Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske sikker på at hendene dine var mer møkkete en beina dine har hvert tidligere netter. Noe som kalles å dusje. Det er normalt og dusje vær dag eller vær andre dag. Om du sliter så mye med fotsvette eller at skoa/sokka dine er så møkkete kan du alltids gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at hendene dine var mer møkkete en beina dine har hvert tidligere netter. Noe som kalles å dusje. Det er normalt og dusje vær dag eller vær andre dag. Om du sliter så mye med fotsvette eller at skoa/sokka dine er så møkkete kan du alltids gjøre noe med det.

Skjer med å dra inn personlig hygiene i dette?

Jeg ville ikke hatt noens føtter i ansiktet uansett hvor rene de er.

Lenke til kommentar

Påtrengende personer! Fy fææn... Sitter på hotellet her hvor en spanjol har pressa seg innpå en amerikaner.

Long story short; Etter 15min tror han at de er kjærester, prøver å dra henne med på hotellrommet mens hun prøver å flykte ut av armene hans. Heldigvis kommer broren flygende etter...

Nå har han satt seg ned med familien.

Noen som har dårlig tid!

Lenke til kommentar

Skjer med å dra inn personlig hygiene i dette?

Jeg ville ikke hatt noens føtter i ansiktet uansett hvor rene de er.

om du hadde hatt fot-fetish da

Lenke til kommentar

At selv den enkleste solseng kommer som et gedigent byggesett, meget skuffende. Han i butikken sa den var nokså hel i pakken.. 2-3 deler sa han. Åpner opp pakken og får sjokk. Et tonn av skruer, rammer og massevis av deler, små og store. Skal ikke være mulig å komplisere en så enkel solseng (den har ikke armlener engang)...

Sukk går vel en time på å finne ut av den idiotiske bruksanvisningen, skjønner ingenting...

En av grunnene til jeg kjøpte akkurat DEN solsenga var jo at den skulle være enkel å montere (i tillegg til at den var deilig å ligge på selvfølgelig). Ikke noe nytt at butikkpersonell som vanlig ikke aner hva de snakker om.

Det er irriterende det!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Feriesnakk, eller generelt sånn jævla epoke-snakking. Det minner meg mye om å være på fest, og treffe folk du ikke har møtt på en stund etter hverandre. Så får du den standard:

Hva gjør du? "Skryt skryt, lyve lyve, skryt, jeg er bedre enn deg"

Hvor bor du? "I den fineste skryt skryt, lyve lyve, jeg bor bedre enn deg"

Gud veit hvor mange ganger jeg blir spurt, og hører folk spørre om "Har du ikke har tatt ferie". JEG HADDE DA VEL FAEN IKKE VÆRT PÅ JOBB OM JEG HADDE DET!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...