitt USA, er du kommunist eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg syter verre enn ei premenstruell kjerring

:dremel:

Jeg ville ha sakt i fra til husvertene. Tror du har plikt til det faktisk. Altså, er ikke nødvendigvis sakt at komfyr medfølger bare fordi man leier, men hvis det fulgte med når du begynte og leie, så gjør det det ja.

Neinei, du får tygge videre i vei på brødskalken da. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg syter verre enn ei premenstruell kjerring

:dremel:

Jeg ville ha sakt i fra til husvertene. Tror du har plikt til det faktisk. Altså, er ikke nødvendigvis sakt at komfyr medfølger bare fordi man leier, men hvis det fulgte med når du begynte og leie, så gjør det det ja.

Neinei, du får tygge videre i vei på brødskalken da. :tease:

Jeg er nesten en premenstruell kvinne, så jeg har lov til å syte. Og jeg sa ifra når jeg merket at den begynte å bli dårlig, og de sa de skulle kjøpe en ny så fort det lot seg gjøre. Men hater å mase om sånt, siden en komfyr ikke er nødvendig. Vaskemaskina som plutselig tok kvelden et par dager før, derimot, er et stort problem. Men med verdens beste mamma så er det jo ikke verdens undergang det heller. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...