Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sov fra 12 i formiddag til 5-6ish, så i mitt hode er klokken noe rundt 3-4 på dagen.

 

FAEN I HELVETE de jævla fucktardene som spoiler rundt i tråder med "SPOILERFRI TRÅD" i emnetittelen i capslock. Jeg håper dere faen meg dør. Hele gjengen. Avskum. Dra til helvete. En dag vil jeg komme hjem til dere og myrde familien deres.

 

En idè kan være å gi faen å sitere brukere som spoiler, og vips, da står innlegget der til spott og spe for resten av brukerne som ikke har lest bøkene. En så liten spoiler, og hele forumet kjeppjager enkelte brukere med barnslige innlegg og spydigheter.

Lenke til kommentar

Sov fra 12 i formiddag til 5-6ish, så i mitt hode er klokken noe rundt 3-4 på dagen.

 

FAEN I HELVETE de jævla fucktardene som spoiler rundt i tråder med "SPOILERFRI TRÅD" i emnetittelen i capslock. Jeg håper dere faen meg dør. Hele gjengen. Avskum. Dra til helvete. En dag vil jeg komme hjem til dere og myrde familien deres.

 

En idè kan være å gi faen å sitere brukere som spoiler, og vips, da står innlegget der til spott og spe for resten av brukerne som ikke har lest bøkene. En så liten spoiler, og hele forumet kjeppjager enkelte brukere med barnslige innlegg og spydigheter.

 

Står det "BARNSLIGE INNLEGG OG SPYDIGHETSFRI TRÅD" i emnetittelen? Nei. Det gjør det ikke. Hvorfor? Fordi det ikke er viktig. Hva står det i tittelen? SPOILERFRI TRÅD. Det betyr at man ikke skal spoile. Jeg gir da en lang og saftig faen i at noen blir "kjeppjaget" fra en tråd når de ikke klarer å følge reglene. Eller egenlig gir jeg ikke faen, jeg bryr meg og det gjør meg glad. Egentlig hadde det vært bedre om de i stedet for å bare bli kjeppjaget fra tråden ble oppsøkt og sporløst forsvant. Da hadde jeg sovet godt.

 

"En så liten spoiler" BUHU JEG BRØT TRÅDREGLENE SÅ MODERATOREN MÅTTE KOMME OG STANSE DISKUSJONEN. MEN JEG BRØT DEN BARE LITTEGRANN!!!! SÅ DA ER DET MYE BEDRE AT JEG ØDELEGGER EN TV-SERIE FOR ABSOLUTT ALLE SOM TRODDE DE VAR TRYGGE I DENNE SÅKALT SPOILERFRIE TRÅDEN ENN AT JEG MÅ TENKE OVER AT ANDRE IKKE HAR LEST BØKENE I EN TRÅD OM EN TV-SERIE.

 

Fucking hell.

Endret av Pokey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har seg slik at jeg hater å kaste ting som er fullt brukbart. Har jeg en tv som det er på tide å skifte ut, så blir det litt trist å hive den på "søppelhaugen". Finnes derfor en god ordning på gjenvinningsplassen i vårt område. Her er det en byttebu som folk kan levere fra seg brukbare ting, slik at de som ikke har så mye penger kan få med seg hjem gratis.

 

Dette er en kjempegod ordning synes jeg, og jeg er ofte der og setter fra meg ting. Det som da irriterer meg noe grenseløst er at utenfor denne byttebua, så står det en drøss med bulkete, rustne og skeive Transportere med polsk registrering. Med en gang man tar med seg noe inn i bua, så går det 1 minutt før dette havner baki et av vrakene. Dette tar de med seg hjem og selger for fortjeneste. Dette er jo bare helt feil og fullstendig mot sin mening! Hvordan skal vanlige folk få med seg noe av interesse når alt bare havner baki de østblokkregistrerte bilene? :nei:

 

Jeg og far min var å satte fra oss et tv her om dagen. Man kunne faktisk kjenne blikket fra polakkene i nakken mens de fulgte med på tven som ble trillet inn. Da vi satte oss i bilen, så vi at tven ble satt rett inn i en kassebil slik at den kunne selges. Blir så enormt provosert av dette! Kunne like greit lagt dette ut på Finn og ta betalt for det selv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Står det "BARNSLIGE INNLEGG OG SPYDIGHETSFRI TRÅD" i emnetittelen? Nei. Det gjør det ikke. Hvorfor? Fordi det ikke er viktig. Hva står det i tittelen? SPOILERFRI TRÅD. Det betyr at man ikke skal spoile. Jeg gir da en lang og saftig faen i at noen blir "kjeppjaget" fra en tråd når de ikke klarer å følge reglene. Eller egenlig gir jeg ikke faen, jeg bryr meg og det gjør meg glad. Egentlig hadde det vært bedre om de i stedet for å bare bli kjeppjaget fra tråden ble oppsøkt og sporløst forsvant. Da hadde jeg sovet godt.

 

"En så liten spoiler" BUHU JEG BRØT TRÅDREGLENE SÅ MODERATOREN MÅTTE KOMME OG STANSE DISKUSJONEN. MEN JEG BRØT DEN BARE LITTEGRANN!!!! SÅ DA ER DET MYE BEDRE AT JEG ØDELEGGER EN TV-SERIE FOR ABSOLUTT ALLE SOM TRODDE DE VAR TRYGGE I DENNE SÅKALT SPOILERFRIE TRÅDEN ENN AT JEG MÅ TENKE OVER AT ANDRE IKKE HAR LEST BØKENE I EN TRÅD OM EN TV-SERIE.

 

Fucking hell.

 

Fremdeles en idè å gi en god faen i å sitere brukere som spoiler for dere. Tell til ti og kom tilbake når du roer deg ned, istedenfor å komme med tomme trusler. Jeg har peiling på hva reglene for tråden er, derfor jeg redigerte vekk innlegget fort som fy når en enkelt person sa det var en spoiler, men som jeg ikke så på som en spoiler. (Type 2 minutter senere.)

Men igjen var det noen som skrev "Greier ikke å se hvordan det er en spoiler, siden *spoiler*" og ordrett skrev hva jeg nettopp hadde redigert vekk.

 

Egentlig frister det å lage en liste her og nå over alle personer som dør i serien, slik at du i det minste greier å holde deg konstruktiv istedenfor å komme med drapstrusler.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Irriterer meg at jeg fryser til tross for ulltøfler og varmeovn på, men tør ikke ta den på fullt fordi jeg er redd for at sikringen går.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Drapstrusler? Jeg har faen ikke truet noen.

Sitere brukere som spoiler? Jeg bryr meg ikke. Serien ble spoilet for meg, og det er det jeg bryr meg om. Jeg er verdens største narsisist. Jeg bryr meg ikke.

Du har peiling på hva reglene for tråden er? Ja det var akkurat derfor du begynte å skrive ting fra bøkene.

 

Og hvis du lurer så leste jeg aldri posten du redigerte vekk. Jeg siktet aldri til deg. Jeg siktet til fyren du snakker om, som gjenga akkurat det du skrev like under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...