The Doctor Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Uff, har de diskutert Kvitost vs. Gulostigjen nå? Har ikke lest de forrige sidene. Intet annet enn kvitost. Det som irriterer er at jeg gikk opp på butikken i regnet for å kjøpe middag og snus. Jeg kommer hjem, lager meg middag og spiser, men finner ingen snus. Så nå må jeg gå opp igjen, i drittværet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Måtte dere alle brenne i de mørkeste helvete for deres osteblasfemi. Jeg er sikker på at dere sier gulost også, dere skitne, skitne mennesker. Men det det korrekte navnet . Været som har vært denne sommeren hittil.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kukost? Denne hersens forkjølelsen/influensa/svartedauden/pesten som har tatt meg irriterer meg. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det finnes bare EN ost og den er Nederlandsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 ''Joda, familien skal nok få, men jeg tenker også at er det jeg som vinner, så er det jeg som vinner.'' DOUCHE Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har grusomt med papirarbeid som jeg ikke fatter driten av! Jeg må altså sende inn et bevis på at jeg er støttet av Lånekassen for å kunne få en "Unconditional" tilbud, men jeg trenger et "Unconditional" tilbud for å kunne søke støtte i Lånekassen! Jeg må kunne skrive hvilke programområder jeg skal velge før jeg i det hele tatt vet hvilket jeg kan komme inn på av mine to valg! Godt jeg har Across the Pond i nakken, hvis ikke hadde jeg gitt opp for lengesiden! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Enda en fuglemassakre, og denne gangen av en truet art! Jævla idioter altså. http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article353586.ece Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Blir litt som Øystein Sunde-sangen. Jeg sitter her med bredbånd, men jeg kommer ikke på nettet, for Windows'en' min er for gammal og driver'n er'kke den rette. Jeg har ringt til supporten, men de driver meg fra vettet. De sier jeg trenger ny driver og den må jeg hente på nettet. Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt? CSI er nok litt for fantasifullt til å kunne brukes i virkeligheten. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt? Ja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Vxq9yj2pVWk 3 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Folk som ikke skjønnr hint, som faktisk er ganske åpenbare. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 ''Joda, familien skal nok få, men jeg tenker også at er det jeg som vinner, så er det jeg som vinner.'' DOUCHE Jeg bryr meg ikke stort om det han sier, men måten han sier det på. For en kvalmsekk! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Enda en fuglemassakre, og denne gangen av en truet art! Jævla idioter altså. http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article353586.ece Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt? Du tror vel ikke de faktisk har slike programmer vel? http://www.youtube.com/watch?v=Vxq9yj2pVWk Long time favorite! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Enda en fuglemassakre, og denne gangen av en truet art! Jævla idioter altså. http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article353586.ece Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt? Du tror vel ikke de faktisk har slike programmer vel? Selvfølgelig har de det. Tror du ikke på det? Se på TVen da vel. OMG dauer av sånne som deg. OnT: Er meget nervøs for morgendagen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 OnT: Er meget nervøs for morgendagen. Jeg skal ikke lyve Hansemann. Jeg håper virkelig du blir spist opp der nede. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 OnT: Er meget nervøs for morgendagen. Jeg skal ikke lyve Hansemann. Jeg håper virkelig du blir spist opp der nede. Oh no you didn't! *kvinnelig negerstemme med pekefingerbevegelse* 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er fullt mulig å kjøre en "Enhance" funksjon på bilder, men det kan ikke lage noe som ikke finnes i bildet. Når jeg hadde GIS, så brukte jeg et program som heter LeoWorks, som var i full stand til å kunne "Enhance" et bilde. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 De har en sånn selvtillit som egentlig ikke kommer fra noe, de har bare levd lenge nok til å få det. Også er de menn, 50-60 år? Kjenner de igjen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Man kan prøve å holde shift og scrolle inn med musehjulet på et bilde i nettleseren sin for å se hvor gode detaljene er. Spoiler alert: ikke særlig gode. Jaja rett før den helt sinnsykt fantastiske avslutningen på House sesong 4 bestemte dvd-en min seg for å ikke fungere og jeg må nå torrente episoden med en hastighet på 100 kb/s. Jeg er i hvertfall glad for at jeg bestemte meg for å se den et sted med internett. Endret 28. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Enda en fuglemassakre, og denne gangen av en truet art! Jævla idioter altså. http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article353586.ece Er det umulig og få fram skiltnummeret på den bilen? Bare på CSI dem har så gode program at dem kan tyde sånt? Er jo bare et par fugler, skjønner ikke hvorfor det blir så stort fuzz rundt det.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå