Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det heter ikke "viss"

 

II hvis el. viss konj (lty wes, eg sm o s I *hvis) dersom, om

1 i vilkårssetn: h- de kommer, går jeg / hva h- det blir regn?

2 i ønsker: h- hun bare hadde hørt på meg!

 

Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di".

"De" som i "De kan ikke"? Misforstår jeg?

 

"De" som i "Du må hente jakka de" tror jeg. Hater sånne folk, hvor var de på barneskolen?

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Eller på ikke-dansk, "Du må hente jakka di".

 

 

Eller bare ta den på Bokmål igjen:

 

"Du må hente jakken din."

 

:tease:

 

Tungvindt. Mye lettere og skrive "Du må hente jakka di".

 

Og ja, jeg mente som du sa Pokey ^.

 

Hater at det ikke er noen form for snacks i hus.. Chips er det ikke, micropop'en svei seg, samme gjorde grytepoppen.. Jeg vil ha no snacks!!

 

What a shame. Har samme problemstilling som deg. Pleier og sitte på noe snacks. Får heller ikke lagd meg ei skive med nugatti uten brød. Tror jeg trenger noen piller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tone damli åberge og jenny skavland. Førstnevnte bruker pels og når dem spør hvorfor flirer hun bare nei det vil jeg ikke uttale meg om. Andrenevnte har bare noe irriterende over seg. Mette-Marit irriterer meg, hun bruker og pels. Kjendiser som bruker pels pluss vanlige folk som bruker pels irriterer. Folk som støtter dyrepining. Folk som klager over hvor fælt folk har det rundt om kring i hverden, uten å bidra med noe slags hjelp.

At jeg skal på skolen i morgen og jeg kommer til å bli så trøtt pga søvnprøblemer. At det er kaldt og hustrig og glatt føre på veiene. At jeg enda ikke har kjøpt salt eller sand for å legge i bilen. At hesten har spist en saltstein på litt over 1 uke eller noe.

Lenke til kommentar

Er det flere som irriterer seg over at man alltid ble oppfordret til å si ifra til en voksen hvis man var i en uoverenstemmelse med en medelev på barneskolen? Noe av det viktigste her i livet er jo å ha evner til å løse opp i slike floker selv.

 

Men flesteparten av ungar klarar ikkje dette, og det endar med vold/dritslenging/mobbing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...