Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jo, men MSE har en tendens til å blokkere trådløse nettver hvis man har på standardinstillingene.

Jasså? Dette er ikke jeg kjent med.

Om Gypsy ikke vil ha Microsoft Security Essentials (MSE), så kan hun installere Malwarebytes' Anti-malware, som også har "Gavekorts seal of approval".

Lenke til kommentar

Microsoft Security Essentials er et antivirusprogram. Malwarebytes Anti-malware er ikke et antivirusprogram.

Og at MSE sperrer trådløste nett stiller jeg meg svært skeptisk til.

Er fullstendig klar over dette. Men bra at du nevner det, slik at andre kan få med seg at de trenger et anti-virus i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg.

1 Intaller Avast! gratis

2 Trykk full scan

3 Vent cirkus 15 minutter

4 profitt.

Ja, men det er jo avast jeg har, og har scannet den med avast, og lurer på hva jeg skal gjøre videre! :dontgetit:

Lenke til kommentar

At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg.

1 Intaller Avast! gratis

2 Trykk full scan

3 Vent cirkus 15 minutter

4 profitt.

Ja, men det er jo avast jeg har, og har scannet den med avast, og lurer på hva jeg skal gjøre videre! :dontgetit:

Prøv å søk i sikkerhetsmodus. (Trykk F8 under oppstart).

Irriterer meg over min forferdelige døgnrytme.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har da gjort det, og jeg postet ikke her for å få hjelp, men fordi det irriterte meg at det var lite hjelp og få, og at jeg ikke skjønner noe av det.

Lenke til kommentar

Facebook irriterer. Folk sier at det er så bra fordi man holder kontakt med folk, men det er en eneste stor søppelbøtte full av spam og drit. Man blir hverandres spam bøtte.

haha! skulle akuratt til å skrive om det samme her!

var ei som oppdaterte om den samme hendelsen sånn 5 ganger etterhverandre igår!! Jeg bryr meg ikke!

Og folk som inviterer meg til sånn drit som 'hug ur mom day' eller hva faen og 'inviter alle vennene dine så vinner du noe ubrukelig dritt, i tillegg er dette bare jug' grupper.... fuuu

osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...