Hestejente99 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 http://artige.no/dagens/bilde/7885 Lite morosame bilete med meir "Le" enn Sámiid ædnan. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 hvorfor i helvete skal man alltid få en sms med "Kommer innom om en time" fra mor når du ikke har ryddet på 4 dager -_- Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Kjære Hordaland fylkeskommune. Om en eksaminator skal rette min eksamen, sørg for at hun er norsk og snakker skikkelig norsk neste gang. En eksaminator som er fransk i faget norsk burde holdt seg langt, langt vekke fra å rette en norskeksamen. På forhånd takk. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Analmeth Skrevet 7. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. juli 2011 Takk for at du sa fra, vi skal huske det til neste gang. MVH Hordaland Fylkeskommune 11 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sprayfis i hvite boksere xD 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Godteri som ser godt ut, men smaker vondt. Ja, husker da jeg var sånn 8 elns og skulle få smake KONG HÅKON (elns) sjokolade for det er så godt!!! Jeg valgte en som så skikkelig god ut men det var likørsjokolade. Den dagen lærte jeg meg å sjekke smaken på sjokoladen før jeg spiser den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Er ei uke siden jeg bestilte mobil og den er faen ikke sendt en gang. Sto på djuice sin nettbutikk at den var på lager så det skulle vel ikke være så vanskelig å skipe den av gårde. Det haster egentlig ikke, men det er jævlig irriterende. I tillegg har jeg ikke noe sporingsnummer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 At det har blitt så mye insekter i det siste. Noe helt sinnsykt og i forhold til det pleier å være. Mange svære digre beist av noen flygere som er overalt og sikter seg inn mot alle og enhver. Blir nesten redd jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, har merket der her også. Da er det bare å skru av lysene så de ikke blir tiltrukket hit. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 for faen, skulle til å legge meg så ser jeg den jævla digre møllen fly på rommet mitt jeg snur meg i 5 sek og den er vekk. Kan ikke sove nå (( Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har tydeligvis fått fuglelus i huset. Og jeg får ikke lov til å bruke luftgeværet på fuglene i taket. GREAT! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) At jeg ikke får vært med på Gatebil etterpå eller i helgen. Dårlig planlagt av foreldre å dra samme dag Gatebil starter!!! Endret 8. juli 2011 av Durochris Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 At identiteter blir skjult. Som feks han norske "tv-kjendisen" som slo ned en i syden. Ikke at jeg bryr meg om sladder. Men irriterer som faen! Vil bare vite det og så glemme Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Carl fra PH. Folk som ser på det pisset, uansett om de irriterer seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg vet ikke hvem Carl fra PH er. Men han er nok irriterende. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Jeg vet ikke hvem Carl fra PH er. Men han er nok irriterende. Stekemester Carl. Jeg svarte forresten bare fyren over posten min, som lurte på hvem han "TV-kjendisen" som hadde slått en kis var. Endret 8. juli 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Kjekkasen der? Faen så kjekk. Mmmmmmh. Kjekkas. Edit: Hvordan får du med deg slikt sladder, gamle ørn? Endret 8. juli 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Tjah, leste det i en annen tråd her på forumet. Sjekka videoen og så lett at det var han. Han jobber jo i Rhodos og, leste jeg i dag. Men uansett, det der er jo han som steker, Necro. STEKEMESTER CARL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå