Gavekort Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Billig ost er grusomt! Tenker du i forhold til "luksus-ost"? eller noe alá "first price"? Sistnevnte. Jeg kjøper First Price og Euroshopper, men aldri når det kommer til ost. 1 Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nettopp fått fjerna humlebolet som satt i lufteluka inn til rommet, og nå stinker hele rommet en blanding av honning og insekt. Fantastisk. Lenke til kommentar
ManicMonday Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 At jeg blir så helsikes nervøs av å skulle på date med ei flott jente! Og alle problemene det forårsaker: - får ikke flyt i samtalen - sier rare og dumme ting - svetteflekker under armene så det er umulig å f.ex. ha på en pen, tynn skjorte Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Irriterer meg om at jeg fikk mail på fredag fra Dustinhome at de har sendt den nye laptoppen min, men hos posten sin sporingstjeneste står bare "Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt." Hadde håp om at den skulle være her til idag eller i morgen, men om posten ikke roter så ser det ikke ut til at det skjer. Vanskelig å vente på slikt... Endret 27. juni 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Irriterer meg over at det føles som om jeg har venstre fot full av små glasskår. Har fått den sjekket av lege, de finner ingenting. Har vært sånn siden lørdag kveld. -_- Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Sier bare en ting. Miley Cyrus 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Må si meg enig i den. Som regel kan jeg skjønne hvorfor folk liger noen av disse ungdomsartistene som Justin Bieber og Selena Gomez osv, de kan jo å entertaine. Miley Cyrus ser ikke bra ut, og hun har en stemme som er så gnellrende irriterende at jeg skulle ønske jeg var døv hver gang noen i 50 meter omkrets spiller den. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Har ikke hørt musikken hennes jeg,så kanvel ikke si at jeg ikke liker den når jeg ikke har hørt den. Men jeg har fått nok av jenta egentlig etter det hannah montana greiene. Men musikken i hannah montanta var jeg ikke helt med på altså. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Men TV-serien er jo kjempeartig. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 ikke når den er Dubba Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Mangler ca 1800kr til drømme pc'n. Ingen sommerjobber å få heller. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Irriterer meg over at det føles som om jeg har venstre fot full av små glasskår. Har fått den sjekket av lege, de finner ingenting. Har vært sånn siden lørdag kveld. -_- Be om en diabetes-test (skikkelig test, ikke bare blodsukkermåling). Jeg hadde det slik en stund, og jeg har nå diagnosen diabetes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Uff, jeg håper da ikke jeg har sukkersyke. Jeg avskyr sukkerfri brus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Sukkerfri brus er helt forferdelig! som det meste annet der man har tatt bort sukkeret og erstattet det med søtstoffer. Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Uff, jeg håper da ikke jeg har sukkersyke. Jeg avskyr sukkerfri brus. Hvis du ikke sliter med ekstrem tørste, unormalt mye vannlating, hodepine, slørete syn, halsbrann og/eller kvalme har du mest sannsynlig ikke diabetes (ihvertfall ikke type 1, type 2 skal jeg ikke uttale meg for mye om). Er forøvrig ikke noe som heter sukkersyke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Diabetes blir ofte omtalt som sukkersyke. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Uff, jeg håper da ikke jeg har sukkersyke. Jeg avskyr sukkerfri brus. Er forøvrig ikke noe som heter sukkersyke. Feil. http://www.easytrans.org/no/?q=sukkersyke Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Diabetes blir ofte omtalt som sukkersyke. Stemmer, men den korrekte betegnelsen er diabetes (evt. diabetes mellitus). Jeg ble nektet kaker og sukkerholdige ting av folk rundt meg i mange år fordi jeg visstnok var allergisk mot sukker. Kjempekult! Edit: Notelitten: Takk for at du retter på meg. Da får jeg heller skrive at folk flest med diabetes foretrekker at det blir omtalt som diabetes, ikke sukkersyke. Endret 27. juni 2011 av Coltiefication Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Sukkerfri brus er helt forferdelig! som det meste annet der man har tatt bort sukkeret og erstattet det med søtstoffer. Nettopp. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Brus generelt er jo ganske forferdelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå