cowboy bob Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det er ikke teknisk umulig nei, men det bryter helt klart med de 10 bud. 1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 En kristen holder ikke de ti bud. En kristen bryter de ti bud like ofte som du og jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvilket bud tenker du på? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er ateist. Poenget er at jeg vil høre på musikk. Da skal ikke den dama komme og si at jeg ikke kan gjøre det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det er farlig nok å fly i fra før. Nei det er det ikke! Fly er en av de tryggeste transport-metodene som finnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er ateist. Poenget er at jeg vil høre på musikk. Da skal ikke den dama komme og si at jeg ikke kan gjøre det. Newsflash, du er ikke verdens midtpunkt. Om flydama sier sku av, så gjør man det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Nåja. Skal vi kikke på litt statistikk? Fly er helt trygt. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Nei. Jeg vet at musikkspilleren min ikke sender ut noen form for signaler som kan forårsake et flykrasj. Derfor velger jeg å fortsette å høre på musikken min. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Helt trygt er det da aldri. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er ateist. Poenget er at jeg vil høre på musikk. Da skal ikke den dama komme og si at jeg ikke kan gjøre det. Jo, det kan hun si. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Helt trygt er det da aldri. Semantikk. Statistisk er det vel den aller tryggeste reiseformen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Nei. Jeg vet at musikkspilleren min ikke sender ut noen form for signaler som kan forårsake et flykrasj. Derfor velger jeg å fortsette å høre på musikken min. Tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det er farlig nok å fly i fra før. Hadde jeg flydd sammen med deg hadde jeg sikkert tatt ipoden fra deg, i frykt for at noe galt kunne ha kommet til og skje. Så om du overhører meg seie til nokon på bussen at klokka deira kjem til å forstyrre rattet i bussen, vil du kaste klokka ut døra? Dumt å la sin eigen fobi gå ut over andre. Det er litt inni hamperæva dumt at eg må fjerne mitt knøttlille headset når det er 50 9" skjermar over kvar rad som viser jallareklame for British airways. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dårlig sammenligning der. Så den orker jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Bør ikke undervudere irrasjonalitetens muligheter, svelemoe. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Slående argument. Så den orker jeg ikke svare på. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dårlig sammenligning der. Så den orker jeg ikke svare på. Pffft, elektron går rundt og rundt både i headsettet og i skjermen, og både rattet og klokka går rundt. Never a miscommunication. Poenget mitt er at i begge tilfella påverkar dei to tinga kvarandre like mykje, eller lite. Utdaterte reglar for utdaterte folk. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 50-øringer. Fy faen, jeg HATER dem. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dårlig sammenligning der. Så den orker jeg ikke svare på. Pffft, elektron går rundt og rundt både i headsettet og i skjermen, og både rattet og klokka går rundt. Never a miscommunication. Poenget mitt er at i begge tilfella påverkar dei to tinga kvarandre like mykje, eller lite. Utdaterte reglar for utdaterte folk. Poenget er ikke relevansen av forbudet (hvertfall ikke for min del). Poenget mitt er opprinnelige posters manglende evne til å innrette seg etter påbud fra autoritetsperson, og dét er bekymringsverdig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå