Hyperio Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 - Asylpolitikken Norge fører idag og vårt vakre, multikulturelle samfunn som er i verdens skjønneste orden. Nevn noen samfunn med mindre vold og bedre integrering enn Norge. Greit nok at det er litt naivt å si, men det er ikke akkurat feil. Bedre integrering: USA. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 At All Saints covra Red Hot Chili Peppers' "Under the Bridge" en gang på 90-tallet. Det har irritert meg i alle år og irriterer meg enda. Makan til ødelegging av en sang. Til og med verre enn MadCons versjon av "Beggin'". :| Hva med den dumme rapperens sin versjon av hide and seek Gah. Ikke snakk! Det verste er når folk kun kjenner til de dårlige versjonene og når du kommer trekkende med herlige original-låter, blir de og du buet ut. -_- Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med Johnny Cash sin versjon av Hurt eller Seigmen sin Hjernen er Alene? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med Johnny Cash sin versjon av Hurt eller Seigmen sin Hjernen er Alene? Hurt er jo bra! :o Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Frustrerte fruer går ikke lengre! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med Johnny Cash sin versjon av Hurt eller Seigmen sin Hjernen er Alene? Hurt er jo bra! :o Og er laget av Nine Inch Nails. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 det irriterer at alle tror den er oprinnelig av Johnny Cash. Denne siden irrterer! Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med Johnny Cash sin versjon av Hurt eller Seigmen sin Hjernen er Alene? Hurt er jo bra! :o Og er laget av Nine Inch Nails. Ja. Tror jeg aldri har møtt en eneste person som ikke var klar over det. Men Johnny Cash sin versjon gruser orginalen uansett. Samme gjelder Seigmen's Hjernen er Alene. Orginalen av sistnevnte er helt forjævlig, men i Seigmendrakt er den veldig kul. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Enkelte ganger er nyversonen bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 - Asylpolitikken Norge fører idag og vårt vakre, multikulturelle samfunn som er i verdens skjønneste orden. Nevn noen samfunn med mindre vold og bedre integrering enn Norge. Greit nok at det er litt naivt å si, men det er ikke akkurat feil. Bedre integrering: USA. Det finnes ikke noe land med dårligere integrering enn USA. De verste ghettoene i den vestlige verden. Folk har bodd der siden slutten på slavetiden. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Noko som irriterar meg så grenseløst no - er at eg datt ned i den fu*kings lavaen i nether på Minecraft i går. Og ikkje nok med det.. Hadde diamondarmour på meg, titals med kaker og masse anna overlevelsestuff.. OOOOG, brukte opp alt av gull på å kjøpe stuff for å overleve i nether.. Fadderrrrr Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Resident evil... Så nettopp Afterlife. Huff, dette var ikke bra. Er det mulig å melke ett spill så mye? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Støy fra kjøleskap! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Resident evil... Så nettopp Afterlife. Huff, dette var ikke bra. Er det mulig å melke ett spill så mye? De dreper zombier. Hvem faen bryr seg om alt annet? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja faen. Var jo en dritnice film. Faen jeg hater sånne folk som deg som vil ha fantastiske plott og bra drama og sånn i filmer som er laget for å ikke ha akkurat det. Gå og se romeo og juliet din kultursnobb. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Frustrerte fruer går ikke lengre! Begynner jo ny sesong i september da Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 At Norge støtter rebeller i Libya Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) FAEN, jeg hadde akkurat fått til en utrolig kul acid-aktig bass i Reason, så klarer jeg å avslutte uten å lagre patchen! Endret 20. juli 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Man innser hvor dumt sjalusi er når man tenker på at alle mennesker som noen sinne har levd er et resultat av sex. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 At Norge støtter rebeller i Libya At forumbrukere støtter Gadaffi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå