dysfunctional Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Naboer som alltid skal blande seg inn i ting man gjør. Ja, jeg vasker bil i regnet, jeg skal ha den ren til imorgen. ER DET ET PROBLEM FOR DEG? Det høres/ser kanskje dumt ut å vaske en bil i regnet - men geniene tenker kanskje ikke på at regndråper ikke inneholder såpe, ei en svamp som kan vaske bilen? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Selvsagt, men vitsen var at svært mange som spiller LoL hater HoN, og omvendt. Jeg hater det ikke, men det appellerer ikke til meg på samme måte som jeg heller spiller cs/battlefield fremfor arma. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 at VG sitter å mesker seg med min profil på et nettsamfunn de la ned. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Irriterer meg over trege Posten. Pakka har ligget nå i Oslo i 6 dager (bare blitt sendt litt rundt til toll osv.). Det er et spesialverktøy jeg trenger for å få bilen til å gå igjen... Det høres/ser kanskje dumt ut å vaske en bil i regnet - men geniene tenker kanskje ikke på at regndråper ikke inneholder såpe, ei en svamp som kan vaske bilen? Det blir jo skjoller etter vannet da... Hvis man bryr seg om det. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Irriterer meg over trege Posten. Pakka har ligget nå i Oslo i 6 dager (bare blitt sendt litt rundt til toll osv.). Det er et spesialverktøy jeg trenger for å få bilen til å gå igjen... Det høres/ser kanskje dumt ut å vaske en bil i regnet - men geniene tenker kanskje ikke på at regndråper ikke inneholder såpe, ei en svamp som kan vaske bilen? Det blir jo skjoller etter vannet da... Hvis man bryr seg om det. Kjører jo bilen inn i garasjen etter vask og tørker av med microfiberhåndkle. Like a boss. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Torsdagskveld fra Nydalen irriterer meg! Så jævlig teit humor, og jeg må sitte å se på denne bæsje-"jegerretardsesåmorsomjeger"-humoren. Gå brenn! Dere er en skam for norsk kvalitetshumor! 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Norsk kvalitetshumor er litt sånn som mine enlinjersposter. FFFLLPLL MÄÄZZö GYCKSLLP Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Torsdagskveld fra Nydalen irriterer meg! Så jævlig teit humor, og jeg må sitte å se på denne bæsje-"jegerretardsesåmorsomjeger"-humoren. Gå brenn! Dere er en skam for norsk kvalitetshumor! De har jo mye bra satire. DJ Dan er jo priceless, også er Magnus generelt en genial fyr. Nå har jeg ikke sett en episode på leenge, så det kan godt hende det har mistet kvalitet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har plagsomt irriterende hår, så uansett hvordan jeg klipper meg blir jeg seende ut som en fjott. Kunne ønske jeg bare kunne skinne meg. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det blir jo skjoller etter vannet da... Også spruter det opp skittent vann fra veien etter andre biler om man skal ut og kjøre etterpå. Jeg vasket bilen denne uken på tross av grimme værutsikter, men det bare måtte gjøres. På fredag fikk jeg endelig egen parkeringsplass i borettslaget, men selvfølgelig rett under et svært jævla tre. Etter tre dager på denne plassen var hele bilen dekt av et seigt ruglete lag. Kjørte gjennom en kjapp maskinvask på Esso og dro til Biltema for å kjøpe presenning. Nå er det av og på med den jævla presenningen hver dag. Når jeg ser hvor mye fugledrit og annen crap som allerede er på denne presenningen, så er det verdt det... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 At det absolutt måtte begynne å regne den ene lille turen jeg kjørte med bilen min ned til Posten i dag. Sluttet selvfølgelig like etter at jeg var kommet hjem og satt den i garasjen igjen... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja herregud, jeg var en tur på butikken i går med en tjommi og så på den lille tiden vi var inne på butikken så hadde det begynt å pøsregne. Heldigvis solgte de paraplyer der da. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja bilen skal ikke bli møkkete. Vurderer å kjøpe en billig bruksbil som jeg kan bruke når det er utrygt vær. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 At Windows lyver på filstørrelser (eller hva faen som skjer når jeg skal brenne ut en fil på 4 GB på en DVD som tar 4,7 GB, men jeg får beskjed om at jeg trenger 1,4 GB mer plass). -_- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sikkert forskjellige måter å telle på, Smurf. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Godteri som ser godt ut, men smaker vondt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Torsdagskveld fra Nydalen irriterer meg! Så jævlig teit humor, og jeg må sitte å se på denne bæsje-"jegerretardsesåmorsomjeger"-humoren. Gå brenn! Dere er en skam for norsk kvalitetshumor! De har jo mye bra satire. DJ Dan er jo priceless, også er Magnus generelt en genial fyr. Nå har jeg ikke sett en episode på leenge, så det kan godt hende det har mistet kvalitet. Vel... Bra? Jeg tror ikke jeg har sett noen av de gamle, så jeg skal ikke si hvordan det har utviklet seg. Det er ytterst sjelden at jeg ler av det. Humring forekommer selvsagt, men det er mer tragisk enn morsomt etter min mening. Glemte forresten å nevne grunnen til at jeg må se på dette showet. Det er fordi jeg har kompiser som alltid må dra frem klipp fra showet, og jeg føler meg tvunget til å se på det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Strømmen har gått i strøket her, og den asosiale kollektivnaboen går rundt og banner. Hva er galt med strømbrudd? Det var surrealistisk og stå på butikken, da alt ble plutselig mørkt. Apokalypsen er rett rundt hjørnet. Nyter hvert øyeblikk av dette jeg. Så fu, sinte gretne nabo. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Strømbrudd her herlig! Det er en periode der vi går tilbake til gamle trakter uten stress, elektronikk, surr eller ting du kan finne på. Bare stillhet og mørke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå