kris98 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det norske postsystemet. Ja, kjør pakken min fra Larvik opp til Oslo før Kristiansand, du. Forferdelig greit. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det norske postsystemet. Ja, kjør pakken min fra Larvik opp til Oslo før Kristiansand, du. Forferdelig greit. Din pakke har ihvertfall blitt sendt via posten Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det norske postsystemet. Ja, kjør pakken min fra Larvik opp til Oslo før Kristiansand, du. Forferdelig greit. Flytt til Oslo. Problem solved. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det irriterer at det aldri blir noe fremdrift i utbyggingen av VIF Stadion. Det er vel Plan- og byggningsetaten i Gamle Oslo bydels skyld... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Flytt til Oslo. Problem solved. Neppe Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Flytt til Oslo. Problem solved. Neppe Alt er bedre her, såfremt du ikke er bonde. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene... Linkin Park har alltid vært pusete I wanna heeeeeeaaaal, I wanna feeeeeeeel Like I`m close to something real I wanna find something I've wanted all along Somewhere I belong Når faen skrek fløtepuser ut lungene sine? Det er jævla stor forskjell på hybrid theory og minutes to midnight.. "Shut up when im talking to you" "Blood is pouring".. pusete? javel... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene... Linkin Park har alltid vært pusete I wanna heeeeeeaaaal, I wanna feeeeeeeel Like I`m close to something real I wanna find something I've wanted all along Somewhere I belong Når faen skrek fløtepuser ut lungene sine? Det er jævla stor forskjell på hybrid theory og minutes to midnight.. "Shut up when im talking to you" "Blood is pouring".. pusete? javel... pusete 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene... Linkin Park har alltid vært pusete I wanna heeeeeeaaaal, I wanna feeeeeeeel Like I`m close to something real I wanna find something I've wanted all along Somewhere I belong Når faen skrek fløtepuser ut lungene sine? Det er jævla stor forskjell på hybrid theory og minutes to midnight.. "Shut up when im talking to you" "Blood is pouring".. pusete? javel... pusete Idioter som deg irriterer noe grenseløst :-) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Blargh, får ikke oppgitt Sparekontoen min på nettbanken min under kontoer jeg vil overføre penger fra. Kan flytte penger til den fra personkontoen, men ikke fra. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene... Linkin Park har alltid vært pusete I wanna heeeeeeaaaal, I wanna feeeeeeeel Like I`m close to something real I wanna find something I've wanted all along Somewhere I belong Når faen skrek fløtepuser ut lungene sine? Det er jævla stor forskjell på hybrid theory og minutes to midnight.. "Shut up when im talking to you" "Blood is pouring".. pusete? javel... pusete Idioter som deg irriterer noe grenseløst :-) Jeg synes Linking Park er pusete, gjør det meg til idiot? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Blargh, får ikke oppgitt Sparekontoen min på nettbanken min under kontoer jeg vil overføre penger fra. Kan flytte penger til den fra personkontoen, men ikke fra. Flere banker har en begrensning på overføring fra sparekonto til brukskonto. DnB har hvertfall 10 uttak i året. Endret 26. juli 2011 av kammizez Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nettopp det. Jeg har ikke foretatt meg noen overføringer i år Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Alt er bedre her, såfremt du ikke er bonde. Det er akkurat derfor Oslo er på blacklisten min. Stygg by, arrogante nisser og fullt av negre. *I forberedt svar på den store skitstormen som fremkalles av "rasismen" min: Jeg har ikke noe imot mørkhudete. Neger og mørkhudet er 2 forskjellige ting. Jeg holder meg til Bergen eller utenfor landet. EDIT: Ja, McHansern. Arrogante folk inkluderer deg. Endret 26. juli 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det er akkurat derfor Oslo er på blacklisten min. Stygg by, arrogante nisser og fullt av negre. *I forberedt svar på den store skitstormen som fremkalles av "rasismen" min: Jeg har ikke noe imot mørkhudete. Neger og mørkhudet er 2 forskjellige ting. Jeg holder meg til Bergen eller utenfor landet. Jeg tror nok det er flere mørkhudete enn negere her.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er ikke avhengig av røyk, snus eller alkohol. Problemet er seriøst godteri. It's so goooooooooooood. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er ikke avhengig av røyk, snus eller alkohol. Problemet er seriøst godteri. It's so goooooooooooood. Haha, well spoken. Har akkurat det samme problemet som deg... 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Problemet mitt er Sørlandschips. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Alt er bedre her, såfremt du ikke er bonde. Det er akkurat derfor Oslo er på blacklisten min. Stygg by, arrogante nisser og fullt av negre. EDIT: Ja, McHansern. Arrogante folk inkluderer deg. Jeg elsker deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå