Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk klarer det utroligste. Da jeg jobbet i fylkeskommunen var det ei som hadde klart å snudd skjermbildet opp ned ved hjelp av noen hurtigtaster. Hun fikk ikke fikset det, og valgte å snu skjermen....

Klassiker. Har selv opplevd at noen har fått til det. Heldigvis er hurtigtasten enkel. Alt+Piltast ellerno.

 

Det er derimot verre med de som klarer å finne buggen i Windows 7. Hvis verktøylinja er låst, så kan du høyreklikke på et program som ligger der, og så venstreklikke og dra task-baren bort slik den havner på toppen av skjermen. Selv om den er låst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over "Picture humor thread". Før kunne man faktisk finne ett eller annet morsomt bildet. Nå er det bare "Boat is" og "Forever alone" selvlagde bilder (Der 99% er ELLENDIGE), eller copy paste fra artige.no (Som også er av samme type humor). For ikke å snakke om "Me gusta" og "Le". Kanskje har jeg en annen type humor, men jeg finner iallefall ingen av de morsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nå er det bare "Boat is" og "Forever alone"

 

Bladde gjennom de to siste sidene og fant ingen slike, så "bare" er en stor overdrivelse.

 

Dog er jeg enig. Det meste på artige.no etc. er basert på å lime så mange meme-er inn i et bilde som mulig. Veldig, veldig sjeldent morsomt.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

At jeg har fått virus på maskinen og det er ingen som orker å hjelpe meg.

Det som er greit med virus, er at det ofte følger med et hendig virusprogram som for 200 kroner vil rense maskinen din fullstendig! Det er bare å go for it! :p

 

Neida, fra spøk til klovner, ingenting er bedre enn en liten formaterings...

Lenke til kommentar

Ser ut til at flesteparten av de jeg kjenner har sluttet å bruke MSN. Kanskje ikke så rart med tanke på de siste versjonene, men alikevel kjedelig å ikke ha noen å prate med når en er hjemme og er syk. :(

Endret av CFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...