Latias Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Irriterende med reklamen på vgtv. Må se 15 sek med reklame før hver videosnutt. Bare dette er grunn nok til ikke å gidde å være der... Det er fullt mulig å skippe reklamen på VGTV. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sommerferie... Blasfemi........... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Klarte å sette meg på brennesle. Ferdig med å male den ene delen av vindskiene, bare 5 igjen. Har regnet ut at jeg er ferdig klokken 14:30. Det var den dagen Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sånne drittunger i klassen min som bare skal være kule og drive å plage andre, le av dem osv. I friminuttet i dag var det to gutter som skulle spille bordtennis, men så kommer han og skal ta over helt og finner på nye regler. Og de har en sånn gjeng som skal være ekle mot de som ikke er like ''populære''. Kvalmt. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nyt tanken på at skoleområdet er den siste plassen de kan oppføre seg som drittunger uten at de får konsekvenser av det. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det som er problemet er jo at det bare er små bagateller, men det skjer hele tiden og det er mye mer plagsomt enn det høres ut. Jeg ser det jo på dem at det står 'Fuck off' i hodet på de. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er helt feil. Klarer fortsatt å være drittunge som tjueåring uten store problemer 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Samme her. Fjortis i sjelen for alltid. 2 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Norske journalister som blindt oversetter amerikanske tall. Sist ut i rekken er en artikkel i VG om dødsulykken til Ryan Dunn. En amerikansk politifyr har løftet fingeren i været og anslått farten til å være rundt 130 mph. Hva står det så i den norske artikkelen? Ca 209 km/t! Hvis NASA drar ned til ulykkesstedet og gjør måliger og kalkuleringer som tar hensyn til vekten av hvert eneste kjønnshår som befant seg i bilen, da kan vi begynne å snakke om ca 209 km/t, eller hva den reelle farten måtte ha vært. Det er så utrolig lett å avsløre slike hjernedøde journalister som ikke kan annet enn å oversette det de leser. Hvis man f.eks leser om en seriemorder på flukt som er beskrevet å være ca 188 høy og ca 90,8 kg, da bør det ringe en bjelle. Dette er nok skrevet av en idiot som har oversatt 6'2" og 200 lbs helt direkte. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 PCen hjemme fikk bluescreen igjen! Skikkelig "FFFFUUUU....!!" faktor når tilkoblingen blir brutt midt i en nedlasting. Verste er at jeg ikke kommer hjem før 6-7 tida. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sånne drittunger i klassen min som bare skal være kule og drive å plage andre, le av dem osv. I friminuttet i dag var det to gutter som skulle spille bordtennis, men så kommer han og skal ta over helt og finner på nye regler. Og de har en sånn gjeng som skal være ekle mot de som ikke er like ''populære''. Kvalmt. Her får sånne folk bank. :!: 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Irriterer meg at det er noe galt med innstillingene til lydanlegget. Får lyd og bilde på to forskjellige kanaler når jeg prøver å se film. Og i forgårs virket alt som det skulle. >.< Endret 22. juni 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Når jeg nettopp har vært hos friøsren, og ergrer meg over at jeg i det hele tatt dro. Hvorfor blir jeg aldri fornøyd? Argh. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Offentlige instanser. De svarer med en overlegen tone som om det var en tabbe av meg å spørre om noe . 1 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Forresten, hvis du PLUTSELIG ikke hadde patroner, høres det ut som om noen har tatt dem. Eller hadde du bare glemt at det var tomt? Jeg hadde nok glemt det i farta. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Dritt dag! Trening gikk ræva, null matlyst og jeg tråkket på Koss headsettet mit! Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 når jeg har venner på besøk... og dem spør om jeg kan ringe etter taxi for de, fordi det 'er så skummelt å snakke i telefonen'... jeg er ikke så glad i telefoner selv, men å ringe etter en taxi er da vel faen ikke så vanskelig!!! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 når jeg har venner på besøk... og dem spør om jeg kan ringe etter taxi for de, fordi det 'er så skummelt å snakke i telefonen'... jeg er ikke så glad i telefoner selv, men å ringe etter en taxi er da vel faen ikke så vanskelig!!! Jaha? Hvor gammel er dere? Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 når jeg har venner på besøk... og dem spør om jeg kan ringe etter taxi for de, fordi det 'er så skummelt å snakke i telefonen'... jeg er ikke så glad i telefoner selv, men å ringe etter en taxi er da vel faen ikke så vanskelig!!! Jaha? Hvor gammel er dere? 22! Så de bør fint klare det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå