Karina Hulesangerhule Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 I reklamen fra Canal Digital(den med DDE og Madcom) så er jeg ikke sikker om mannen i reklamen har en sønn eller en datter.(personen som skifter til madcom-glow) Personen har mørk stemme, men kan kanskje ha på seg kjole. Øredobler har personen også, ikke at det kan si noe som helst om personens kjønn. Det irriterer meg kraftig hver gang reklamen kommer på skjermen. Enig! 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 World of tanks er tydeligvis nede... Sykt irriterende Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 At Steam har salg, men tydeligvis ikke har kapasitet på serverne sine til å la folk få laste ned spillene sine. Jeg er ikke så veldig utålmodig, men det er litt frustrerende å måtte vente i flere timer før man kan få lastet ned spillet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Å få følgende beskjed etter å ha kjøpt et spill på steam er fryktelig irriterende Får ikke sjansen til å installere det engang. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://www.vgtv.no/#!id=41889 Dette er vel en av de tingene som irriterer meg mest. Idioter. Du skal være bra løk hvis du slår ned en 60 år gammel mann. Rævkjørte tulling. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://www.vgtv.no/#!id=41889 Dette er vel en av de tingene som irriterer meg mest. Idioter. Du skal være bra løk hvis du slår ned en 60 år gammel mann. Rævkjørte tulling. Det gjør meg også litt glad, for det viser at nordmenn er de som slår ned flest personer på gaten. Det er på tide å avskaffe alle disse løgnene og rasismen rundt innvandrere. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Lå nok noe bak den slåsskampen der. Det eneste den videoen bidrar med er atter et bevis på at alkohol er et livsfarlig rusmiddel når det misbrukes. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://www.vgtv.no/#!id=41889 Dette er vel en av de tingene som irriterer meg mest. Idioter. Du skal være bra løk hvis du slår ned en 60 år gammel mann. Rævkjørte tulling. Det er da ikke noe bedre å slå ned en 20 år gammel mann.. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Du er ikke noen engel da heller, men jo mer hjelpesløs offeret ditt er, jo kjipere er du. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Du er ikke noen engel da heller, men jo mer hjelpesløs offeret ditt er, jo kjipere er du. Hvorfor det? Har du mer rett til å slå noen fordi de tilfeldig er mindre hjelpeløse? Hvor ligger rettferdigheten i det? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Man har ikke rett til å utøve blind vold mot noen. Det var ikke det jeg sa. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Lå nok noe bak den slåsskampen der. Det eneste den videoen bidrar med er atter et bevis på at alkohol er et livsfarlig rusmiddel når det misbrukes. Grunnen var at han blandet seg inn i en krangel og sa at det måtte stoppe. Det peker også mot personene. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det gjør meg også litt glad, for det viser at nordmenn er de som slår ned flest personer på gaten. Det er på tide å avskaffe alle disse løgnene og rasismen rundt innvandrere. HAHAHA, good one. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Når jeg tenker på hvor mange mennesker som har blitt lagt i tvangstrøye fordi de så verden som den virkelig er. En meningsløs klump bortgjemt i det store intet. De var ikke gale, de var opplyste. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://www.vgtv.no/#!id=41889 Dette er vel en av de tingene som irriterer meg mest. Idioter. Du skal være bra løk neger hvis du slår ned en 60 år gammel mann. Rævkjørte tulling. 7 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes de som hater negere er sååå kule!!! De må ha så kjææmpemasse selvtillit for å hate noen for hudfargen. Nesten like kule som dem som ler av utviklingshemmede! 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Japp, like kule som dei som setter andre brukarar i båsen "svett gamer" pga trivielle ting. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Rasisme er barnslig uvitenhet! Selv jeg som ikke har en eneste pakistansk kjenning vet at man ikke skal dømme dem. Jeg er aktiv motstander av rasisme. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Når man er så svett at det luktes i neste kvartal er det ikke lenger trivielt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå