Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp kjøpt ny PC.

Jeg vil legge inn Linux, men det følger desverre ikke med gjenopprettingsplate for Windows 7.

Programvare for å brenne slike plater medfølger, men jeg må visst ha så mye som seks stykk DVD-plater.

 

Først må jeg kjøpe platene, deretter må jeg bruke en evighet på å brenne dem.

 

Har jeg først kjøpt en dyr PC, kunne de godt gitt meg noen plater med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt ny PC.

Jeg vil legge inn Linux, men det følger desverre ikke med gjenopprettingsplate for Windows 7.

Programvare for å brenne slike plater medfølger, men jeg må visst ha så mye som seks stykk DVD-plater.

 

Først må jeg kjøpe platene, deretter må jeg bruke en evighet på å brenne dem.

 

Har jeg først kjøpt en dyr PC, kunne de godt gitt meg noen plater med på kjøpet.

Off topic:

Hvis jeg ikke missforsto så mener du at du trenger 6 DVD'roms til å brenne en Windows 7???

 

Du trenger kun en :) Forutsett at du bruker DVD'rom som da er på 4.67 GB.

 

On topic:

Jeg skulle skyte inn rifla mi i dag å gleda meg til å skyte med rifla igjen.

 

Nei da hadde jeg ikke patroner plutselig. Sånne ting irriterer meg voldsomt!

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt ny PC.

Jeg vil legge inn Linux, men det følger desverre ikke med gjenopprettingsplate for Windows 7.

Programvare for å brenne slike plater medfølger, men jeg må visst ha så mye som seks stykk DVD-plater.

 

Først må jeg kjøpe platene, deretter må jeg bruke en evighet på å brenne dem.

 

Har jeg først kjøpt en dyr PC, kunne de godt gitt meg noen plater med på kjøpet.

Off topic:

Hvis jeg ikke missforsto så mener du at du trenger 6 DVD'roms til å brenne en Windows 7???

 

Du trenger kun en :) Forutsett at du bruker DVD'rom som da er på 4.67 GB.

 

On topic:

Jeg skulle skyte inn rifla mi i dag å gleda meg til å skyte med rifla igjen.

 

Nei da hadde jeg ikke patroner plutselig. Sånne ting irriterer meg voldsomt!

Lenke til kommentar

Det står at den vil bruke 6 blanke DVDer.

Men jeg ønsker ikke backup av alle programmene jeg har lagt inn. Kun en steril, urørt Windows + diverse uunngåelig crapware, slik som fulgte med min gamle Acer.

Jeg vil IKKE ha backup av alt jeg har gjort med maskinen siden jeg fikk den.

 

 

Forresten, hvis du PLUTSELIG ikke hadde patroner, høres det ut som om noen har tatt dem.

Eller hadde du bare glemt at det var tomt?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Canalplus.

 

De har kjøpt rettighetene til å vise Wimbledon men de velger bokstavlig talt å ikke vise noe som helst når de ikke har kommentatorer tilgjengelig. Interessante kamper er i gang, men Canalplus viser heller en skjerm hvor det står hva som vises på TV neste dag. Fy faen! Hva med å bare sende TV-bildene uten disse kommentatorene som for det meste bare er irriterende uansett!?

 

Kanalpakken jeg har kjøpt inneholder også en HD-kanal, SportHD heter den. Og hva viser de i HD? -Jo, de viser repriser av svenske og amerikanske fotballkamper mens direktesendt tennis går i SD-format på hvilken kanal...? På FOTBALL-kanalen deres!! Hva i helvete!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...