Kaymeerah Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dere kan tro hva dere vil om den saken, det forandrer ikke meningen med den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Da vil den vel ikke virke på PS3? PS3 støtter ExFAT om jeg ikke tar grovt feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Gi dem til meg! Paypal: Fredrik(at)saevland.com Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg klikker! HINT!! http://www.isbjornklubb.no/?section=play Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg klikker! HINT!! http://www.isbjornklubb.no/?section=play Du som dataprogrammerer burde vel forstå den lett. Løsning: (Ikke åpne om du vil klare det uten hjelp!) En prikk midt i terningen indikerer at det hull der de fanger fisk, og antall prikker rundt dette hullet indikerer antall isbjørner. For eksempel: Femmerterning: Ett hull i midten («Antall hull = +1») og fire prikker rundt («Antall isbjørner: +4»). Doh! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den der er veldig, veldig lett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den der er veldig, veldig lett. "irriterer" at jeg er enig. (for å ikke misbruke posten :!: ) irriterer at jeg burde jobbe nå, men sitter og sløver.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det at jeg våknet opp til 15cm snø irriterer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det at jeg våknet opp til 15cm snø irriterer Her og... 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Blir sannsynligvis ikke ferdig med bilen før etter vinteren. Så det er 2-3 måneder fra jeg blir 18, til jeg får eget kjøretøy -.- Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Blir sannsynligvis ikke ferdig med bilen før etter vinteren. Så det er 2-3 måneder fra jeg blir 18, til jeg får eget kjøretøy -.- Det tar vell litt lengre å få lappen da? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har begynt på lappen, skal prøve å få oppkjøring så nær bursdagen min som mulig. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har begynt på lappen, skal prøve å få oppkjøring så nær bursdagen min som mulig. Stilig. Bare å håpe at det ikke er evig ventetid der da I Bergen ligger ventetiden på rundt 4-6 mnd. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Rundt 2-3 måneder sa læreren. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det at jeg våknet opp til 15cm snø irriterer Her og... Bare jeg som ser dette? Beklager paint-skills. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Gavekort, jeg tok den ikke, kan du forklare? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det ser ut som veien plutselig tar slutt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det ser ut som veien plutselig tar slutt. Åh, haha, da tok jeg den. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Prøvde meg i photoshop... det er åpenbart at jeg ikke er noen kunstner, jeg likte bildet da! edit; Endret 7. november 2010 av Notelitten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå