Mr. A Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Facebook hadde vært brukbart om man fjernet alt av spill og søppel som feks artige.no. Det kommer nok ikke til å skje med det første, så jeg slutter å bruke facebook. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har blokkert postene til alle som spammer og fjernet at sånne tullete apps kommer opp i feeden min så jeg koser meg på facebook. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har blokkert postene til alle som spammer og fjernet at sånne tullete apps kommer opp i feeden min så jeg koser meg på facebook. Problemet mitt er at alle driver med noe, enten spammer blogglinker eller formspring eller stickman osv. Istedenfor å blokke alle så slutter jeg bare å bruke facebook. Vurerer faktisk å slette kontoen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Skulle ønske man kunne gjort det samme med spørsmålene... Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) AT FOLK BARE SKRUR AV PCEN MENS MASSE PROGRAMMER ER ÅPNE NÅR VEDKOMMENDE SOM BRUKER DISSE PROGRAMMENE ER BORTE. HVOR FAEN I HELVETTE DUM KAN FOLK BLI?! Endret 26. juni 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ikke forlat PC-en med åpne programmer da. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jo, jeg gjør det og kommer ikke til å forandre på det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da får du enten låse PC-en eller leve med at slikt kan skje. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Eller kjøpe meg en ny. Fortsatt grenseløst irriterende. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ta deg en sommerjobb, og kjøp egen? Problem solved Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg. 1 Intaller Avast! gratis 2 Trykk full scan 3 Vent cirkus 15 minutter 4 profitt. Revidert forslagsliste hvis man ikke er glad i å bruke opp mer systemressurser enn nødvendig, og om det faktisk skal fungere: 1. Installer AVG Free 2. Oppdater AVG Free 3. Kjør full scan 4. Vent cirka 15 minutter 5. Profitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Get Mac. Never get virus. Profit. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da er det i tilfelle voldsomt mye billigere med Ubuntu. Kjørt det på den maskina her i et par år, no antivirus, no viruses. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg. 1 Intaller Avast! gratis 2 Trykk full scan 3 Vent cirkus 15 minutter 4 profitt. Revidert forslagsliste hvis man ikke er glad i å bruke opp mer systemressurser enn nødvendig, og om det faktisk skal fungere: 1. Installer AVG Free 2. Oppdater AVG Free 3. Kjør full scan 4. Vent cirka 15 minutter 5. Profitt. 1. Installer AVG Free 2. Bli konstant spammet av "Upgrade now!" 3. Bli psykisk skadet 4. Heng deg selv 5. Aldri se et virus igjen Get Mac. Never get virus. Profit. Typisk naive Mac-brukere. 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Har AVG Free å har aldri sett noe "Upgrade now!" spam. Uansett var det utrolig lite til som skulle for å bli psykisk skadet... Synes både Avast og AVG fungerer fint. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Har AVG Free å har aldri sett noe "Upgrade now!" spam. Uansett var det utrolig lite til som skulle for å bli psykisk skadet... Synes både Avast og AVG fungerer fint. Jeg overdrev litt. Men AVG Free er bare irriterende og oppskrytt. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Fra Dagbladet: Dyrere å handle digitaltDet blir 25 prosent dyrere å kjøpe digital musikk, bøker, spill osv. fra utenlandske leverandører etter 1. juli fordi slike kjøp blir momsbelagt. Dette ble bestemt under behandlingen av statsbudsjettet i fjor høst. De utenlandske selskapene som selger digitale produkter til forbrukere i Norge får ansvaret for å kreve opp momsen. Skatteetaten har opprettet en nettside der utenlandske leverandører kan registrere seg. Momsen de krever inn skal betales til staten hver tredje måned. Staten regner med å tjene 150 millioner kroner på dette på årsbasis. Dette irriterer meg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg overdrev litt. Men AVG Free er bare irriterende og oppskrytt. Vil ikke de fleste gratis antivirus være det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Irriterer meg som faen over sigøynere dvs romfolket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå