Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke du som akkurat var på nyhetene vel?

En fyr som fikk 700 kroner i bot for å kjøre igjennom bensinstasjon uten å handle?

Nei. Tilfellet mitt gjaldt en annen stasjon, langt unna Groruddalen (men det virker som om de har hyret inn samme parkeringsselskap). Fikk boten frafalt dersom noen lurte.

Lenke til kommentar

Jeg får vondt i ryggen av å sove i sengen min. På tide med ny madrass kanskje :hmm:

Me too! :) Tror ikke det er sengen der er noe galt med i mitt tilfelle, har sovet på 4 forskjellige madrasser de siste 1.5-2 årene :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At Duo(Piano som det nå heter) Yoghurt kun er halvfull. Er da masse rom til å ha mer yoghurt oppi, hvafaen Tine?

Lenke til kommentar

- Asylpolitikken Norge fører idag og vårt vakre, multikulturelle samfunn som er i verdens skjønneste orden.

Nevn noen samfunn med mindre vold og bedre integrering enn Norge. Greit nok at det er litt naivt å si, men det er ikke akkurat feil.

Lenke til kommentar

At All Saints covra Red Hot Chili Peppers' "Under the Bridge" en gang på 90-tallet. Det har irritert meg i alle år og irriterer meg enda. Makan til ødelegging av en sang. Til og med verre enn MadCons versjon av "Beggin'". :|

Hva med den dumme rapperens sin versjon av hide and seek :thumbdown:

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...