Datasmurf Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ukomfortabel stol, så baken min har sovnet. -_- Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Bytt stilling Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 At det ikke finnes noen app som kan hacke wifi med iPod touch Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 At det ikke finnes noen app som kan hacke wifi med iPod touch Frihet og iPod hører ikke sammen. 6 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 At det ikke finnes noen app som kan hacke wifi med iPod touch Frihet og iPod hører ikke sammen. Frihet og Apple hører ikke sammen. 5 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 At det ikke finnes noen app som kan hacke wifi med iPod touch Frihet og iPod hører ikke sammen. Frihet og Apple hører ikke sammen. Isåfall er det med frihet og Android også for min er jailbreaka 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 *snip* Har ikke du klaget på dette 3 ganger før? Jepp, og det irriterer meg bare mer og mer. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Folk som ikkje klarar å uttale "AC/DC". Edit: Og forsåvidt bandnamn generelt, men spesielt AC/DC. Endret 2. juli 2011 av J0gg1s3n Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 At det ikke finnes noen app som kan hacke wifi med iPod touch Frihet og iPod hører ikke sammen. Frihet og Apple hører ikke sammen. Isåfall er det med frihet og Android også for min er jailbreaka Den er rootet, og Google går ikke aktivt inn for å hindre rooting. Problemet med rooting er at du kan piratkopiere. Problemet med jailbreaking er at du kan gjøre ting som Apple ikke liker, samt piratkopiere. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Problemet med rooting er da strengt tatt ikke det at du kan piratkopiere, det kan du da fint gjøre uten noen form for root. Problemet med rooting er vel når idioter praktiserer det, bricker telefonen sin og reklamerer på den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Problemet med rooting er da strengt tatt ikke det at du kan piratkopiere, det kan du da fint gjøre uten noen form for root. Problemet med rooting er vel når idioter praktiserer det, bricker telefonen sin og reklamerer på den. Man kan ikke bricke telefonen med rooting. Mobiltelefonen din har flere lag: SPL/IPL, Bootloader og Operativsystem. Så lenge man er forsiktig med SPL/IPL, som er det laveste laget så langt jeg vet, så skal man ikke bricke telefonen sin. Endret 2. juli 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Skulle reise til USA idag, men flyet hadde tekniske problemer, så når jeg skulle ombooke så kunne jeg ha rukket ett annet fly til plassen jeg skulle dra på. Men siden flyselskapet jeg skulle reise med somlet sånn, må jeg vente helt til i morgen kl 07:00. Bra start på ferien. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 ^^ Kjip begynnelse på USA-tur ja Irriterer meg at det ikke er en drit å finne på. Faen jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 må bruke store deler av morgendagen på å reise. OG jeg har lest ut boken min. neste gang jeg drar på ferie skal jeg faen meg ha en kindle Hvorfor har du bare (med deg) én bok? oO Jeg har alltid 2-3 bøker jeg holder på med meg hvor enn jeg går. Samt et par kryssordblad og en kortstokk. Tenkte at 1300 sider skulle være nok men neida Jeg hadde med meg flere da, men jeg synes det er litt ubehagelig å hoppe fra serie til serie brått. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Deprimerande at ein må ut med 1000kr/mnd her i bygda om ein vil ha 50/20 fibernett. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Løk er obligatorisk i så godt som hver eneste matrett. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Sånn søt løk i strimler vesidenav indrefilet i bacon! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Løk er obligatorisk i så godt som hver eneste matrett. Jeg må ha en jævlig god grunn for å ikke lage mat med løk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg mener det stikk motsatte! Ihvertfall når det kommer til hvitløk (om det teller). Løk er utrolig godt å tilsette, men er svært risikabelt da det kan ødelegge en hel rett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå