Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tannleger er dyrt.. Hvorfor går ikke dette under helse og egenandel og det systemet der?

Ikke vil tannleger alltid ha en pris på siden sin, av god grunn vil jeg tro.

 

Og så mange valg jeg har. Alle lover garantert smertefritt, noe som er løgn :( .

 

Alle lovende er også på ferie frem til 1. AUg ser det ut som :(

Endret av chokke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du bare har chillet helt, men så PLUTSELIG finner du ut at du har dritt dårlig tid. Sånn som nå, jeg må gå om 5-10 min og jeg har ennå ikke dusjet, alt jeg har spist i dag er litt egg og poteter som jeg nettopp spiste, og av en eller annen grunn bruker jeg tid på å poste dette på diskusjon . WUUAAH

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heilt idiotisk å seie noko som helst om innvandring i samband med bombinga. Ein enkelt person skal til for å gjere noko slikt, og den personen må verken vere landsborgar eller innvandrar for å gjere slikt.

En enkelt? Dette her er ikke en enkelt. Dette er en trussel fra Islam som sier at de kan gjøre hva faen de vil. Neste gang sprenger det før folk er ferdig på jobb. Trengs det virkelig så mye for at enkelte skal få øynene opp for at Islam IKKE er menneskets beste venn?

Lenke til kommentar

Frp kan få mange stemmer pga dette, DET er en skummel tanke.

 

Hva faen er problemet ditt? Noe MÅ gjøres, og hvis AP blir valgt igjen vil ikke stort skje.

 

At det finnes folk som ikke SKJØNNER at noe må skje, de er for dumme, det er en SKUMMEL tanke.

Endret av Rudde93
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...