Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, stem på FRP

Norden idag er ikkje hva det ein gang hvar

Norden - vikingars land

eller

Norden - somalia 2.0

I oslo fick om man läser artikeln som beskrev att det var utomeuropeiska invandrare tillika araber och negrer som stod för 100% av överfallsvåldtäkterna i Oslo att polisen var tvugna att besöka moskeer och berätta för besökrna där att våldtäkt var olagligt i Norge. Sjuka människor.
:cry: Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

post-134959-1289330331,5838_thumb.jpg

Hva faen skal dette forestille? Det er jo knapt lesbart. Så vanskelig å lese at jeg ga opp og klikket meg til en ny en. Jeg er så drit lei captcha, særlig om jeg prøver å finne ut hva jeg faktisk brukte som passord og blir hindret av denne uleselige driten. Jeg vet jo ikke om passordet engang var riktig fordi jeg i tillegg må gjette meg fram til hva som står her og umulig kan vite om jeg tydet det rett.

Endret av Saft Suse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

post-134959-1289330331,5838_thumb.jpg

Hva faen skal dette forestille? Det er jo knapt lesbart. Så vanskelig å lese at jeg ga opp og klikket meg til en ny en. Jeg er så drit lei captcha, særlig om jeg prøver å finne ut hva jeg faktisk brukte som passord og blir hindret av denne uleselige driten. Jeg vet jo ikke om passordet engang var riktig fordi jeg i tillegg må gjette meg fram til hva som står her og umulig kan vite om jeg tydet det rett.

Saillinarms.

Endret av Hanske
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemme på Frp? Høhø, neitakk du. Har faktisk tenkt å bo i Norge fremover.

Flink gutt. Stem DLF i stedet. De er det beste valget for Norge, må bare få resten av landet til å innse det, slik at de kan råde ene og alene. :wee:

Sånn bortsett fra det irriterer det meg at jeg har fått et gnagsår på siden av lillefingeren og jeg aner ikke hvordan jeg har fått det, bare at det gjør vondt når jeg har handen hvilende på en overflate mens jeg skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...