Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meskalin er jo enda mer harmløst igjen.

Indianere brukte det mye, og de er jo ganske fredelige.

 

Peyote er sikkert awesome.

 

Man blir ikke automatisk ruinert resten av livet fordi man turer på LSD en gang, eller flere ganger..

Same old, same old.

 

Jeg kjenner flere som har gått på syre, mange av dem bare en gang, og noen flere ganger. Alle er helt normale, oppegående mennesker. Det at du automatisk dømmer folk ut av hva de ruser seg på èn gang får være ditt problem.

 

LSD er ikke avhengighetskapende, og ikke fysisk skadende. Det er ofte psykisk styrkende, og har blitt brukt av psykologer i årevis for å få ut mer informasjon. Det jeg sier om at LSD ikke er avhengighetskapende gjelder forøvrig psykisk også. Det har ekstrem rask toleranseoppbygging, og etter en dose vil du ha ingen til minimal effekt de neste 2-3 dagene.

 

For de fleste holder det med èn dose, og da er de fornøyd (selv om turen var utrolig bra). Noen andre velger å ta det flere ganger, men som oftest bare 2-3 ganger i året.

Lenke til kommentar

"Hei se på meg, jeg kjører en Porsche Cayenne Turbo til 2,5 million men klarer FAEN ikke bruke handsfree i bilen." Faen er det så jævla vanskelig å koble til telefonen? Da kan du neste gang parkere bilen med begge hender og ikke bruke ET HALVT DØGN på å parkere det skipet!

 

OG jeg glemte å kjøpe plenklipperolje... faen nå må jeg ut igjen. HAR VONDT I HALSEN!

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...