Woltox Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 At det kommer sansynligvis til å skje no dramatisk i oslo ved 1tiden (bombe nr2?/skyting(mine teorier)) Slike personer har alltid en plan. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fakkeltog irriterer meg. Jeg vet at de mener godt og vil vise støtte i fellesskap, men det holder ærlig talt å tenne lys og Facebooke situasjonen i hjel. Det siste klimaet trenger er en trillard fakler som dumper CO2 ut i atmosfæren av noen sippete ungdommer. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fakkeltog irriterer meg. Jeg vet at de mener godt og vil vise støtte i fellesskap, men det holder ærlig talt å tenne lys og Facebooke situasjonen i hjel. Det siste klimaet trenger er en trillard fakler som dumper CO2 ut i atmosfæren av noen sippete ungdommer. Det er for å vise sin medfølelse. Men ta det med ro, verden går under i 2012 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg vet. Men jeg må jo finne noe som irriterer meg. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hva med ikke no annet på nyhetene enn det i oslo. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hva med ikke no annet på nyhetene enn det i oslo. Det irriterer meg litt, men jeg ser også alvorligheten i det. Det som derimot irriterer meg er at de to andre drapene nesten ikke får oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fakkeltog irriterer meg. Jeg vet at de mener godt og vil vise støtte i fellesskap, men det holder ærlig talt å tenne lys og Facebooke situasjonen i hjel. Det siste klimaet trenger er en trillard fakler som dumper CO2 ut i atmosfæren av noen sippete ungdommer. ENIG! Vi burde tenke på Co2 utslippene til faklene når litt under 100 personer er blitt massakrert... Nei... 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg synes det er irriterende når terrorister sprenger bomber like ved jobben min. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Fakkeltog irriterer meg. Jeg vet at de mener godt og vil vise støtte i fellesskap, men det holder ærlig talt å tenne lys og Facebooke situasjonen i hjel. Det siste klimaet trenger er en trillard fakler som dumper CO2 ut i atmosfæren av noen sippete ungdommer. ENIG! Vi burde tenke på Co2 utslippene til faklene når litt under 100 personer er blitt massakrert... Nei... Det var et snev av ironi. Jeg ser bare ikke nødvendigheten av å vise sin sympati på alle mulige måter, og slite ut steinene i gågatene når man allerede har Facebooket hele saken i hjel, brukt mer stearin enn på julaften, samt nå skal vandre i regnet med fakler. Jeg har like mye sympati for ofrene, men jeg akter ikke å gå ute i gatene med fakkel. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/24/nyheter/terror/oslo/innenriks/rosetog/17443138/ Det blir visstnok et rosetog, ikke fakkeltog. - Politiet var negativ til så mange tusen fakler og sommerlyset gir heller ikke den beste rammen rundt arrangementet, sier han. - Tenk deg hvor vakkert det blir når vi legger ned så mye som kanskje 80 000 roser, sier han Deltar selvfølgelig på noe sånt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/24/nyheter/terror/oslo/innenriks/rosetog/17443138/ Det blir visstnok et rosetog, ikke fakkeltog. - Politiet var negativ til så mange tusen fakler og sommerlyset gir heller ikke den beste rammen rundt arrangementet, sier han. - Tenk deg hvor vakkert det blir når vi legger ned så mye som kanskje 80 000 roser, sier han Deltar selvfølgelig på noe sånt. Det var frykt noe skulle skje(med kansje 10k i gatene der 7k har fakkel, plus at det er "finere" med rosetog Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det er jeg klar over. Har lest artikkelen, og quote deler av det, som sier akkurat det der. 10k? De regner vel med at det blir rundt 70-80k bare i Oslo, noe jeg har null problemer med å tro skal skje. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 at jeg ikke finner hele manifestet til anders. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 at jeg ikke finner hele manifestet til anders. http://norskgoy.wordpress.com/2011/07/23/anders-behring-breivik-manifest/ Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 at jeg ikke finner hele manifestet til anders. http://norskgoy.wordpress.com/2011/07/23/anders-behring-breivik-manifest/ Takker, blir litt lesing etterpå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har glemt navnet på en skikkelig tøff sang jeg hørte på Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det var nok Hard Rock Hallelujah. Når det gjelder fakkeltog er jeg en av de mange som har ytterst holdt kjeft på face og heller tar ting IRL. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Å legge seg 07:30... Og deretter få telefon om jobboppdrag 08:45. Så jobbe 09-17. Blir 8 timer i limbo! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 At jeg leste ''limo'' og ikke limbo. Så for meg at kakemot skulle være sjåfør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå