Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Siktet ikke til noen spesielle, men mer en generell reaksjon til folk som whiner om bagateller og typer på fb som er kjent for å prøve hardt å drite i alt. Som sagt var jo ikke pointet å peke ut noen, men når du først nevner ham så synes jeg Gavekort tok det litt ut av proporsjoner.

"OMG! Takk blomsterbutikkene! De har vært så helvettes gode til å gjøre det inkompetente lavlønnsarbeidet sitt! La oss lage en Facebook-gruppe! OMG! Norge er så flinke! OMG! Se på meg, jeg er en del av Norge! Viva la fuckings Norge"

Jeg liker heller ikke fb-spam, over-positive folk osv. Men i denne helt spesielle situasjonen, og når det kun er for å provosere, ser jeg ikke vitsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den siste tiden gjort nettopp det. Koblet sammen to anlegg og en sub og startet å spille fra jeg står opp til jeg legger meg. Nå er det for å hevne meg på gjøken av en nabo som starter opp stikksaga hver eneste morgen rundt soloppgang, da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At balsamen min ser ut som sperm, så står jeg der da, hver gang jeg dusjer å tenker. Æsj, er dette sperm??

Lenke til kommentar

Nabokattene irriterer. Må de markere seg på dørene våre og ligge oppå panseret på bilene som står i gården? Jeg vet de ikke kan noe for det da de ikke tenker slikt, men det er fortsatt irriterende. For det første så stinker det og for det andre så ødelekker de lakken på bilene.

Må nok gå en ny runde i gårdsplassen med katt vekk.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Det finnes et stoff som katter synes lukter vondt. Bruker du stoffet på døra og bilen, skal du ifølge varebeskrivelsen slippe at katten kommer på besøk.

Snakk også med katteeiere. Såvidt jeg forstår, er det kun hankatter som ikke er kastrert som markerer. De burde kastreres, da det finnes altfor mange katter i Norge. Vi burde ikke avle flere når det allerede finnes tusenvis av hjemløse katter.

Lenke til kommentar

Kjøper Dirt 3 (Nordic Edition) på elkjop.no til 333kr på salg, men når jeg aldri får den i postkassa sender jeg til slutt mail til kundeservice og får opplyst om at de har oversolgt spillet (de hadde tydeligvis aldri tenkt til å si ifra). Samtidig ser jeg at de har det inne på samtlige varehus i Norge. Men kan de hente inn eller la meg hente et på et varehus? Neida, de kan kun tilby meg et annet PS3-spill til samme pris eller refundering. Jævla nisser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At NCIS går ut av sendeprogramet, får da være måte på til sensetiv man skal være.

To episoder King of Queens :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fluer. Det er noe spesielt med dem jeg har i hus, dem er helt lydløse og veldig innpåslitne. I morgest klokken 7-8 ble jeg vekket av en flue som kom og satte seg på kinnet mitt hele tiden. Hva faen da.

Lenke til kommentar

At jeg har kommet inn på linja jeg vil aller mest, på vgs i narvik. Jeg søkte ikke engang der, men kom vist inn pga at det var ledig plass. Skal ringe inntakskontoret og det å snakke på mandag, men - hvis jeg takker ja til plassen der, så betyr det at jeg må flytte - og ca 18 + dager å gjøre det på er jævla kort tid.. Umulig å finne en hybel så raskt garantert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...