Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Sletta nettopp 10gb fordi C-disken bare hadde 21mb igjen. To minutter etter er den nede på 20mb igjen. wtf.

 

Formatering incoming. Hvorfor i helvete ga jeg Windows en egen miniatyrpartisjon?

 

Red.: Vel, faktisk er det vel Steam jeg bør være sint på. Eneste grunnen til dårlig plass på Windows partisjonen. Jeg ba den driten installere seg på en større partisjon, og tror du faen ikke det la seg på C: allikevel.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg har venner på besøk... og dem spør om jeg kan ringe etter taxi for de, fordi det 'er så skummelt å snakke i telefonen'...

jeg er ikke så glad i telefoner selv, men å ringe etter en taxi er da vel faen ikke så vanskelig!!!

 

Jaha? Hvor gammel er dere?

 

22! Så de bør fint klare det selv!

Høres ut som en form for sosial angst, det kan vel oppstå i alle aldre.

Lenke til kommentar

Noen sendte meg en gåte, og svaret til gåten var helt "out of context" i mangel på ett bedre norsk ord.

 

Her er gåten.

 

Denne historien utspiller seg på nittenfemtitallet (altså lenge før datamaskinen ble allemannseie). Svein, forfatteren av tidenes bokserie med kjærlighetshistorier, begynner å mistenke sin kone, Olga, for å være utro. Han har imidlertid ingen bevis for dette, og har derfor klokelig holdt kjeft om sin mistanke. En vårkveld mens Svein satt krokbøyd over sin gamle Remingthon skrivemaskin, sa hans kone at hun ville gå på kino og bli borte et par timer. Da Olga gikk mot døren, mønstret hennes mann henne fra topp til tå. Så hengav han seg til sine oppdiktede kjærlighetshistorier igjen og glemte tid og sted. Tre timer senere kommer Olga tilbake, henger av seg kåpen og spør sin mann om han vil ha en kopp kaffe? Han nikker til svar og ser tankefullt etter henne i det hun går ut på kjøkkenet for å sette over kaffekjelen. Da Olga kommer inn med kaffekoppene, ser Svein alvorlig på henne og sier: "Jeg tror du skal sette deg. Vi må snakke sammen." Og så fortsatte han merkelig nok: "Olga, jeg tror nok vi må skilles." Hva er det som har fått Svein til å fatte sin beslutning?

 

Svaret

 

Da Olga gikk ut, så Svein at hun hadde en rakning på strømpen på høyre fot. (Alle kvinner brukte nylon-strømper på den tiden.) Senere på kvelden , da hun gikk for å sette over kaffekjelen, oppdaget Svein at rakningen var på venstre fot. Olga hadde altså byttet om på strømpene i løpet av kvelden!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Og ikke bry seg om sin egen kropp går ofte i hånd med dårlig hygiene.

 

Men egentlig ikke, fordi er mange overvektige som bryr seg seg selv, selv om dem er litt overvektige.

Lenke til kommentar

Noen sendte meg en gåte, og svaret til gåten var helt "out of context" i mangel på ett bedre norsk ord.

 

Her er gåten.

 

Denne historien utspiller seg på nittenfemtitallet (altså lenge før datamaskinen ble allemannseie). Svein, forfatteren av tidenes bokserie med kjærlighetshistorier, begynner å mistenke sin kone, Olga, for å være utro. Han har imidlertid ingen bevis for dette, og har derfor klokelig holdt kjeft om sin mistanke. En vårkveld mens Svein satt krokbøyd over sin gamle Remingthon skrivemaskin, sa hans kone at hun ville gå på kino og bli borte et par timer. Da Olga gikk mot døren, mønstret hennes mann henne fra topp til tå. Så hengav han seg til sine oppdiktede kjærlighetshistorier igjen og glemte tid og sted. Tre timer senere kommer Olga tilbake, henger av seg kåpen og spør sin mann om han vil ha en kopp kaffe? Han nikker til svar og ser tankefullt etter henne i det hun går ut på kjøkkenet for å sette over kaffekjelen. Da Olga kommer inn med kaffekoppene, ser Svein alvorlig på henne og sier: "Jeg tror du skal sette deg. Vi må snakke sammen." Og så fortsatte han merkelig nok: "Olga, jeg tror nok vi må skilles." Hva er det som har fått Svein til å fatte sin beslutning?

 

Svaret

 

Da Olga gikk ut, så Svein at hun hadde en rakning på strømpen på høyre fot. (Alle kvinner brukte nylon-strømper på den tiden.) Senere på kvelden , da hun gikk for å sette over kaffekjelen, oppdaget Svein at rakningen var på venstre fot. Olga hadde altså byttet om på strømpene i løpet av kvelden!

 

 

 

 

Argh! Hater sånt. Det verste er nesten folk som tror de er så sinnsykt smarte / vittige / festlige når de kommer med sånne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...