Pokey Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Vel når du skriver "Hva er det som går av verden for tiden?" må man ha en IQ på over fem tusen for å faktisk forstå hva du mener når du tydeligvis vil fram til det stikk motsatte av det du forteller oss. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg vil frem til at verden er syk. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Folk som vrir på det man skriver på forumet slik at man liksom har sagt/ ment noe man ikke gjorde... Aargh Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Eksamen i norsk skriftlig og matte gikk dårligere enn forventet. Endret 24. juni 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Meskalin er jo enda mer harmløst igjen. Indianere brukte det mye, og de er jo ganske fredelige. Peyote er sikkert awesome. Man blir ikke automatisk ruinert resten av livet fordi man turer på LSD en gang, eller flere ganger.. Same old, same old. Jeg kjenner flere som har gått på syre, mange av dem bare en gang, og noen flere ganger. Alle er helt normale, oppegående mennesker. Det at du automatisk dømmer folk ut av hva de ruser seg på èn gang får være ditt problem. LSD er ikke avhengighetskapende, og ikke fysisk skadende. Det er ofte psykisk styrkende, og har blitt brukt av psykologer i årevis for å få ut mer informasjon. Det jeg sier om at LSD ikke er avhengighetskapende gjelder forøvrig psykisk også. Det har ekstrem rask toleranseoppbygging, og etter en dose vil du ha ingen til minimal effekt de neste 2-3 dagene. For de fleste holder det med èn dose, og da er de fornøyd (selv om turen var utrolig bra). Noen andre velger å ta det flere ganger, men som oftest bare 2-3 ganger i året. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal man ha det gøy, kan man da heller ha det gøy på virkelig - i stedet for å lure hjernen sin til å tro at man har det gøy. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Når postene mine på mystisk vis forsvinner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Mystisk vis forsvinner ja. Det er vanligvis en årsak til de forsvinner. 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) "Hei se på meg, jeg kjører en Porsche Cayenne Turbo til 2,5 million men klarer FAEN ikke bruke handsfree i bilen." Faen er det så jævla vanskelig å koble til telefonen? Da kan du neste gang parkere bilen med begge hender og ikke bruke ET HALVT DØGN på å parkere det skipet! OG jeg glemte å kjøpe plenklipperolje... faen nå må jeg ut igjen. HAR VONDT I HALSEN! Endret 24. juni 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Man ser jo jævlig smuuud ut i en cab med t-skjorte, sleik, solbriller og iphonen i høyrehånda. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Man ser jo jævlig smuuud VILT smuuuuuuuuuuud ut i en cab Audi RS2 med t-skjorte, sleik, solbriller og iphonen Samsung Galaxy S 2 i høyrehånda. Rett skal være rett. Endret 24. juni 2011 av Quattro123 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) ... Du så faen ikke poenget. Pokey beskrev en viss stereotype... EDIT: Leif. Endret 24. juni 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 At jeg klarer meg så forbannet godt alene at jeg ikke gidder ta kontakt med folk for å finne på noe. Også at jeg har lett "telefonskrekk". Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Argh, hvorfor får jeg ikke til å skrive anonymt lenger? Irriterer ræva av meg. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Du må logge inn "skjult" først, så kan du skrive anonymt. Lenke til kommentar
saddams_madame Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Særskriving (feil orddeling)er nesten like irriterende som sylteagurker. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Du må logge inn "skjult" først, så kan du skrive anonymt. Jeg har gjort det. Dobbeltsjekka og greier. Skjønner ingenting, jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Du må huke av "post som anonym" også, som står over feltet der du skriver. Endret 24. juni 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, jeg vet, men det er det som er så rart. Det står ikke noe felt der lenger, men det gjorde det før jeg byttet nick. >.< Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, jeg vet, men det er det som er så rart. Det står ikke noe felt der lenger, men det gjorde det før jeg byttet nick. >.< Har du satt profilen din som "skjult"? Er forumet du poster i godkjent for anonym posting? Har du trykt ctrl+f5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå