Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Mørketiden her oppe irriterer meg (Ja, jeg er fersk nordlending). Det biologiske uret sier at det snart er leggetid, og klokken sier 16:25. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 har kanskje overledning i pc'en, noen ganger når jeg skrur på strømforgreneren hvor pc'en står går sikringa Lenke til kommentar
;_; Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Mørketiden her oppe irriterer meg (Ja, jeg er fersk nordlending). Det biologiske uret sier at det snart er leggetid, og klokken sier 16:25. Gled deg, det blir verre Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Mørketiden her oppe irriterer meg (Ja, jeg er fersk nordlending). Det biologiske uret sier at det snart er leggetid, og klokken sier 16:25. Om det hjelper, så har jeg levd her opp i 18 år, og har fremdeles problemer med det... Lenke til kommentar
Zt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 At jeg begynner å bli sjuk. Enten influensa eller halsbetennelse, kanskje begge deler. Hater å være sjuk! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg løste problemet ved å legge meg rett etter middagen og sove til neste dag da jeg bodde i Nord. Fikk ikke så mye ut av hverdagen da... Endret 7. november 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Irriterer meg kraftig over de 90% pisstrådene på Samlivsdelen av forumet. Jeg blir så jævlig provosert av alle absurd latterlige situasjoner folk klarer å havne oppi, og så klare å stikke på et jævla forum som anonym og klage som ei bøtte, nei ei tønne og kanskje til og med en tank. Å eneste svare en annen ukjent sjel kan gi dem vil alltid være "Snakk med han/henne". Beklager banning. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det skjønner jeg du irriterer deg over, Neppe. Personlig irriterer jeg meg mer over samfunnsdelen når noen starter en tråd, men nekter å diskutere med rimelige argumenter. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 irriterer meg at jeg hadde en diskusjon om når allehelgensdag var, og når jeg kom med kilder som prekenhjelp og lignende svarte han bare: den norske kirka er gay tldr; folk som ikke kan argumentere Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Folk som starter en samtale på en eller annen IM-tjeneste uten å ha noe de vil ta opp/noe å starte samtalen med, altså de som bare sier: - Hei. eller variasjoner av dette, uten å følge opp på noen som helst måte videre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kanskje de vil snakke med deg, men vet ikke hva de skal si, og håper dermed at du klarer å holde samtalen i live slik de får snakket med deg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det er jo samtaler som går slik her som er epic: H*n: Hei Du: Hallo H*n: Skjer? Du: Hører på musikk og kjeder meg litt H*n: ok ... Eller: H*n: Skal du og på kino til helgen? Du: ja H*n: ok ... For å ha noe til emnet og gjøre. Jeg irriterer meg over at folk svarer ok på absolutt alt. Null innlevelse. Endret 7. november 2010 av Refsa 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 "Venninde". "Sundt". Gah. DET ER INGEN "D" I DE ORDENE! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di". Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er jo samtaler som går slik her som er epic: H*n: Hei Du: Hallo H*n: Skjer? Du: Hører på musikk og kjeder meg litt H*n: ok ... Eller: H*n: Skal du og på kino til helgen? Du: ja H*n: ok ... For å ha noe til emnet og gjøre. Jeg irriterer meg over at folk svarer ok på absolutt alt. Null innlevelse. Det er en grunn for at jeg alltid har få folk på IM listene mine. Jeg har bare de jeg faktisk snakker med der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Også grunnen til at jeg nesten aldri er logga på MSN. Skal jeg snakke med noen er det telefon eller VoIP. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Irriterer meg over folk som bruker disse "Phrases"-applikasjonene på facebook og trykker bare Konsulter Igjen til de får det de vil ha. Irriterer meg over trailerne til seriene Viasat 4 kjører. Suger balle og editoren har bare lagt på favorittsangen sin. Alltid. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Irriterer meg over trailerne til seriene Viasat 4 kjører. Suger balle og editoren har bare lagt på favorittsangen sin. Alltid. Helt sant, så en trailer med Basshunter - DotA en gang. Hva har ett dårlig dance track å gjøre i en trailer til The Matrix? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Folk som ikke klarer å skrive ordet "Hvis" irriterer forsåvidt en god del. Det heter ikke "viss" eller "vis" 5 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Totally agree. Hater det. Samme med folk som skrive "De" isteden for "Di". Håper du mener som i mora di og sånt Morra de liksom xD Irriterer meg forøvrig over den feilen begge veier Di idiotene der ftw! Endret 7. november 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå