Hestekølle Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 4-stjernes middag/reise på TVN. Ikke at jeg bruker å se på det, men slumper innom iblant. Der er det en kommentator som virker så jævla sinnsykt irriterende selvgod, og så stiller han liksom spørsmål til de som er med i programmet - neida vi hører helt sikkert ikke at det er lagt på etterpå. Det høres så kunstig og feil ut. Idioter som har laget de der greiene. Enig i denne. Og den forbanna arrogansen han viser! 4 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Will Ferrell irriterer så ekstremt.En elendig og umorsom skuespiller.r Han er så stygg og jævlig at jeg har lyst til å mose han! 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Trangsynte folk. Fy faen så irriterende. *Umulig* å diskutere med. 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Satans kaldt på badet 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Det irriterer dyrisk at jeg akkurat takket ja til å møte opp med noen mormoner. Helsike de er flinke til å overtale folk. Hahahahahaha, hadde en times lang diskusjon med 3 mormoner en gang om hvorfor jeg ikke var religiøs på gaten. Morro! :!: Satans kaldt på badet Våknet til -5 C på soverommet, hyggelig. Irriterer meg at jeg bare har sovet ~6 timer innen 2 døgn. Endret 9. november 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Våknet til -5 C på soverommet, hyggelig. Mmm, da er det deilig å måtte stå opp fra under den varme gode dyna 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Så digg det var å stå og vente på bussen som sto ti meter unna i fem minutter! Ikke nok med det, førstemann som løper på bussen er småbarnmafiaen og deres 1001 flexikort. Det var kaldt. 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Batteriet/sikringsboksne i bilen min har klikket helt. Lysene skrur seg på av seg selv ca 30 min etter at jeg har stoppet bilen, og er helt umulig og få dem av igjen. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Klarte å kjøpe feil Grandiosa. Uten paprika! 2 pack! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 This thread is a teaser. Nå har jeg lyst på iskald cola, Slimda. Bildet over er, som mange sikkert skjønner, svært hyggelig. Det gjør også mange mennesker veldig glade. Det irriterer. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå fikk jeg lyst på kald Cola. 2 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Nyter faktisk en nå jeg Irriterer meg at det snart blir tomt Endret 9. november 2010 av HeadhunterZ 1 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Irriterer meg grenseløst at jeg ikke fikk kjøpt Black Ops på Gamestop, men mange andre i klassen fikk kjøpt det. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er irriterende at en kamerat av meg sier "blackcocks" til Black Ops... 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sadana invandrare. De borde utvisas eller slagas till döds. Jag skrev en dikt om det Se mig resa armen mot skyn ! med en invandrares huvud i handen! "Beskåda förrädarens huvud", skriker jag! Och folket jublar! 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, en svenske som bitcher om innvandrere på et norsk forum. Ah, the joy. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, en svenske som bitcher om innvandrere på et norsk forum. Ah, the joy. Jeg er norsk, jeg ønsker også å "bitche" om innvandrere. 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, en svenske som bitcher om innvandrere på et norsk forum. Ah, the joy. Är jag invandrare på internet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Litt morsomt det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå