Analmeth Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Enig i at det blir en del mas på Facebook, men ser ikke poenget med å være så apatisk og negativ akkurat nå. Virker bare... påtatt. Det blomsterbutikkene gjorde var jo utrolig fint. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Enig i at det blir en del mas på Facebook, men ser ikke poenget med å være så apatisk og negativ akkurat nå. Virker bare... påtatt. Det blomsterbutikkene gjorde var jo utrolig fint. Mitt poeng! Ignorer alt det andre jeg sa, men behold den konklusjonen! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det irriterer meg at jeg fant ut at dersom man klikker på scrollwheel over en link, så er det "åpne i ny fane" (gjelder FF, chrome og Opera). Etter at jeg lærte det, bruker jeg det hele tiden, og så blir jeg sur når jeg ikke treffer linken sånn at det blir sånn "scroll siden ved å bevege musa". Flott. Skift til ctrl+vanlig klikk så er du kvitt det problemet. Nei, grunnen til at det er 2 hotkeys er fordi de har forskjellige funksjoner. Scrollknappen bruker du til å åpne linker mens man surfer uten å bruke tastaturet, mens ctrl-klikk er til når man bruker begge hender. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det irriterer meg at jeg fant ut at dersom man klikker på scrollwheel over en link, så er det "åpne i ny fane" (gjelder FF, chrome og Opera). Etter at jeg lærte det, bruker jeg det hele tiden, og så blir jeg sur når jeg ikke treffer linken sånn at det blir sånn "scroll siden ved å bevege musa". Flott. Skift til ctrl+vanlig klikk så er du kvitt det problemet. Nei, grunnen til at det er 2 hotkeys er fordi de har forskjellige funksjoner. Scrollknappen bruker du til å åpne linker mens man surfer uten å bruke tastaturet, mens ctrl-klikk er til når man bruker begge hender. Det du mener er at scrollknappen bruker du når det er fap fap fap tid? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Eller når det er "om nom nom"-tid og man spiser med ene hånden og surfer med andre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det irriterer meg at jeg fant ut at dersom man klikker på scrollwheel over en link, så er det "åpne i ny fane" (gjelder FF, chrome og Opera). Etter at jeg lærte det, bruker jeg det hele tiden, og så blir jeg sur når jeg ikke treffer linken sånn at det blir sånn "scroll siden ved å bevege musa". Flott. Skift til ctrl+vanlig klikk så er du kvitt det problemet. Nei, grunnen til at det er 2 hotkeys er fordi de har forskjellige funksjoner. Scrollknappen bruker du til å åpne linker mens man surfer uten å bruke tastaturet, mens ctrl-klikk er til når man bruker begge hender. Det du mener er at scrollknappen bruker du når det er fap fap fap tid? Jeg skjønner hvorfor du tok den konklusjonen, men jeg pleier ikke å surfe så mye rundt når jeg onanerer. Slimdis har rett. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Skulle aldri tatt en ikke-planlagt 8 måneders pause fra treningen, jeg kunne hatt en rimelig grei form nå, istedet seg en ut som en tynn bolle. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det irriterer meg at jeg fant ut at dersom man klikker på scrollwheel over en link, så er det "åpne i ny fane" (gjelder FF, chrome og Opera). Etter at jeg lærte det, bruker jeg det hele tiden, og så blir jeg sur når jeg ikke treffer linken sånn at det blir sånn "scroll siden ved å bevege musa". Flott. Skift til ctrl+vanlig klikk så er du kvitt det problemet. Nei, grunnen til at det er 2 hotkeys er fordi de har forskjellige funksjoner. Scrollknappen bruker du til å åpne linker mens man surfer uten å bruke tastaturet, mens ctrl-klikk er til når man bruker begge hender. Det du mener er at scrollknappen bruker du når det er fap fap fap tid? Jeg skjønner hvorfor du tok den konklusjonen, men jeg pleier ikke å surfe så mye rundt når jeg onanerer. Slimdis har rett. Den konklusjonen var dømt til å komme fra en eller annen On topic- noe som irriterer er folk som sender req om stadig nye drittspill på fb... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Helvetes steam bare MÅ være en mellommann når jeg skal spille, så vil ikke steam starte fordi det er FUCKED. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Uhm, du kan jo alltids starte spillet direkte ifra installasjonskatalogen. Det går jo rundt Steam vil jeg tro? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hm, har prøvd, får bare feilmelding... Den metoden har funka på andre spill da. Endret 27. juli 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Okei, noen spill er så tett knytta opp mot steam, at de ikke kan startes uten. Merkelig at det er så tilfeldig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) At jeg glemte å dra på jobb idag. Ansvarsløs kuk. Endret 27. juli 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dårlig humør. Best å trykke "Not attending" på alle facebook-invitasjoner. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 At folk kun ringer når jeg er opptatt, aldri ellers. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Virker som om DB har gått tom for ord så de har funnet på sitt eget igjen; Rosefast. http://www.dagbladet.no/2011/07/27/nyheter/terror_i_oslo/terrorangrepet/innenriks/anders_behring_breivik/17473212/ Fy faen, først askefast så rosefast. Endret 27. juli 2011 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 En venninne av meg som er sammen med en kompis av meg virker litt for.. interessert i meg. Forbuden frukt irriterer meg, do not want. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Gode venner deler med andre venner. 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Irriterer meg at AP/AUF ikke vil gå ut med tall på hvor mange nye medlemmer de har fått de siste par dagene. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Enig i at det blir en del mas på Facebook, men ser ikke poenget med å være så apatisk og negativ akkurat nå. Virker bare... påtatt. Det blomsterbutikkene gjorde var jo utrolig fint. Hvem er det som har oppført seg slik som du beskriver? Gavekort klager bare på all overdrivingen rundt saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå