Karina Hulesangerhule Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg får skjelveanfall noen ganger på kvelden. Sitter og bare skjelver irriterende, men mest ekkelt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg får skjelveanfall noen ganger på kvelden. Sitter og bare skjelver irriterende, men mest ekkelt Hadde det selv en del for en tid tilbake. Fant aldri ut hva som foråsaket det Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Meldte meg på de markedsundersøkelsesgreiene til Discovery Channel fordi de lovet at jeg skulle få muligheten til å si min mening om programutvalget. 99% av spørsmålene handler om min mening om Elkjøp, Expert, Euronics, Altibox, Tele2, Nicorette, Nicotinell, Clas Ohlson og Nille. Samme spørsmålene om igjen og om igjen. Bare en gang har jeg blitt spurt om hva jeg mener om programutvalget (som jeg mener har stoooort forbedringspotensial) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nettbutikker som selger ost. Enten finner jeg ikke ostene jeg jakter på, ellers så er det $200 i frakt. >< Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Facebook like: Hei, jeg jobber i firmaet Apple Norway, vi har en konkuranse, og de 10 000 første som liker denne bubblen er med i trekningen av tre valgfrie apple produkter, vi trekker 100 personer hver uke, så oddsene er på din side. lykke til! ********, ******** og 5443 andre liker dette. Det er 5445 idioter på facebook. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Du får ikke tvinget i meg den plast-osteerstatninga der! :| Og uansett så vil jeg ha Montery Jack og smoked string cheese, finner aldri noe sånt her. Vanskelig nok å få tak i ranch. -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Billig ost er grusomt! 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Fikk lyst på salte kjeks med muggost nå. Mmmmm... Sist jeg spiste det stinket stua tåfis i dagevis etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg elsker sterke oster, husker jeg kjøpte en som kompisen min brakk seg av lukten til, da jeg kom inn døra med den. <3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det er en ting som smaker verre enn billig ost og det er dyr ost. 7 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Billig ost er grusomt! Tenker du i forhold til "luksus-ost"? eller noe alá "first price"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Moderatormelding Dette er ikkje forumkaféen Småprat og korte og unødige innlegg er ikkje tillatt her inne, det kan dykk ta i forumkaféen. Ein del innlegg er fjerna 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Uansett hva slags ost det er, den skal smeltes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det finnes bare en ost, og det er Norvegia. 1 Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Dataen min har kræsjet og jeg har ikke backup! Jeg tror jeg dør! Harddisken har blitt satt inn i to andre laptop'er, men de har ikke oppdaget den. Skal prøve å flashe biosen, men mistenker at det er harddisken som har tatt kvelden. Det betyr at ALLE bildene mine er tapt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nei, det gjør ikke det. http://www.ibas.no/ Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nei, det gjør ikke det. http://www.ibas.no/ Takk, fant noen flere slike så jeg får bare krysse fingrene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå