Mannen med ljåen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvorvidt man bør støtte rebellene eller Gaddafi kommer vel an på hvem som overtar makta dersom rebellene vinner. Jeg har ikke inntrykk av at Gaddafi er spesielltr religiøs. Hvis Gaddafi mister makten, og Taliban overtar, tror jeg verdensfreden ville vært bedre tjent med Gaddafi, faktisk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Problemet er at vi støtter X fordi vi vet at Y er dum uten å vite noe om X. Vi burde heller gå inn og innsette et skikkelig system uten å stole på ville generaler. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 FAEN, jeg hadde akkurat fått til en utrolig kul acid-aktig bass i Reason, så klarer jeg å avslutte uten å lagre patchen! Irriterer at reason ikke er i fullskjerm Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fant ut at jeg lå med dyna feil vei i natt = FEET IN FACE 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Er ganske sikker på at hendene dine var mer møkkete en beina dine har hvert tidligere netter. Noe som kalles å dusje. Det er normalt og dusje vær dag eller vær andre dag. Om du sliter så mye med fotsvette eller at skoa/sokka dine er så møkkete kan du alltids gjøre noe med det. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kolleger, Y U NO SJEKKE VAKTLISTE 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kamerater som skal ha meg til og spille med de hele tiden, og som blir sur når jeg sier jeg skal gjøre andre ting som innebærer en viss sosial standard. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 At jeg begynner å skrive et innlegg, og når jeg nærmer meg slutten lar jeg være å poste det. Skjer ofte . 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kjenner meg igjen der. Bruker litt tid for så å tenkte "hvorfor skriver jeg dette?". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Eller når jeg skriver noen ekstreme meninger, og angrer litt etter at jeg har posta det. Føler meg litt sinnsyk siden jeg egentlig ikke mente å være så ekstrem. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 At jeg begynner å skrive et innlegg, og når jeg nærmer meg slutten lar jeg være å poste det. Skjer ofte . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1171409&st=0&p=14657080&fromsearch=1entry14657080 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Er ganske sikker på at hendene dine var mer møkkete en beina dine har hvert tidligere netter. Noe som kalles å dusje. Det er normalt og dusje vær dag eller vær andre dag. Om du sliter så mye med fotsvette eller at skoa/sokka dine er så møkkete kan du alltids gjøre noe med det. Skjer med å dra inn personlig hygiene i dette? Jeg ville ikke hatt noens føtter i ansiktet uansett hvor rene de er. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Når man nettopp har spist en hel pose nyinnkjøpt Djungelvrål og oppdager at best før datoen var 15.01.11. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Påtrengende personer! Fy fææn... Sitter på hotellet her hvor en spanjol har pressa seg innpå en amerikaner. Long story short; Etter 15min tror han at de er kjærester, prøver å dra henne med på hotellrommet mens hun prøver å flykte ut av armene hans. Heldigvis kommer broren flygende etter... Nå har han satt seg ned med familien. Noen som har dårlig tid! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Er ganske sikker på at hendene dine var mer møkkete en beina dine har hvert tidligere netter. Noe som kalles å dusje. Det er normalt og dusje vær dag eller vær andre dag. Om du sliter så mye med fotsvette eller at skoa/sokka dine er så møkkete kan du alltids gjøre noe med det. Skjer med å dra inn personlig hygiene i dette? Jeg ville ikke hatt noens føtter i ansiktet uansett hvor rene de er. om du hadde hatt fot-fetish da Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 At selv den enkleste solseng kommer som et gedigent byggesett, meget skuffende. Han i butikken sa den var nokså hel i pakken.. 2-3 deler sa han. Åpner opp pakken og får sjokk. Et tonn av skruer, rammer og massevis av deler, små og store. Skal ikke være mulig å komplisere en så enkel solseng (den har ikke armlener engang)... Sukk går vel en time på å finne ut av den idiotiske bruksanvisningen, skjønner ingenting... En av grunnene til jeg kjøpte akkurat DEN solsenga var jo at den skulle være enkel å montere (i tillegg til at den var deilig å ligge på selvfølgelig). Ikke noe nytt at butikkpersonell som vanlig ikke aner hva de snakker om. Det er irriterende det! 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har holdt meg frisk hele ferien, men nå som jeg snart skal reise, ja DA blir jeg forkjøla... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 At det er så rotete. Gørr. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Feriesnakk, eller generelt sånn jævla epoke-snakking. Det minner meg mye om å være på fest, og treffe folk du ikke har møtt på en stund etter hverandre. Så får du den standard: Hva gjør du? "Skryt skryt, lyve lyve, skryt, jeg er bedre enn deg" Hvor bor du? "I den fineste skryt skryt, lyve lyve, jeg bor bedre enn deg" Gud veit hvor mange ganger jeg blir spurt, og hører folk spørre om "Har du ikke har tatt ferie". JEG HADDE DA VEL FAEN IKKE VÆRT PÅ JOBB OM JEG HADDE DET! Endret 21. juli 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå