""" Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Blood on the Dance Floor er jo helt suverent. Og det er selvfølgelig en gutt. Består av to kiser. Burde være rimelig enkelt å se for de fleste. http://www.youtube.com/watch?v=NPm-N9e2ZDg Partymusikk! Legendarisk shorts rundt 2:30 inn i videoen. Håhåh! Men den store schlageren er uansett S my D. Bra tekst. Poesi! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Naboen som absolut skal ha besøk hver kveld/natt. De skriker og hoier utenfor soveromsvinduet mitt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 En skeiv mann isåfall. Hvorfor er du så homofob? At noen har litt rart hår betyr ikke at de er homo. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Naboen som absolut skal ha besøk hver kveld/natt. De skriker og hoier utenfor soveromsvinduet mitt. Kanskje de forsøker å hjelpe deg? The Twilight Zone Season 1, Episode 9 – Aired: 11/27/1959 Perchance to Dream A man is terrified of falling asleep for fear he might die. Endret 9. juli 2011 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 En skeiv mann isåfall. Hvorfor er du så homofob? At noen har litt rart hår betyr ikke at de er homo. Var nå en god del mer en "litt rart hår" på den karen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er en mann. Det er vel å ta kraftig i. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 HVA HAR DU IMOT FURRIES?!?!?! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 En skeiv mann isåfall. Hvorfor er du så homofob? At noen har litt rart hår betyr ikke at de er homo. Er ikke homofobisk, mannen skriker homofili på lang avstand. Det er lov å være homofil uten at jeg skal bry meg, men man skal ikke få se ut som det der og ikke forvente at noen tar nakketak på dem. Trekker tilbake "skeiv" og erstatter det med attentionwhore. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Å våkne med vondt i halsen. Ødelegger alle planer for dagen. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Når man sitter ved middagsbordet og klarer å lire av seg at "BMW er klysebiler" sammen med sønnen til sjefen, som er BMW-fantast. Hurra for meg. *dunke hodet i veggen* Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Folkene i denne tråden: http://www.imdb.com/title/tt0151804/board/nest/60496851 Fy faen for noen grinebøtter... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Unge piker som kler seg dristig. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 ^Feil tråd? Eller hvor unge tenker du på? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Når man skal strekke seg etter fjernkontrollen, og den er plassert helt på andre siden av bordet/sofaen eller noe. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Da bruker man beina. Tar litt tid, men det er mye morsommere og du slipper å løfte noe særlig på ræva. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Nja. Er ikke alltid beina rekker bort da. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Skaff deg en mann som kan trykke på fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå