Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

- Asylpolitikken Norge fører idag og vårt vakre, multikulturelle samfunn som er i verdens skjønneste orden.

Nevn noen samfunn med mindre vold og bedre integrering enn Norge. Greit nok at det er litt naivt å si, men det er ikke akkurat feil.

Bedre integrering: USA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At All Saints covra Red Hot Chili Peppers' "Under the Bridge" en gang på 90-tallet. Det har irritert meg i alle år og irriterer meg enda. Makan til ødelegging av en sang. Til og med verre enn MadCons versjon av "Beggin'". :|

Hva med den dumme rapperens sin versjon av hide and seek :thumbdown:

Gah. Ikke snakk! Det verste er når folk kun kjenner til de dårlige versjonene og når du kommer trekkende med herlige original-låter, blir de og du buet ut. -_-

Lenke til kommentar

Hva med Johnny Cash sin versjon av Hurt eller Seigmen sin Hjernen er Alene? :no:

Hurt er jo bra! :o

Og er laget av Nine Inch Nails.

Ja. Tror jeg aldri har møtt en eneste person som ikke var klar over det. Men Johnny Cash sin versjon gruser orginalen uansett. Samme gjelder Seigmen's Hjernen er Alene. Orginalen av sistnevnte er helt forjævlig, men i Seigmendrakt er den veldig kul.

• Liker 1
Lenke til kommentar

- Asylpolitikken Norge fører idag og vårt vakre, multikulturelle samfunn som er i verdens skjønneste orden.

Nevn noen samfunn med mindre vold og bedre integrering enn Norge. Greit nok at det er litt naivt å si, men det er ikke akkurat feil.

Bedre integrering: USA.

Det finnes ikke noe land med dårligere integrering enn USA. De verste ghettoene i den vestlige verden. Folk har bodd der siden slutten på slavetiden.

Lenke til kommentar

Noko som irriterar meg så grenseløst no - er at eg datt ned i den fu*kings lavaen i nether på Minecraft i går. Og ikkje nok med det.. Hadde diamondarmour på meg, titals med kaker og masse anna overlevelsestuff.. OOOOG, brukte opp alt av gull på å kjøpe stuff for å overleve i nether..

Fadderrrrr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...