Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg er ateist. Poenget er at jeg vil høre på musikk. Da skal ikke den dama komme og si at jeg ikke kan gjøre det.

Newsflash, du er ikke verdens midtpunkt. Om flydama sier sku av, så gjør man det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei. Jeg vet at musikkspilleren min ikke sender ut noen form for signaler som kan forårsake et flykrasj. Derfor velger jeg å fortsette å høre på musikken min.

Tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

Det er farlig nok å fly i fra før. Hadde jeg flydd sammen med deg hadde jeg sikkert tatt ipoden fra deg, i frykt for at noe galt kunne ha kommet til og skje.

Så om du overhører meg seie til nokon på bussen at klokka deira kjem til å forstyrre rattet i bussen, vil du kaste klokka ut døra? Dumt å la sin eigen fobi gå ut over andre.

Det er litt inni hamperæva dumt at eg må fjerne mitt knøttlille headset når det er 50 9" skjermar over kvar rad som viser jallareklame for British airways.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dårlig sammenligning der. Så den orker jeg ikke svare på.

Pffft, elektron går rundt og rundt både i headsettet og i skjermen, og både rattet og klokka går rundt. Never a miscommunication.

Poenget mitt er at i begge tilfella påverkar dei to tinga kvarandre like mykje, eller lite. Utdaterte reglar for utdaterte folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dårlig sammenligning der. Så den orker jeg ikke svare på.

Pffft, elektron går rundt og rundt både i headsettet og i skjermen, og både rattet og klokka går rundt. Never a miscommunication.

Poenget mitt er at i begge tilfella påverkar dei to tinga kvarandre like mykje, eller lite. Utdaterte reglar for utdaterte folk.

Poenget er ikke relevansen av forbudet (hvertfall ikke for min del). Poenget mitt er opprinnelige posters manglende evne til å innrette seg etter påbud fra autoritetsperson, og dét er bekymringsverdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...