Takkformeg Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Udugelige sommervikarer.. Lenke til kommentar
OneWingedAngel Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Var ikke du som akkurat var på nyhetene vel? En fyr som fikk 700 kroner i bot for å kjøre igjennom bensinstasjon uten å handle? Nei. Tilfellet mitt gjaldt en annen stasjon, langt unna Groruddalen (men det virker som om de har hyret inn samme parkeringsselskap). Fikk boten frafalt dersom noen lurte. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Gratulerer for en seier i kampen mot loven! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Skumle asylsøkere som får bli i Norge. Dritt! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10088338 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Forsvarssjefens luksusbolig pusset opp for 20 mill Lenke til kommentar
;_; Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg får vondt i ryggen av å sove i sengen min. På tide med ny madrass kanskje Me too! Tror ikke det er sengen der er noe galt med i mitt tilfelle, har sovet på 4 forskjellige madrasser de siste 1.5-2 årene Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 This radioservice is restricted to UK mainland only Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 At jeg nok engang har kommet inn i moddekjøret på anlegget i bilen... Jeg som var fast bestemt på å ikke gjøre noe annet enn å bytte spilleren i en bedre en, og frontsettet.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 At Duo(Piano som det nå heter) Yoghurt kun er halvfull. Er da masse rom til å ha mer yoghurt oppi, hvafaen Tine? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hadde det gjort det bedre om Tine reduserte volumet i emballasjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, da føler man seg ikke cheated iverfall. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Når du er litt usikker på hvordan du skal steke visse retter OL. og du gjør litt fort googling for å finne et bra svar, men så kommer det bare masse dritt om fakta rundt retten og masse annet unødvendig dritt. Faen. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Butikker som sier de har varene inne, men som ikke har det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 - Asylpolitikken Norge fører idag og vårt vakre, multikulturelle samfunn som er i verdens skjønneste orden. - Partiet Rødt / Rød Ungdom eller hva de nå kaller seg for. Dobbeltmoralister uten ryggrad. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Skumle asylsøkere som får bli i Norge. Dritt! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10088338 Øy!, jeg var en av de xD Men blir ganske irritert over hva den RødGrønne regjeringen har fått til. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Butikker som sier de har varene inne, men som ikke har det. Dette er fordi de sannsynligvis er inne, men av en tabbe noen andre har gjort har vedkommende ikke fått med seg at siste er solgt. Er ikke så lett, alltid... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 At All Saints covra Red Hot Chili Peppers' "Under the Bridge" en gang på 90-tallet. Det har irritert meg i alle år og irriterer meg enda. Makan til ødelegging av en sang. Til og med verre enn MadCons versjon av "Beggin'". :| Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 - Asylpolitikken Norge fører idag og vårt vakre, multikulturelle samfunn som er i verdens skjønneste orden. Nevn noen samfunn med mindre vold og bedre integrering enn Norge. Greit nok at det er litt naivt å si, men det er ikke akkurat feil. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) At All Saints covra Red Hot Chili Peppers' "Under the Bridge" en gang på 90-tallet. Det har irritert meg i alle år og irriterer meg enda. Makan til ødelegging av en sang. Til og med verre enn MadCons versjon av "Beggin'". :| Hva med den dumme rapperens sin versjon av hide and seek Endret 19. juli 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå