Vowels Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er ut å være rasist, inn å være fascist Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er ut å være rasist, inn å være fascist Hva med kommunist da sånn som Obama 1 Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er ut å være rasist, inn å være fascist Hva med kommunist da sånn som Obama Bedre å være nazist, sånn som Palin 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg plages av irriterende tiltaksløshet den siste uken før ferien. Surfer nettet opp og ned før jeg bestemt lukker browseren. Så stirrer jeg tomt inn i skjermen i noen sekunder før fingrene HELT AV SEG SELV åpner Firefox igjen! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 at jeg grunnet en skade i kneet må legge fotballkarrieren på hylla. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Forpulte NRK lisensen, føler at du mer eller mindre stjeler 1238,76.- to ganger i året. Røvere! Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Når meldingssystemet på Facebook ikke fungerer. Argh! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Forpulte NRK lisensen, føler at du mer eller mindre stjeler 1238,76.- to ganger i året. Røvere! lol sånn går det når du har tv Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Tv er ubrukeleg uansett, det irriterer. Dei einaste interessante programma går sjeldan på natgeo og discovery. Ellers er det berre fjolleprogram. Kjøper helder serier eg vil sjå enn å lide framfor alle reklamene og idiotprogramma. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Forpulte NRK lisensen, føler at du mer eller mindre stjeler 1238,76.- to ganger i året. Røvere! lol sånn går det når du har tv Ay, screwed Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Helt enig med den der.. Faen for noe dritt, de ringte meg i den nye leiligheten og begynte å spørre meg ut om jeg hadde TV osvosv.. Jævla nascister. En ting som irritere meg helt forjævlig, er når folk går inn på Bybanen og stiller seg rett forran døren sånn at vi som skal inn på neste stoppet må PRESSE oss inn mens der er ledige plasser lenger inne. Går jo faen meg an å flytte ræven 2 meter og la andre komme seg inn... Og når du skal ut, så står det 100 stykke som skal inn og blokkerer inngangen så du ikke slipper ut. DERE KOMMER IKKE INN FØR VI ANDRE SLIPPER UT. Tapere.. =| Endret 4. juli 2011 av baBuShKa 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Faen til bullshit med lisensen egentlig, hvis vi hadde hatt HBO og ikke lisens i norge så hadde jeg kjøpt en TV. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ikke noe problem å snike seg unna lisensen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ikke noe problem å snike seg unna lisensen Med "snike" så antar jeg ulovligheter. Da får man store problemer når man først blir tatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei det får man ikke. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Tv er ubrukeleg uansett, det irriterer. Dei einaste interessante programma går sjeldan på natgeo og discovery. Ellers er det berre fjolleprogram. Kjøper helder serier eg vil sjå enn å lide framfor alle reklamene og idiotprogramma. Jeg skulle akkurat til å skrive det samme! De eneste kanalene jeg har sett på det siste året (bortsett fra hurtigruta selvfølgelig!!) er National Geographic og Discovery. Andre kanaler har også kjempegode serier, men når man for lavere pris bare kan kjøpe de seriene man vil se og så ha de for all tid framover er valget rimelig enkelt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Har TV, men man betaler da virkelig ikke NRK lisens. Herregud. Hat hatt TV i mange år, men har aldri måtte betale. Skulle tatt seg ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) At jeg ikke tør og ringe og sjekke kontoen min. Tror den har synket drastisk i løpet av kort tid. I løpet av en uke har jeg brukt 1000 kroner på bare taxi. Bussrutene i Trondheim SUGER RÆV, utkantplassene regnes ikke med i samfunnet tydeligvis, siden dem faen ikke har bussavganger. DRITT. Endret 4. juli 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei det får man ikke. Er du virkelig så naiv som du utgir deg som? Les §10-1, §10-2 og §10-3 og §10-4 http://lovdata.no/all/hl-19921204-127.html#map008 Du kan altså få store tvangsbetalte mulkter, og i verste fall 6 måneder fengsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå