Saft Suse Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Irriterer at hun her finnes. http://www.youtube.com/watch?v=Qiz-y_QfkaU 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) 41 innlegg er fjerna. Dette er ikkje tråden for store diskusjonar, spesielt dei som er fulle av tull og personangrep. Endret 10. juli 2011 av Zeph 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Irriterer at hun her finnes. http://www.youtube.com/watch?v=Qiz-y_QfkaU Den der var jo krazy tidig Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Irriterer at hun her finnes. http://www.youtube.com/watch?v=Qiz-y_QfkaU Iriterer meg at du irriterer deg over den. Det er nemlig det som er målet hennes. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Når sånn trådens største krangel ever blir slettet rett før jeg får lest den. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Når sånn trådens største krangel ever blir slettet rett før jeg får lest den. Det var bare litt uskyldig knuffing som eskalerte til grenseløst irriterende drittkasting... Jeg beklager om noen følte jeg gikk over streken.. Og til de jeg langet ut etter skal vite at jeg ikke mente noe vondt med det i det hele tatt. ... og var i alle fall ikke den eneste som tok den litt for langt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Men det er jo uhorvelig underholdende med sånt, sett at det ikke bringes frem noe om privatlivet til folk. Digger forumkeler. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 At macen har blitt jævelig glad i å dra frem regnbuehjulet hele tiden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Fluer som skal komme og sitte på meg hele tiden. herregud jeg blir så sint på dem. Jækla fluer! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Middelaldrende par med like "treningsklær" som GÅR langs smale veier. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Å måtte lese småkrangel som hører mer hjemme på barnehagen, for å så sende pm til brukerne om å være snill med hverandre for nte gangen. :-( 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Folk som irriterer seg over vegeterianere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Folk som irriterer seg over folk som irriterer seg over vegetarianere. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Folk som irriterer seg over folk som irriterer seg over vegetarianere. Second that. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Folk som irriterer seg over folk som irriterer seg over vegetarianere. Folk som irriterer seg over folk som irriterer seg over folk som irriterer seg over vegetarianere On a serious note: Jeg har så jævelsk vondt i håndleddene mine for tiden. Tror muligens jeg har pådratt meg dobbeltsidig tretthetsbrudd. Gidde å gjøre noe med det? Naaaa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 God morgen for faen i helvete! Døgnrytmen min suger! 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Og jeg som trodde jeg hadde ødelagt døgnrytme når jeg står opp klokken 7 på kvelden... Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 God morgen for faen i helvete! Døgnrytmen min suger! Oi, når har du planer om og legge deg? Kl 1400? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Når sånn trådens største krangel ever blir slettet rett før jeg får lest den. Det var bare litt uskyldig knuffing som eskalerte til grenseløst irriterende drittkasting... Jeg beklager om noen følte jeg gikk over streken.. Og til de jeg langet ut etter skal vite at jeg ikke mente noe vondt med det i det hele tatt. ... og var i alle fall ikke den eneste som tok den litt for langt. ----------------------------------- Folk som bruker masse hjerter i hver eneste status på facebook. Eller kristne folk som ikke klarer å godta at folk som ikke er kristne peker ut store feil med demmes kristne statuser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå