Coa Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di". "De" som i "De kan ikke"? Misforstår jeg? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di". "De" som i "De kan ikke"? Misforstår jeg? Hvordan har De det? (skal det skrives med stor "d"?) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det heter ikke "viss" II hvis el. viss konj (lty wes, eg sm o s I *hvis) dersom, om 1 i vilkårssetn: h- de kommer, går jeg / hva h- det blir regn? 2 i ønsker: h- hun bare hadde hørt på meg! Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di". "De" som i "De kan ikke"? Misforstår jeg? "De" som i "Du må hente jakka de" tror jeg. Hater sånne folk, hvor var de på barneskolen? Endret 7. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di". "De" som i "De kan ikke"? Misforstår jeg? Hvordan har De det? (skal det skrives med stor "d"?) Ja. Det kommer fra tysk. (Sie) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nå har det seg faktisk slik at i Bokmål blir det "Du må hente jakken din." Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hater at det ikke er noen form for snacks i hus.. Chips er det ikke, micropop'en svei seg, samme gjorde grytepoppen.. Jeg vil ha no snacks!! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nå har det seg faktisk slik at i Bokmål blir det "Du må hente jakken din." Eller på ikke-dansk, "Du må hente jakka di". 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nå har det seg faktisk slik at i Bokmål blir det "Du må hente jakken din." Men så har det seg slik at det er FULLT lovlig å skrive "Jakka di" Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Eller på ikke-dansk, "Du må hente jakka di". Eller bare ta den på Bokmål igjen: "Du må hente jakken din." Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nå har det seg faktisk slik at i Bokmål blir det "Du må hente jakken din." Eller på ikke-dansk, "Du må hente jakka di". Dere bygdefolk er så jævlig rare. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Eller på ikke-dansk, "Du må hente jakka di". Eller bare ta den på Bokmål igjen: "Du må hente jakken din." Tungvindt. Mye lettere og skrive "Du må hente jakka di". Og ja, jeg mente som du sa Pokey ^. Hater at det ikke er noen form for snacks i hus.. Chips er det ikke, micropop'en svei seg, samme gjorde grytepoppen.. Jeg vil ha no snacks!! What a shame. Har samme problemstilling som deg. Pleier og sitte på noe snacks. Får heller ikke lagd meg ei skive med nugatti uten brød. Tror jeg trenger noen piller. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Folk på min alder som gjør helt hjernedøde ting (som å sende bilder av døde mennesker til Anna Anka), og så si fra seg alt ansvar ved å si "jeg er bare et barn, barn gjør sånt". 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor gammel er du? 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 profile says 15... at Skandiabanken har så vanskelig med bankremisser Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 At jeg ikke har en pose chilinøtter her nå. WANT! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 profile says 15... Korrekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Marion Ravn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tone damli åberge og jenny skavland. Førstnevnte bruker pels og når dem spør hvorfor flirer hun bare nei det vil jeg ikke uttale meg om. Andrenevnte har bare noe irriterende over seg. Mette-Marit irriterer meg, hun bruker og pels. Kjendiser som bruker pels pluss vanlige folk som bruker pels irriterer. Folk som støtter dyrepining. Folk som klager over hvor fælt folk har det rundt om kring i hverden, uten å bidra med noe slags hjelp. At jeg skal på skolen i morgen og jeg kommer til å bli så trøtt pga søvnprøblemer. At det er kaldt og hustrig og glatt føre på veiene. At jeg enda ikke har kjøpt salt eller sand for å legge i bilen. At hesten har spist en saltstein på litt over 1 uke eller noe. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det flere som irriterer seg over at man alltid ble oppfordret til å si ifra til en voksen hvis man var i en uoverenstemmelse med en medelev på barneskolen? Noe av det viktigste her i livet er jo å ha evner til å løse opp i slike floker selv. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det flere som irriterer seg over at man alltid ble oppfordret til å si ifra til en voksen hvis man var i en uoverenstemmelse med en medelev på barneskolen? Noe av det viktigste her i livet er jo å ha evner til å løse opp i slike floker selv. Men flesteparten av ungar klarar ikkje dette, og det endar med vold/dritslenging/mobbing. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå