djgudleif Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Filmen Stand by Me. Mulig spoiler... En mann forteller om en gang i barndommen sin, da de var 4 gutter som gikk rundt og krangla, på leting etter et lik. De krangla og kjefta på hverandre hele fuckings tida. Så oppsummeres det: "OH YES THE BEST FRIENDS I EVER HAD OH LOLOLOLOL!!" Endret 11. juli 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Okey da. Filmen er egentlig fin, men jeg krangla aldri med mine venner i barndommen. Gode venner er ikke kranglete jævler. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Du krangla aldri? wow. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Hvor gamle var disse kidsene i filmen? Endret 11. juli 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Mannfolk som går med buksa så langt opp i rævva at det tyter stoff ut kjeften på dem. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Mannfolk som går med buksa så langt opp i rævva at det tyter stoff ut kjeften på dem. Og på den andre siden. "Mannfolk" som går med buksa så langt nede på knærne at de ikke klarer å gå skikkelig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Og på den tredje siden: KVINNFOLK som går med buksa så langt nede på knærne at de ikke klarer å gå skikkelig. Det er enda verre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Digger damer med buksa langt nede 6 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Vel, kvinnfolk med buksene på anklene i senga er jo greit. Kvinnfolk som sægger finnes ikke fint. Er klar over at de sikkert vil gjøre opprør mot samfunnet eller some shit, men det ser bare dust ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Opprør mot samfunnet med å gå med buksene litt langt nede? JEg ler. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg ler også av dem. Ikke rart det er mye voldtekter rundt omkring når jentene allerede har dratt av seg buksa. Det var en spøk Other note: Diverse moteord i pressen irriterer meg. F.eks det nye ordet "overfallsvoldtekt". Aldri hørt det før det tok skikkelig av med voldtekter her i vår, og jeg var da overbevist om at alle voldtekter var overfall? Det blir som "drapsdødsfall". Alle drap er dødsfall. It's in the word, comrades. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Du krangla aldri? wow. Aldri! Jeg var som en fredelig indianergutt. Hvor gamle var disse kidsene i filmen? 10-13 ish... Endret 11. juli 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article4170156.ece Finner man BILDER AV ØL når man går på en NETTSIDE OM ØL? Dette er UHØRT! 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Det finnes mange typer voldtekt. Med "overfallsvoldtekt" sikter de til kvinner som blir overfalt mens de går gjennom bygatene. Dette i motsetning til damer som blir voldtatt på fest, og som muligens ikke trengte å bli slått fordi hun allerede var sanseløst full. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Uhørt eller ei, det er et lovbrudd. Hvorvidt loven er verdt å beholde er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Laptop til 14.000 kroner og ingen bæreveske å ha den i... Nettbutikken utsetter stadig leveringstiden da de ikke har den på lager. Bæreveska skulle vært på lager sist fredag, men nå er det utsatt igjen frem til den 22. Ukurrant størrelse som ikke kan kjøpes over alt. Bruker for tiden bærepose. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Uhørt eller ei, det er et lovbrudd. Nei, det er ikke reklame. I følge de fucktardene der er det ikke lov til å publisere bilder av øl. Uhørt eller ei, det er et lovbrudd. Nei, det er ikke reklame. I følge de fucktardene der er det ikke lov til å publisere bilder av øl. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kan de ikke fylle glassene de poserer med med Munkholm? Det ser akkurat likt ut. Eventuellt champagnebrus? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ååh, fikk vondt i hodet av den artikkelen. Måtte de feministene i Helsedirektoratet holde kjeft og brenne sakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå