Gavekort Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg. 1 Installer MSE 2 Trykk full scan 3 Vent cirkus 5 minutter 4 Non-profit Endret 25. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Ja jo, men MSE har en tendens til å blokkere trådløse nettver hvis man har på standardinstillingene. Endret 25. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ja jo, men MSE har en tendens til å blokkere trådløse nettver hvis man har på standardinstillingene. Jasså? Dette er ikke jeg kjent med. Om Gypsy ikke vil ha Microsoft Security Essentials (MSE), så kan hun installere Malwarebytes' Anti-malware, som også har "Gavekorts seal of approval". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Med "har en tendens til" mener jeg at det skjedde på laptopen min og den stasjonære PC-en min Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Microsoft Security Essentials er et antivirusprogram. Malwarebytes Anti-malware er ikke et antivirusprogram. Og at MSE sperrer trådløste nett stiller jeg meg svært skeptisk til. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det gjorde det i to tilfeller. Det var ikke verre enn å fikle rundt i instillingene for å fikse det, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvilke innstillinger endrer du på i MSE? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg vettafaen, dette skjedde for fire måneder siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Altså, hadde du sagt windows brannmur ville jeg skjønt det, men MSE er jo bare et antivirusprogram... Jaja, whatever. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Microsoft Security Essentials er et antivirusprogram. Malwarebytes Anti-malware er ikke et antivirusprogram. Og at MSE sperrer trådløste nett stiller jeg meg svært skeptisk til. Er fullstendig klar over dette. Men bra at du nevner det, slik at andre kan få med seg at de trenger et anti-virus i tillegg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ser ut til at flesteparten av de jeg kjenner har sluttet å bruke MSN. Kanskje ikke så rart med tanke på de siste versjonene, men alikevel kjedelig å ikke ha noen å prate med når en er hjemme og er syk. MSN er så 2006. Alle er på Facebook og Twitter nå. Ikke mye aktivitet på IRC-kanalene jeg brukte før heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg. 1 Intaller Avast! gratis 2 Trykk full scan 3 Vent cirkus 15 minutter 4 profitt. Ja, men det er jo avast jeg har, og har scannet den med avast, og lurer på hva jeg skal gjøre videre! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg. 1 Intaller Avast! gratis 2 Trykk full scan 3 Vent cirkus 15 minutter 4 profitt. Ja, men det er jo avast jeg har, og har scannet den med avast, og lurer på hva jeg skal gjøre videre! Prøv å søk i sikkerhetsmodus. (Trykk F8 under oppstart). Irriterer meg over min forferdelige døgnrytme. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4156783.ece Noen folk har virkelig problemer med å formulere seg. "Blairs hemmelige dokumenter et hett emne på Twitter fredag kveld." Hvor vanskelig er det å plassere et verbal i setningen sin? 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Gypsy: Hvis du trenger hjelpb med data, bør du starte en egen tråd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har da gjort det, og jeg postet ikke her for å få hjelp, men fordi det irriterte meg at det var lite hjelp og få, og at jeg ikke skjønner noe av det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg postet i den tidligere i dag men du har ikke svart. Når du ikke forstår hva folk mener er det lurt å poste screenshots av hvordan det ser ut så det er lettere å forklare hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Facebook irriterer. Folk sier at det er så bra fordi man holder kontakt med folk, men det er en eneste stor søppelbøtte full av spam og drit. Man blir hverandres spam bøtte. 2 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Aldri vært noe fan av Facebook, samtidig må man liksom ha det. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Facebook irriterer. Folk sier at det er så bra fordi man holder kontakt med folk, men det er en eneste stor søppelbøtte full av spam og drit. Man blir hverandres spam bøtte. haha! skulle akuratt til å skrive om det samme her! var ei som oppdaterte om den samme hendelsen sånn 5 ganger etterhverandre igår!! Jeg bryr meg ikke! Og folk som inviterer meg til sånn drit som 'hug ur mom day' eller hva faen og 'inviter alle vennene dine så vinner du noe ubrukelig dritt, i tillegg er dette bare jug' grupper.... fuuu osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå