Hyperio Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Eg hatar musikalar. Sjølve konseptet gir meg intens fysisk smerte. Og dei lagar til og med filmar som ser bra ut utan å advare med enorm, blinkande, raud tekst: "WARNING THIS MOVIE CONTAINS EXTREMELY SHITTY SINGING AND IS STUPIID" Hugsar eg såg traileren til Sweeney Todd og tenkte at det kunne bli ein bra film. Men nope, det var synging, synging og atter synging. KVIFOR skal ein synge ting utan grunn? Kvifor ikkje berre snakke? Er så latterlig når alle skal bryte ut i allsong. Eg skal lage Harry Potter The Musical. Så skal Harry og Voldemort bruke sangens kraft i staden for magi. Så skal dei synge vakkert og danse saman når dei møter kvarandre. http://www.youtube.com/watch?v=IvVr2uks0C8 Sweeney Todd eier forresten. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Sweeney Todd er drittkjedelig. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du er dritkjedelig, til tross for at du liker House M.D. Sweeney Todd er max sjef! 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 At hjernen mitt tror at klokka er 00:31, og ikke 12:31 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hjerna mi trur det er VELDIG LYST UTE, men er forvirra fordi den ikkje har fått søvn i natt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Må dra til tannlegen, men det er jo så maks tiltak. Å gjøre ting er stress. 2 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Nå er jeg faen meg drittlei av at familiemedlemmer skal bruke PC-en min for så å fryse hele dritten! Da må jeg restarte, og mister alle programmene jeg har åpne. :realmad: Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvordan gjør jeg det? Win Tasten + L Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg skal jo ikke låse PC-en når de skal låne den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvordan gjør jeg det? Trenger PC-en din passord for å logge seg inn? I så fall må du opprette et passord før du kan gjøre det. Ctrl+Alt+Delete burde få opp passorddialogen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 At redningsvester er så dyre, og jeg har ikke bil til å kjøre hjem til bygda og låne noen der. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Lol kan du ikke svømme eller? 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Lol dropbox http://jdsawyer.net/2011/07/02/put-it-in-the-cloud-are-you-nuts/ Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Syklister. Hold dere til helvete unna veien. Hold dere unna spandexen. Du er ikke Thor Hushovd. Du er ikke Lance Armstrong. Du er ikke kul. Du er forhatt av en hver oppegående billist. Idioter. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 FAENS JÆVLA KUKSUGER!!!!!! Oppdaget ikke før nå at jeg har betalt ei bomregning som er fra da den forrige eieren eide bilen!! Finner ikke nr til den gamle eieren før i mårra heller! :realmad: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Posten. Det tok en dag fra England til Oslo, og etter 5 dager så er fortsatt pakka i Oslo. Den er bare blitt sendt litt hit og dit mtp. tollbehandling osv... Og generelt tollgrensa som er latterlig lav. Endret 5. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå