Skrujernet Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 At jeg tydeligvis har glemt å avbryte mitt age of conan abbo. Husker tydelig at jeg avbrøt det. Subscribet siden sommeren 2010 tydeligvis. DET ER FAEN MEG MYE PENGER BORTKASTET! JÆVLA DRITT SPILL. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Satt i sofaen med bror i går, og plutselig begynte jeg å blø neseblod. Drøyt mye, faktisk. Aldri blødd så jævlig mye før. Starta med papir, men etter å ha brukt en halv rull+- valgte jeg ob are stå over vasken til det slutta. Tok lang, lang, lang tid. Vokna i dag av at det kilte i nesen, og da blødde jeg som faen igjen. Bare og kaste seg over vasken og stå der i lang, lang tid. Jeez! Plagsomt! Løsning på ditt problem: 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 At jeg er forkjøla og skal fly om noen timer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Han linket til en sang som heter I Found Myself Today, av A Change of Pace eller noe. Var like dårlig som de andre låtene han linka til. Avføring. Drøyt at folk ikke greier og trykka "svar" på posten hans, kopiere linken og sjekke den ut selv. Huffameg! Akkurat hva du mener er avføring og hva som er "bra" er vel ikke så relevant. Selv om jeg ikke har hørt på det bandet på noen år, så kom jeg bare med at eksempel. De har jo byttet sjanger og vokalist, og går fortsatt under det samme navnet. Band forandrer seg. Det er helt normalt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene... 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg mener ikke å være respektløs. Men jeg begynner å se meg lei på mediehysteriet. Det er mer eller mindre det eneste å lese om i aviser, og det eneste vi har hørt om på nyheterne på tv i det siste. Jeg skjønner at en slik sak vil fange stor oppmerksomhet, men dette blir for meg i det meste laget. Jeg kan ikke se hvordan dette omfanget av medieomtale skal være med på å bearbeide eller forebygge noe som helst. VG har til og med 3 ungdommer (som alle var på Utøya, og er etter alt å dømme fornærmede i saken) som sitter å svarer på spørsmål fra leserne. Det blir bare veldig, veldig merkelig spør du meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Still irriterende at linkin park har gått fra bra (etter mitt syn) rock / nu metal (Hybrid Theory og Meteora) til fløtepusrock som de siste albumene... Linkin Park har alltid vært pusete I wanna heeeeeeaaaal, I wanna feeeeeeeel Like I`m close to something real I wanna find something I've wanted all along Somewhere I belong Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg sluttet å høre på Linkin Park da jeg begynte å høre på tekstene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg sluttet å høre på Linkin Park når jeg sluttet å være en liten snørrunge. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Da du sluttet å være en liten snørrunge. Endret 26. juli 2011 av ☭ FTW ☭ 6 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg sluttet å høre på Linkin Park når jeg sluttet å være en liten snørrunge. Tja, slik du oppfører deg skulle man nesten tro du fortsatt hører på det. 7 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 At jeg ikke kan logge inn på og bruke spotify på telefonen min når jeg er koblet til wifi. Går fint å logge på når jeg ikke er koblet til, men med en gang jeg slår på wifi blir jeg logget/ kastet ut. Irriterer. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det irriterer meg grenseløst at jeg akkurat nå bare sitter inne og depper over at jeg ikke har noen å være sammen med i ferien, jeg burde istedet ta meg sammen, komme meg ut og trene masse. Tiltakslyst, kom til meg! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Mamma. Jeg har ikke ORD for hvor forbannet hun gjør meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Takk, hyggelig å høre! Ikke noe problem, jeg elsker å hjelpe folk med gramattiken. 4 Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Takk, hyggelig å høre! Ikke noe problem, jeg elsker å hjelpe folk med gramattiken. Grammatikken, kjære deg! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Takk, hyggelig å høre! Det var kanskje litt urettmessig, var ikke ment for å være slem. Poenget mitt er at det er urettferdig å kalle noen snørrunger fordi de foretrekker et band eller en type musikk. Jeg oppfattet det ihvertfall slik at du mener de som hører på Linkin Park er snørrunger. 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sony og de forbanna oppdateringene sine. Jeg vil bare se en film! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Takk, hyggelig å høre! Det var kanskje litt urettmessig, var ikke ment for å være slem. Poenget mitt er at det er urettferdig å kalle noen snørrunger fordi de foretrekker et band eller en type musikk. Jeg oppfattet det ihvertfall slik at du mener de som hører på Linkin Park er snørrunger. Nja! Påstanden var muligens litt subjektiv, men det er sant at jeg sluttet å høre på dem etter som jeg ble eldre. Om jeg skal ro meg ut av denne situasjonen så var det jeg som var en snørrunge når jeg hørte på dem, hva andre hører på angår ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå