Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Så bare på første episode pga. nakenscenene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Irriterer meg at jeg er såpass trøtt at jeg ikke får med meg hva jeg leser. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du går glipp av noe bra. 1 Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Å måtte vente til høsten for fortsettelsen av: Breaking Bad Walking Dead True Blood Game of Thrones How I met your Mother Dexter South Park Å måtte vente til november for: Skyrim BF3 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Og ha dårlig økonomi, når det er så mye man vil ha, og trenger. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er ikke nye true blood sånn om 1 uke da? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Tror det er mandag neste uke eller noe slikt Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nettopp kjøpt ny PC. Jeg vil legge inn Linux, men det følger desverre ikke med gjenopprettingsplate for Windows 7. Programvare for å brenne slike plater medfølger, men jeg må visst ha så mye som seks stykk DVD-plater. Først må jeg kjøpe platene, deretter må jeg bruke en evighet på å brenne dem. Har jeg først kjøpt en dyr PC, kunne de godt gitt meg noen plater med på kjøpet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kan ikke forestille meg at de hadde sagt nei om du spurte etter et par dvd-plater. De koster jo sånn femti øret stykket. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nettopp kjøpt ny PC. Jeg vil legge inn Linux, men det følger desverre ikke med gjenopprettingsplate for Windows 7. Programvare for å brenne slike plater medfølger, men jeg må visst ha så mye som seks stykk DVD-plater. Først må jeg kjøpe platene, deretter må jeg bruke en evighet på å brenne dem. Har jeg først kjøpt en dyr PC, kunne de godt gitt meg noen plater med på kjøpet. Off topic: Hvis jeg ikke missforsto så mener du at du trenger 6 DVD'roms til å brenne en Windows 7??? Du trenger kun en Forutsett at du bruker DVD'rom som da er på 4.67 GB. On topic: Jeg skulle skyte inn rifla mi i dag å gleda meg til å skyte med rifla igjen. Nei da hadde jeg ikke patroner plutselig. Sånne ting irriterer meg voldsomt! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nettopp kjøpt ny PC. Jeg vil legge inn Linux, men det følger desverre ikke med gjenopprettingsplate for Windows 7. Programvare for å brenne slike plater medfølger, men jeg må visst ha så mye som seks stykk DVD-plater. Først må jeg kjøpe platene, deretter må jeg bruke en evighet på å brenne dem. Har jeg først kjøpt en dyr PC, kunne de godt gitt meg noen plater med på kjøpet. Off topic: Hvis jeg ikke missforsto så mener du at du trenger 6 DVD'roms til å brenne en Windows 7??? Du trenger kun en Forutsett at du bruker DVD'rom som da er på 4.67 GB. On topic: Jeg skulle skyte inn rifla mi i dag å gleda meg til å skyte med rifla igjen. Nei da hadde jeg ikke patroner plutselig. Sånne ting irriterer meg voldsomt! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Det står at den vil bruke 6 blanke DVDer. Men jeg ønsker ikke backup av alle programmene jeg har lagt inn. Kun en steril, urørt Windows + diverse uunngåelig crapware, slik som fulgte med min gamle Acer. Jeg vil IKKE ha backup av alt jeg har gjort med maskinen siden jeg fikk den. Forresten, hvis du PLUTSELIG ikke hadde patroner, høres det ut som om noen har tatt dem. Eller hadde du bare glemt at det var tomt? Endret 22. juni 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Slikt som gjør at det er lettere å bruke piratkopi, på tross av at man har lisens. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg savner Firefly og Stargate Universe. Faen ta TV-selskaper for å kansellere bra serier. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Canalplus. De har kjøpt rettighetene til å vise Wimbledon men de velger bokstavlig talt å ikke vise noe som helst når de ikke har kommentatorer tilgjengelig. Interessante kamper er i gang, men Canalplus viser heller en skjerm hvor det står hva som vises på TV neste dag. Fy faen! Hva med å bare sende TV-bildene uten disse kommentatorene som for det meste bare er irriterende uansett!? Kanalpakken jeg har kjøpt inneholder også en HD-kanal, SportHD heter den. Og hva viser de i HD? -Jo, de viser repriser av svenske og amerikanske fotballkamper mens direktesendt tennis går i SD-format på hvilken kanal...? På FOTBALL-kanalen deres!! Hva i helvete!? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg savner Firefly og Stargate Universe. Faen ta TV-selskaper for å kansellere bra serier. Rome Lenke til kommentar
9090 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Naboer som klipper gresset klokka åtte om morgningen når jeg vil sove men dessverre med et åpent vindu. Det er sommerferie, og alle pusser opp, klipper gress og bråker.. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Irriterende med reklamen på vgtv. Må se 15 sek med reklame før hver videosnutt. Bare dette er grunn nok til ikke å gidde å være der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå